Borstkas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt en verhoogde creatinine geeft aan extra belasting op de nieren. Verhoogt Ureum is normaal bij krachtsporters en extra eiwitinname, creatinine niet.
En creatine heeft ook geen effect op creatinine, dus je arts..
Meestal is er sprake van een middel dat extra belasting geeft, zoals specifieke aas of medicatie. Al bij al niets om meteen zorgen over te maken.
620 boldCools wat is een goede verhouding test bold mast, waar de doseringen wat hoger liggen?
Bold is 250mg/ml
500 test - 750 bold - 400 mast?
of
750 test - 620 bold - 400 mast?
. Van jouw vragen verschiet ik ook niet meer.620 bold. Van jouw vragen verschiet ik ook niet meer.
Mijn voorstel: 478 test - 622 bold - 401,5 mast
Nakuur: 22,3 mg clomid om de 23u25 min.

Ik zie dat mn vraag is weggevallen ivm forum herstel.
Ik zou graag de 350 test- 200 mast resultaten zien. Vergelijkbaar met 250 test -250 primo neem ik aan?

@maestro Cools:
week 1-6
Anavar 30 mg per dag (210 mg per week)
Test E 250 mg per week
Week 9 + 10
Clomid of nolvadex 25 mg per dag
Good to go?
Netto resultaat 3 kg spiermassa mogelijk?

Cools wat is een goede verhouding test bold mast, waar de doseringen wat hoger liggen?
500 test - 800 bold - 400 mast?
of
750 test - 600 bold - 400 mast?

Ik zie dat mn vraag is weggevallen ivm forum herstel.
Ik zou graag de 350 test- 200 mast resultaten zien. Vergelijkbaar met 250 test -250 primo neem ik aan?
Dan zet ik op pagina 1. Resultaten zijn vrij vergelijkbaar.Hey alles weg! Nou ja valt nog mee zo te zien.
Voorstel kuur is goed, good to go![]()
Het zal aan mijn begrijpend lezen liggen waarschijnlijk @Cools in Wikipedia staat: "Mannen hebben meestal een hoger niveau ('spiegel') van creatinine in hun bloed dan vrouwen omdat zij meer skeletspierweefsel hebben, en in het algemeen gespierde mensen meer dan minder gespierde"
Omdat ik een Donornier heb is dit ook de info die ik van mijn Nefroloog heb.
Begrijp ik je nu verkeerd, of lees ik goed dat je schrijft dat verhoogd creatinine niet een gevolg is (of inherent aan) van extra spiermassa ?
Even nadenken weer.
Creatinine gehalte kan inderdaad iets hoger zijn bij gespierde mannen, maar wil nog niet zeggen boven de bovengrens. Ook heeft creatine inname geen effect op creatinine, vermoed dat de arts dit denkt.
Als je creatinine gehalte verhoogt tijdens en na een (na)kuur is het de vraag of dit komt door meer spiermassa of extra belasting op de nieren. Bij sommige middelen zie je een sterkere verhoging. En de nieren verwerken wel wat meer, stijging ureum is ook voorkomend. Zelfde is zo voor de lever, alat en asat kunnen verhogen bij een hogere spierschade maar ook door extra levercel schade.
Wat gebruik(te) je? Dacht test 250 npp 250?Waar ik zelf op basis van ervaring over twijfel.. Ik heb mast eruit gegooid ivm acne. Maar de kans op acne is met mast toch altijd groter dan met test only? Dus doe ik er goed aan om mast er niet meer bij te nemen? Acne trekt nu weg. En dat beetje estro bestrijd ik wel met arimidex.
Ben je op HRT?
Anders zou ik nooit 20 weken mijn systeem plat leggen voor een kuur als deze.
Als je enkel voor repair gaat:
200mg test-e
100mg deca/week.
OP die dosering zeker geen last van de deca d*ck :-)
Na mijn operatie aan mijn biceppeesscheur deed ik 200 test en 150 NPP/week.
De dokter zei dat hij zelden zo een herstel had gezien :-)