LeanInProgress
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Cools, ik vraag me eigenlijk af wat voor supplementen jij dagelijks gebruik?
Bloedtest is
TSH 3,3
LH 7
FSH 4
Testosteron 25
SBHG 56
Testosterone vrij 0,396
HCG beta- <1
Dit lijkt mij allemaal in orde toch? Alelen fsh mischien aan de lage kant.
Laatste hcg/clomid was rond februari

Een groot risico loop je daarmee niet. Iemand die wat testosteron gebruikt, zit ook met die waarde. Daarmee zit je juist boven de maximumgrens van wat normaal beschouwd wordt. Ik veronderstel dat je kuurt. Na je kuur zakt dat weer.Cools, zou je mijn bloedwaardes kunnen beoordelen. Heb meer laten meten maar dit is wat opviel.
Bloedwaardes:
Erythrocyten 6.3
Hemoglobine 10.9
Hematocriet 0.54
Cholesterol 3.73
HDL 1.14 mmol
Cholestorol/HDL 3.3 ratio
LDL 2.25
LDL/HDL 2.0 ratio
triglyceriden 0.47
Betreffende cholesterol ziet het er best goed uit, alleen HDL zou iets hoger kunnen maar de ratio is erg goed. Heb ik dit goed opgezocht?
Wel is hematocriet/globine verhoogd, maar heb al een tijdje geen bloed gedoneerd. Loop ik met deze waarde een groot risico?
bvd![]()
Een groot risico loop je daarmee niet. Iemand die wat testosteron gebruikt, zit ook met die waarde. Daarmee zit je juist boven de maximumgrens van wat normaal beschouwd wordt. Ik veronderstel dat je kuurt. Na je kuur zakt dat weer.
Bedankt voor je antwoord coolsHCG waarde als man moet je niet veel van aantrekken, als dat te hoog is maken artsen zich wel zorgen (teelbalkanker of je bent zwanger). FSH is perfect, is altijd lager dan LH maar LH is dan ook vrij hoog (goed).
En bedankt voor het adviseren, mijn hypogonadisme is aan deze waardes te zien zo goed als wegIk had wel verwacht dat jij dat zou weten, gezien de je vele adviezen in diverse kuur logs.
Referentiewaardes en eenheid verschilt per lab dus zo een rare vraag is het niet.Ik had wel verwacht dat jij dat zou weten, gezien de je vele adviezen in diverse kuur logs.
Je waardes en je verhoudingen tussen deze waardes zijn ok. Wat is er dan volgens jou verkeerd aan je verhoudingen tussen deze waardes? Omdat SBHG iets lager zou kunnen zijn? Vergeet niet dat deze waardes ook kunnen fluctueren en dat met deze SBGH waarde je vrije testosteron ook nog goed zit.TSH 3,3 0,3/4,6
LH 7 2/9
FSH 4 2/18
Testosteron 25 9/28
SBHG 56 10/60
Testosterone vrij 0,396 0,2/0,62
HCG beta- <1
Alles is dus wel binnen de marges maar de verhouding zijn ook belangrijk (naar mijn weten)
Ik had wel verwacht dat jij dat zou weten, gezien de je vele adviezen in diverse kuur logs.
Die marges verschillen per lab maar die verschillen zijn miniem. Iemand die kuurt en zich er wat voor interesseert, kon zo al zien dat alles binnen de marges viel omdat het waardes zijn die regelmatig terugkomen zoals testosteron, LH, FSH, SBGH, hematocriet...
Effect van aas op collageen synthese ligt iets moeilijk, zal zo de post quoten (als ik die vind).

Niet kuren. Die indruk geef je toch niet met je berichten in de AAS sectie.
Als jij logisch na dacht hield jij je mond een keertjeMijn berichten in de Aas sectie gaan over iemands fysiek en peakweek ik gebruik daarbij de basiskennis over Aas kennis die je kunt krijgen door boeken te lezen enz, je hoeft niet zelf de spuit te zetten om deze kennis te krijgen.
Ik denk vaak ook logisch na voorbeeld als iemands fysiek er goed uitziet 2 weken voor de wedstrijd met gh zonder diuretica zonder letrozole dan hoef je ook niks te veranderen.