MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Cools wat is een goede verhouding test bold mast, waar de doseringen wat hoger liggen?

500 test - 800 bold - 400 mast?
of
750 test - 600 bold - 400 mast?
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt en verhoogde creatinine geeft aan extra belasting op de nieren. Verhoogt Ureum is normaal bij krachtsporters en extra eiwitinname, creatinine niet.

En creatine heeft ook geen effect op creatinine, dus je arts..

Meestal is er sprake van een middel dat extra belasting geeft, zoals specifieke aas of medicatie. Al bij al niets om meteen zorgen over te maken.

Het zal aan mijn begrijpend lezen liggen waarschijnlijk Cools in Wikipedia staat: "Mannen hebben meestal een hoger niveau ('spiegel') van creatinine in hun bloed dan vrouwen omdat zij meer skeletspierweefsel hebben, en in het algemeen gespierde mensen meer dan minder gespierde"

Omdat ik een Donornier heb is dit ook de info die ik van mijn Nefroloog heb.

Begrijp ik je nu verkeerd, of lees ik goed dat je schrijft dat verhoogd creatinine niet een gevolg is (of inherent aan) van extra spiermassa ?
 
Cools wat is een goede verhouding test bold mast, waar de doseringen wat hoger liggen?
Bold is 250mg/ml

500 test - 750 bold - 400 mast?
of
750 test - 620 bold - 400 mast?
620 bold ???. Van jouw vragen verschiet ik ook niet meer.

Mijn voorstel: 478 test - 622 bold - 401,5 mast
Nakuur: 22,3 mg clomid om de 23u25 min.
 
620 bold ???. Van jouw vragen verschiet ik ook niet meer.

Mijn voorstel: 478 test - 622 bold - 401,5 mast
Nakuur: 22,3 mg clomid om de 23u25 min.

Ging erover dat het beter uit kwam in ml. Maar laten we het op 200 mg/ml houden voor het gemak :p
 
Ik zie dat mn vraag is weggevallen ivm forum herstel.
Ik zou graag de 350 test- 200 mast resultaten zien. Vergelijkbaar met 250 test -250 primo neem ik aan?
 
Cools:

week 1-6

Anavar 30 mg per dag (210 mg per week)
Test E 250 mg per week

Week 9 + 10
Clomid of nolvadex 25 mg per dag

Good to go?

Netto resultaat 3 kg spiermassa mogelijk?

Hey alles weg! Nou ja valt nog mee zo te zien.

Voorstel kuur is goed, good to go ;)
 
Cools wat is een goede verhouding test bold mast, waar de doseringen wat hoger liggen?

500 test - 800 bold - 400 mast?
of
750 test - 600 bold - 400 mast?

Verwarrend, hier had ik al op geantwoord :P

500 test - 300 bold - 300 mast.
 
Ik zie dat mn vraag is weggevallen ivm forum herstel.
Ik zou graag de 350 test- 200 mast resultaten zien. Vergelijkbaar met 250 test -250 primo neem ik aan?

Oproep aan iedereen om resultaten even te posten ;) Dan zet ik op pagina 1. Resultaten zijn vrij vergelijkbaar.
 
Het zal aan mijn begrijpend lezen liggen waarschijnlijk Cools in Wikipedia staat: "Mannen hebben meestal een hoger niveau ('spiegel') van creatinine in hun bloed dan vrouwen omdat zij meer skeletspierweefsel hebben, en in het algemeen gespierde mensen meer dan minder gespierde"

Omdat ik een Donornier heb is dit ook de info die ik van mijn Nefroloog heb.

Begrijp ik je nu verkeerd, of lees ik goed dat je schrijft dat verhoogd creatinine niet een gevolg is (of inherent aan) van extra spiermassa ?

Even nadenken weer.

Creatinine gehalte kan inderdaad iets hoger zijn bij gespierde mannen, maar wil nog niet zeggen boven de bovengrens. Ook heeft creatine inname geen effect op creatinine, vermoed dat de arts dit denkt.

Als je creatinine gehalte verhoogt tijdens en na een (na)kuur is het de vraag of dit komt door meer spiermassa of extra belasting op de nieren. Bij sommige middelen zie je een sterkere verhoging. En de nieren verwerken wel wat meer, stijging ureum is ook voorkomend. Zelfde is zo voor de lever, alat en asat kunnen verhogen bij een hogere spierschade maar ook door extra levercel schade.
 
Even nadenken weer.

Creatinine gehalte kan inderdaad iets hoger zijn bij gespierde mannen, maar wil nog niet zeggen boven de bovengrens. Ook heeft creatine inname geen effect op creatinine, vermoed dat de arts dit denkt.

Als je creatinine gehalte verhoogt tijdens en na een (na)kuur is het de vraag of dit komt door meer spiermassa of extra belasting op de nieren. Bij sommige middelen zie je een sterkere verhoging. En de nieren verwerken wel wat meer, stijging ureum is ook voorkomend. Zelfde is zo voor de lever, alat en asat kunnen verhogen bij een hogere spierschade maar ook door extra levercel schade.

Van de invloed van Aas heb ik verder geen kaas gegeten.

Iig hoe meer spiermasa hoe hoger het creat. That's what I know
 
En als je test en mast vials nu op wilt maken haha. wat heeft dan de voorkeur ipv 6 weken 350 test 200 mast.

1. 6 weken: 450 test 300 mast
2. 8 weken: 350 test 200 mast
 
Cools

In februari heb ik mijn bicep pees volledig losgerukt van mijn bot.
De operatie is heel goed verlopen en het herstel ook perfect (dat kan liggen aan het gebruik van een kleine dosis NPP de eerste maanden na de operatie).
Trouwens ik ben al "ON" sinds een jaar of 3.

Nu wil ik eind januari of beging februari terug een kuurtje doen, maar wel eentje dat de pezen niet te ongunstig stemt :-)
Ik weet dat alle boven de 200mg teste-e nadelig is voor je pezen.
Aan de andere kant is bold en NPP (nandrolone) wel gunstig voor je pezen.
Ik denk eraan om de volgende kuur te doen:

Test-e 500mg/week
Bold 500mg/week
NPP 300mg/week

Gaat NPP en Bold ervoor zorgen dat de negatieve bijwerkingen van de 500 test-e teniet gedaan worden?
Of kan je dan beter 250mg test-e doen en de rest iets uppen?
 
wat zou test 250, bold 250 voor 20 weken doen wat betreft connective tissue en ook gainz cools?
 
Ben je op HRT?
Anders zou ik nooit 20 weken mijn systeem plat leggen voor een kuur als deze.
Als je enkel voor repair gaat:
200mg test-e
100mg deca/week.
OP die dosering zeker geen last van de deca dick :-)

Na mijn operatie aan mijn biceppeesscheur deed ik 200 test en 150 NPP/week.
De dokter zei dat hij zelden zo een herstel had gezien :-)
 
Waar ik zelf op basis van ervaring over twijfel.. Ik heb mast eruit gegooid ivm acne. Maar de kans op acne is met mast toch altijd groter dan met test only? Dus doe ik er goed aan om mast er niet meer bij te nemen? Acne trekt nu weg. En dat beetje estro bestrijd ik wel met arimidex.
 
Waar ik zelf op basis van ervaring over twijfel.. Ik heb mast eruit gegooid ivm acne. Maar de kans op acne is met mast toch altijd groter dan met test only? Dus doe ik er goed aan om mast er niet meer bij te nemen? Acne trekt nu weg. En dat beetje estro bestrijd ik wel met arimidex.
Wat gebruik(te) je? Dacht test 250 npp 250?
 
Ben je op HRT?
Anders zou ik nooit 20 weken mijn systeem plat leggen voor een kuur als deze.
Als je enkel voor repair gaat:
200mg test-e
100mg deca/week.
OP die dosering zeker geen last van de deca dick :-)

Na mijn operatie aan mijn biceppeesscheur deed ik 200 test en 150 NPP/week.
De dokter zei dat hij zelden zo een herstel had gezien :-)

Nee geen trt en ik herstel zeer snel, maar wat zou je verwachten dan van eerder kuurvoorstel? 250test 250 bold 20 weken qua gains en connective tissue

Mis nog 125deca erbij
 
Laatst bewerkt:
Wat gebruik(te) je? Dacht test 250 npp 250?

Na een tijdje (6 weken) heb ik NPP eruit gedaan en test omhoog (500). Daar mast aan toegevoegd voor de a:e balans.

Vanaf toen weer prima en steady gains gemaakt. Alleen plots acne. Gelukkig was het mast prop. Meteen eruit gehaald en toen zijn er geen nieuwe puistjes meer bijgekomen.
 
Back
Naar boven