Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik jouw stats zo zie ga jij niks gainen op de 30mg die cools voorschrijft.Hi Cools,
Als je al een kuurverleden van 3 jaar hebt (test-primo) kan je dan op Var only nog wat gainen?
Als ik jouw stats zo zie ga jij niks gainen op de 30mg die cools voorschrijft.

Hi Cools,
Als je al een kuurverleden van 3 jaar hebt (test-primo) kan je dan op Var only nog wat gainen?

Persoonlijk begrijp ik helemaal niets van 4 weken var, kun je in mijn opinie beter creatine nemen.

.Persoonlijk begrijp ik helemaal niets van 4 weken var, kun je in mijn opinie beter creatine nemen.
Hi Cools,
Ik bedoelde niet dat lagere dosis Anavar niet zou werken. Maar het resultaat zal beperkt zijn voor iemand die bijna 100kg weegt na al een paar kuren te hebben gedaan.Mooie resultaten krijg je van creatine, had iedereen die aanleg maar dan zijn anabolen niet meer nodig.
Ik blijf het herhalen, het gaat om de resultaten (post 1, pagina 1) ipv veronderstellen dat een lage dosis niet werkt.
Kan zijn, ik spreek uit persoonlijke ervaring, voor werkt zoiets niet maar blijkbaar voor een paar andere wel. Snap jouw point of view wel coolsMooie resultaten krijg je van creatine, had iedereen die aanleg maar dan zijn anabolen niet meer nodig.
Ik blijf het herhalen, het gaat om de resultaten (post 1, pagina 1) ipv veronderstellen dat een lage dosis niet werkt.
Persoonlijk begrijp ik helemaal niets van 4 weken var, kun je in mijn opinie beter creatine nemen.
Ik bedoelde niet dat lagere dosis Anavar niet zou werken. Maar het resultaat zal beperkt zijn voor iemand die bijna 100kg weegt na al een paar kuren te hebben gedaan.
ik laat de resultaten wel weten. Ik verwacht dat ik snel herstel en alles wat ik opbouw blijf houden in tegenstelling tot vele andere kuren. Dan kan je wel veel zooi er in gooien maar de vraag is, wat hou je netto over?Ik bedoelde niet dat lagere dosis Anavar niet zou werken. Maar het resultaat zal beperkt zijn voor iemand die bijna 100kg weegt na al een paar kuren te hebben gedaan.

Kan zijn, ik spreek uit persoonlijke ervaring, voor werkt zoiets niet maar blijkbaar voor een paar andere wel. Snap jouw point of view wel cools
Die androgene look zal je wel wat haar kosten denk ikCools,
Stel iemand die BnC doet wil 6 maand die harde androgene look behouden, welke stack zou je hem aanraden?
Factoren om rekening mee te houden:
-Er moet geen massa gewonnen worden
-Persoon is gevoelig aan haaruitval
-Impact op gezondheid liefst zo beperkt mogelijk