MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Mee eens hoor. maar die gasten die dat vertelden wegen zelf 124 kg op 8% en eentje was vroeger mr. Holland en die kuurt nooit na. Zelfs iemand van 58 jaar kuurt niet na.
Ik heb het ook maar van horen zeggen. Weet dus niet of dit allemaal waar is.
Die gast kuurt 9 maanden per jaar en stopt 3 maanden, daarna weer 9 maanden on, 3 maanden off enz zonder nakuur

Toevallig een lage dosis test tussen de kuur? Dan hoef je idd niet na te kuren.
 
Ja en een 40 graden koorts gaat meestal ook vanzelf over, maar ik neem liever een paracetamolletje.

Wat gaat er dan bij jouw mis als je altijd zo snel herstelt? Ik kijk namelijk naar jouw stats en ik ben niet onder de indruk!
 
Wat gaat er dan bij jouw mis als je altijd zo snel herstelt? Ik kijk namelijk naar jouw stats en ik ben niet onder de indruk!

Altijd misselijk om mensen om hun stats of hun fysiek aan te vallen. Laat iedereen gewoon in zijn waarde.
 
Wat gaat er dan bij jouw mis als je altijd zo snel herstelt? Ik kijk namelijk naar jouw stats en ik ben niet onder de indruk!

Ik lees jouw retarded advies en ben niet onder de indruk!

Post jij eens een foto dan. Ouwe toetsenbord held die je bent. Voor zover ik kan zien heb jij 1 kuurtje gedaan en daarna maandenlang cruise voor je stopte. Ik ga er vanuit dat je een shit fysiek hebt. En je hangt de ervaringsdeskundige uit, maar op basis waarvan dan?

En wat betreft mijn herstel. Ik ben net klaar met mijn eerste kuur. Het zal dus moeten blijken hoe goed/slecht ik herstel.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig een lage dosis test tussen de kuur? Dan hoef je idd niet na te kuren.

Hun zeggen van nietDat ze 3 maanden stoppen met alles. Het lichaam moet toch op eigen kracht uiteindelijk kunnen herstellen en PCT helpt daar niet aan mee, sterker nog ze zeggen dat PCT troep is en je beter kunt weglaten.

Ik geloof ze zelf niet helemaal. Je lichaam moet toch een grote klap krijgen zonder PCT vooral op dosering van 1000 test en 600 tren, plus regelmatig wat oxy;s voor het trainen erbij en dat 9 maanden lang.....
 
Cools:
Ik weet dat je geen doc bent maar dat je wel heel veel weet;)

Vorige week kreeg ik last van pijn aan de zijkant van mijn rug, in het midden net onder de ribben. Bij bepaalde bewegingen voelde ik een pijnscheut. Na een aantal dagen is het een stuk beter geworden. Ik voel alleen nog wat pijn (lijkt spierpijn maar is het niet helemaal) als ik zit en dan mijn bovenlichaam buig.
De een zegt belastte rug spieren, de ander zegt nieren..

Heb je misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?

Dank je wel alvast voor je reactie!

Gr
P
 
Cools:
Ik weet dat je geen doc bent maar dat je wel heel veel weet;)

Vorige week kreeg ik last van pijn aan de zijkant van mijn rug, in het midden net onder de ribben. Bij bepaalde bewegingen voelde ik een pijnscheut. Na een aantal dagen is het een stuk beter geworden. Ik voel alleen nog wat pijn (lijkt spierpijn maar is het niet helemaal) als ik zit en dan mijn bovenlichaam buig.
De een zegt belastte rug spieren, de ander zegt nieren..

Heb je misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?

Dank je wel alvast voor je reactie!

Gr
P

Waarschijnlijk een spierstrengetje gescheurd...heb ik ook wel eens gehad
was niet tijdens het trainen toch?...vergeet niet te strechen
Behoorlijke pijnscheut inderdaad
 
Hun zeggen van nietDat ze 3 maanden stoppen met alles. Het lichaam moet toch op eigen kracht uiteindelijk kunnen herstellen en PCT helpt daar niet aan mee, sterker nog ze zeggen dat PCT troep is en je beter kunt weglaten.

Ik geloof ze zelf niet helemaal. Je lichaam moet toch een grote klap krijgen zonder PCT vooral op dosering van 1000 test en 600 tren, plus regelmatig wat oxy;s voor het trainen erbij en dat 9 maanden lang.....

Dan begrijpen ze niet wat een pct doet, zo simpel is het. En wat iemand zegt, van horen zeggen, altijd met een korreltje zout nemen.

Probeer maar eens zonder pct, voldoende mensen die het zonder al gedaan hebben op het forum met de nodige klachten.
 
Cools:
Ik weet dat je geen doc bent maar dat je wel heel veel weet;)

Vorige week kreeg ik last van pijn aan de zijkant van mijn rug, in het midden net onder de ribben. Bij bepaalde bewegingen voelde ik een pijnscheut. Na een aantal dagen is het een stuk beter geworden. Ik voel alleen nog wat pijn (lijkt spierpijn maar is het niet helemaal) als ik zit en dan mijn bovenlichaam buig.
De een zegt belastte rug spieren, de ander zegt nieren..

Heb je misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?

Dank je wel alvast voor je reactie!

Gr
P

Welke kant en de plaats exact? Nieren wordt nogal snel gezegd maar dat is een specifieke pijn/gevoel.
 
Cools:
Ik weet dat je geen doc bent maar dat je wel heel veel weet;)

Vorige week kreeg ik last van pijn aan de zijkant van mijn rug, in het midden net onder de ribben. Bij bepaalde bewegingen voelde ik een pijnscheut. Na een aantal dagen is het een stuk beter geworden. Ik voel alleen nog wat pijn (lijkt spierpijn maar is het niet helemaal) als ik zit en dan mijn bovenlichaam buig.
De een zegt belastte rug spieren, de ander zegt nieren..
Nierpijn? Dan ga je wel anders piepen. Dat zijn geen gewone pijnscheuten maar messteken.
 
dan lig je behoorlijk te kronkelen en inderdaad dan kom je niet meer overeind....:o
 
dan lig je behoorlijk te kronkelen en inderdaad dan kom je niet meer overeind....:o
Dit Idd.

Ooit een nierbekkenontsteking gehad. Ik hoopte dat ik ter plekke zou sterven zodat de pijn zou stoppen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Morfine is dan wel een lekker snoepje
 
Ik was in de veronderstelling dat je vaker had gekuurd maar kloppen jouw stats?

Niet ervan uigaan dat ik een shit fysiek heb want dat weet je niet.
 
Back
Naar boven