TomCruise
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 108
Die androgene look zal je wel wat haar kosten denk ik![]()
Mja, zat de denken aan primo, var, bold of dhb...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die androgene look zal je wel wat haar kosten denk ik![]()
Cools,
Stel iemand die BnC doet wil 6 maand die harde androgene look behouden, welke stack zou je hem aanraden?
Factoren om rekening mee te houden:
-Er moet geen massa gewonnen worden
-Persoon is gevoelig aan haaruitval
-Impact op gezondheid liefst zo beperkt mogelijk
Wel een goede vraag. Want dit is wat al die fake natty's op de instagrams ook bereiken. Heb me altijd afgevraagd hoe ze dit doen. Volle kop met haar, super gezonde huid en mentaal lijkt het ook allemaal prima te gaan. Hoe combineer je dat met year round shredded..?
Gewoon ‘lage dosis’ aas en goed op voeding letten.. max 2% vet er bij bulken en dan weer die 2% er af cutten. De gains die ze maken over een jaar zijn ook vrij minimaal vergeleken met pro-bbers
Misschien kun je beter een bloedtest doen.Cools, ik heb momenteel wat last van gyno (pijnlijk en voelbaar een bultje onder mijn tepel). Om dit op te lossen ben ik nolva 30 per dag aan het nemen. Daarnaast zit ik nu in mijn overbruggingsfase met enkel hCG 1000/week en om de drie weken 100 test cyp. Ik ben nu 1.5 week bezig en merk dat het heel langzaam iets minder erg is dan toen ik begon met nolva. Echter heb ik heel veel last van nightsweat en overdag ook geregeld opvliegers. Ik meen dat dit betekent dat mijn oestrogeen 0 is. Moet ik nu juist door blijven gaan op 30mg totdat het weg is of moet ik verlagen? Belangrijk hierbij is dat ik best lang heb gewacht met preventie omdat ik dacht dat het puffy nipples waren, maar achterafgezien had ik eerder moeten beginnen met nolva. Hierdoor twijfel ik juist of ik de nolvadex moet verhogen/verlagen/gelijk houden. Wat is jouw mening hierover? bvd!
Cools,
Stel iemand die BnC doet wil 6 maand die harde androgene look behouden, welke stack zou je hem aanraden?
Factoren om rekening mee te houden:
-Er moet geen massa gewonnen worden
-Persoon is gevoelig aan haaruitval
-Impact op gezondheid liefst zo beperkt mogelijk
Cools, ik wil een 12tal weken mast gebruiken op 400mg en naar het einde toe mss 600mg voor een paar weekjes. Ik zou naast pompoenpitolie deze keer toch wel die red maca willen proberen, welke dosering zou je aanraden?![]()
Wel een goede vraag. Want dit is wat al die fake natty's op de instagrams ook bereiken. Heb me altijd afgevraagd hoe ze dit doen. Volle kop met haar, super gezonde huid en mentaal lijkt het ook allemaal prima te gaan. Hoe combineer je dat met year round shredded..?
@Cools: wat vind je van de verhouding test/deca? Ik heb altijd gehoord en gelezen dat test>deca moet zijn, maar nu lees ik steeds vaker dan dit onzin is. Dat het allemaal persoonlijk is.
Er zijn verschillende die claimen dat wanneer deca>test, je minder last kunt krijgen van oestrogene bijwerkingen?
Cools, ik heb momenteel wat last van gyno (pijnlijk en voelbaar een bultje onder mijn tepel). Om dit op te lossen ben ik nolva 30 per dag aan het nemen. Daarnaast zit ik nu in mijn overbruggingsfase met enkel hCG 1000/week en om de drie weken 100 test cyp. Ik ben nu 1.5 week bezig en merk dat het heel langzaam iets minder erg is dan toen ik begon met nolva. Echter heb ik heel veel last van nightsweat en overdag ook geregeld opvliegers. Ik meen dat dit betekent dat mijn oestrogeen 0 is. Moet ik nu juist door blijven gaan op 30mg totdat het weg is of moet ik verlagen? Belangrijk hierbij is dat ik best lang heb gewacht met preventie omdat ik dacht dat het puffy nipples waren, maar achterafgezien had ik eerder moeten beginnen met nolva. Hierdoor twijfel ik juist of ik de nolvadex moet verhogen/verlagen/gelijk houden. Wat is jouw mening hierover? bvd!
Test laag (75-150mg max) en primo of mast iets hoger.
Photoshop doet wonderen, mentale zaken gaan ze niet snel publiekelijk maken, dosissen zijn algemeen lager, T3, diuretica, clen, anti-DHT middelen, enz..
30mg nolva is onnodig veel en je hebt altijd kans dat het nadien terugkomt (als het geen vocht of vet is).
Een betere keuze is om tijdens je overbrugging mast of primo erbij te zetten. Maar ik vind het toch vreemd op deze lage dosis hcg en test cyp. Om de 3 weken test c zetten gaat alvast geen stabiele waardes geven, gewoon 1x/week zoals test e.
Misschien kun je beter een bloedtest doen.
Dan weet je in ieder geval wat het probleem is.

Met testosteron hoop ik?
Red maca 500-1500mg, is altijd even testen wat het beste voor je werkt. Als je combineert met pompoenpitolie niet te hoog doseren.
Met testosteron hoop ik?
Red maca 500-1500mg, is altijd even testen wat het beste voor je werkt. Als je combineert met pompoenpitolie niet te hoog doseren.

Test kan je beter altijd iets hoger zetten, bijkomende reden is dat deca anaboler is op lagere dosis en test hoger doseren een beter keuze is (anaboler op hogere dosis dan deca).