Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.301
mucuna pruriens, maar werkt dus ook via dopamine verhoging. Geen tren en deca werkt het beste, primo!

Primo is toch oraal ook in te nemen zonder dat je er veel van verliest?

Primo poeder uit China is niet eens zo duur nog niet dus daarvan kun je easy elke dag 100-200 mg slikken zonder dat je er op leeg loopt..

Of heb ik dat nou fout of zijn er daadwerkelijke ernstige bezwaren op primo oraal nemen?

• #10.303
Cools, zie jij meerwaarde bij het gebruik van anavar (30mg) in een test 250 /primo 250 kuur (icm hcg)? Wat doet dit voor de a:e verhouding?

Ja, maar zomaar 30mg anavar erbij gooien is niet de bedoeling. Verhouding aanpassen, 100mg primo bv en 20mg anavar/dag icm 250 test. Maar een oral als je al injecteert heeft nooit de voorkeur.

• #10.304

Primo poeder uit China is niet eens zo duur nog niet dus daarvan kun je easy elke dag 100-200 mg slikken zonder dat je er op leeg loopt..

Of heb ik dat nou fout of zijn er daadwerkelijke ernstige bezwaren op primo oraal nemen?

Dat is niet echt in de omloop meer en een goede bron in China vinden is niet zo makkelijk. Direct levertoxisch is het niet in tegenstelling tot ander oral, maar primo only op hoge dosis is niet aan te raden. Altijd wat test erbij voor onderhoud van je geslachtsdeel of lage dosis beperkte tijd.

Dat is niet echt in de omloop meer en een goede bron in China vinden is niet zo makkelijk. Direct levertoxisch is het niet in tegenstelling tot ander oral, maar primo only op hoge dosis is niet aan te raden. Altijd wat test erbij voor onderhoud van je geslachtsdeel of lage dosis beperkte tijd.

Maar hypothetisch gezien zou je, als je goede primo hebt en test injecties zet, het spul ook oraal kunnen slikken?

Vraag me dan wel af aan wat voor dosissen je dan zal zitten om bijvoorbeeld 400 mg tren ew te evenaren.

Er is wel een verschil tussen primobolan depot (methelonone enanthaat) wat je injecteert en primo dat je dagelijks moet innemen. Als je poeder (methenolone acetaat) koopt, moet je daar wel op letten.
De vraag is natuurlijk of je in China koopt wat je zou moeten kopen.

Er is wel een verschil tussen primobolan depot (methelonone enanthaat) wat je injecteert en primo dat je dagelijks moet innemen. Als je poeder (methenolone acetaat) koopt, moet je daar wel op letten.
De vraag is natuurlijk of je in China koopt wat je zou moeten kopen.

Het was puur hypothetisch maar wel een interessant punt. Als het echt goed zou werken zou er wel allang oral primo zijn geweest :p

Het was puur hypothetisch maar wel een interessant punt. Als het echt goed zou werken zou er wel allang oral primo zijn geweest :p
Oraal primo bestaat want je kon dat door een dokter laten voorschrijven 15 jaar geleden. Dat was te koop bij de apotheker. Nu misschien ook nog, maar daar ben ik niet zeker van.

Oraal primo bestaat want je kon dat door een dokter laten voorschrijven 15 jaar geleden. Dat was te koop bij de apotheker. Nu misschien ook nog, maar daar ben ik niet zeker van.

Ja maar als ugl labs het niet overnemen zal dat zijn omdat injects beter werken... Nouja of omdat er geen markt voor is of nauwelijks winst op gemaakt kan worden.

Cools, kan jij een wetenschappelijke bron vinden over of 'spiergeheugen' echt bestaat?

• #10.314
Maar hypothetisch gezien zou je, als je goede primo hebt en test injecties zet, het spul ook oraal kunnen slikken?

Vraag me dan wel af aan wat voor dosissen je dan zal zitten om bijvoorbeeld 400 mg tren ew te evenaren.

Kan in principe met alle aas, alleen moet de dosis vrij hoog zijn en meerdere keren per dag genomen worden. Je hebt zelfs orale test met undecanoaat ester (andriol). Maar resultaten en bloedwaardes variëren omdat opname sterk beïnvloed wordt door verschillende factoren.

Orale primobolan is meestal acetaat vorm omdat je meer actieve stof per mg hebt (kortere ester).

• #10.315
Dat begrijp ik ging mij meer om dat caber blijkbaar enorm slecht is voor het hart.

Waar verkopen ze goede kwaliteit mucuna pruries en welke dosering raad je aan

deonlinedrogist.nl van merk bonusan bv. 1 per dag is voldoende. Het zou kunnen zijn dat dopamine sterk verhogen algemeen slecht is voor het hart.

• #10.317
Ja maar als ugl labs het niet overnemen zal dat zijn omdat injects beter werken... Nouja of omdat er geen markt voor is of nauwelijks winst op gemaakt kan worden.

Injects werken dus beter omdat orale middelen zonder 17aa snel afgebroken worden.

Terug
Naar boven