XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik lees jouw retarded advies en ben niet onder de indruk!

Post jij eens een foto dan. Ouwe toetsenbord held die je bent. Voor zover ik kan zien heb jij 1 kuurtje gedaan en daarna maandenlang cruise voor je stopte. Ik ga er vanuit dat je een shit fysiek hebt. En je hangt de ervaringsdeskundige uit, maar op basis waarvan dan?

En wat betreft mijn herstel. Ik ben net klaar met mijn eerste kuur. Het zal dus moeten blijken hoe goed/slecht ik herstel.

Alles word gezegd op basis van kennis.

Ik lees jouw retarded advies en ben niet onder de indruk!

Post jij eens een foto dan. Ouwe toetsenbord held die je bent. Voor zover ik kan zien heb jij 1 kuurtje gedaan en daarna maandenlang cruise voor je stopte. Ik ga er vanuit dat je een shit fysiek hebt. En je hangt de ervaringsdeskundige uit, maar op basis waarvan dan?

En wat betreft mijn herstel. Ik ben net klaar met mijn eerste kuur. Het zal dus moeten blijken hoe goed/slecht ik herstel.

Als jouw stats kloppen eindig je een kuur met een ffmi van 22.7, even zonder te dissen maar gewoon eerlijk je bent te vroeg begonnen met kuren.

Als jouw stats kloppen eindig je een kuur met een ffmi van 22.7, even zonder te dissen maar gewoon eerlijk je bent te vroeg begonnen met kuren.

Heb ik geen wijsneus als jij voor nodig om mij daarop te wijzen. Ik beschik over genoeg zelfreflectie. Ik heb gekozen voor een short cut. En heb nu een meer dan degelijk fysiek en prima krachtstats, dus geen spijt van.

Jij raadt iemand, voor zijn 1e keer, aan om 24 weken te kuren met tren op het einde en noemt PCT overschat. Terwijl de essentie ervan wetenschappelijk is onderbouwd. En dan heb je ook nog eens amper ervaring. Beter stop je met de smart ass uithangen.

Laatst bewerkt:
Het zit in mijn karakter om de smart ass uit te hangen.

Waarschijnlijk een spierstrengetje gescheurd...heb ik ook wel eens gehad
was niet tijdens het trainen toch?...vergeet niet te strechen
Behoorlijke pijnscheut inderdaad

Ik kreeg de pijn niet direct bij het trainen van de rug maar 5 dagen erna pas.

Nierpijn? Dan ga je wel anders piepen. Dat zijn geen gewone pijnscheuten maar messteken.

Nou ik weet het verschil niet precies tussen pijnscheuten en messteken maar het voelde bij sommige bewegingen, vooral als ik mij deed buigen of stretchen net een soort plotselinge felle pijnsteken.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik dat gelukkig maar 2 dagen heb gehad. Nu voel ik alleen nog een soort spierpijn als ik mijn bovenlichaam buig.

Ik ben van mening dat AAS nuttig zijn wanneer je een basis hebt qua trainingservaring en dieet. Dan vormen ze een short cut naar je natty max, de gains die je dan pakt zijn grotendeels te behouden en je kan je natty max zelf een klein beetje opschuiven.

Kuren wanneer je dus een goede basis hebt en nog een eindje van je natty max zit is best zinvol want je kan je gains bijna volledig behouden.

Kuren (niet blasten/cruisen) wanneer je al op je natty max zit is dan eigenlijk minder zinvol. In het beste geval kan je je natty max nog een beetje verschuiven maar de gains die je maakt ga je na je kuur bijna volledig verliezen.

Think about it, er wordt te snel geroepen dat men 'te snel' kuurt, het is net zinvol om 'snel' te gaan kuren. Wel op voorwaarde dat je een basis hebt, want die basis heb je nodig om je gains te behouden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.293
Linkerkant, midden van de rug, net onder de ribben.

Kan altijd een lichte belasting op de nieren zijn maar dat begint meestal met een uitstralende pijn vanuit die plek. Ik vermoed spier overbelast, even oefeningen aanpassen (belasting verminderen) en kijken wat dat geeft.

Ook altijd even nachecken of je bij bepaalde oefeningen/bewegingen meer last krijgt en of de pijn is begonnen na een bepaalde oefening/training/beweging toevallig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.294
Nou ik weet het verschil niet precies tussen pijnscheuten en messteken maar het voelde bij sommige bewegingen, vooral als ik mij deed buigen of stretchen net een soort plotselinge felle pijnsteken.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik dat gelukkig maar 2 dagen heb gehad. Nu voel ik alleen nog een soort spierpijn als ik mijn bovenlichaam buig.

Is gewoon je spieren dus.

Ik was in de veronderstelling dat je vaker had gekuurd maar kloppen jouw stats?

Niet ervan uigaan dat ik een shit fysiek heb want dat weet je niet.

Ik zie deze reactie nu pas.

Stats kloppen. En ik ben net klaar met mijn 1e kuur.

Week 1-6
250 test
250npp

Week 6-10
500 test
500iu hcg 2xpw

Laatste 4 weken vooral iets droger geworden en amper nog gains. Bevestiging dat Cools gelijk had betreft lengte van een kuur. Ik ben alleen eigenwijs.

Laatst bewerkt:
Kan altijd een lichte belasting op de nieren zijn maar dat begint meestal met een uitstralende pijn vanuit die plek. Ik vermoed spier overbelast, even oefeningen aanpassen (belasting verminderen) en kijken wat dat geeft.

Ook altijd even nachecken of je bij bepaalde oefeningen/bewegingen meer last krijgt en of de pijn is begonnen na een bepaalde oefening/training/beweging toevallig.

Thanks!

Cools waarmee kan ik p het beste prolactine verlagen tijdens deca of tren kuur zonder meteen caber te nemen (blijkbaar erg slecht voor hart)

Cools, zie jij meerwaarde bij het gebruik van anavar (30mg) in een test 250 /primo 250 kuur (icm hcg)? Wat doet dit voor de a:e verhouding?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven