XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Hi Cools,

Als je al een kuurverleden van 3 jaar hebt (test-primo) kan je dan op Var only nog wat gainen?
 
Hi Cools,

Als je al een kuurverleden van 3 jaar hebt (test-primo) kan je dan op Var only nog wat gainen?
Als ik jouw stats zo zie ga jij niks gainen op de 30mg die cools voorschrijft.
 
Vraag ik me toch af, ga het eens proberen en post wel de resultaten. als het niets is zet ik er 250ml test bij voor de volgende.
 
Als ik jouw stats zo zie ga jij niks gainen op de 30mg die cools voorschrijft.

Als hij die resultaten geboekt heeft op een lage dosis zou ik niet weten waarom hij niet kan gainen op een lage dosis var? :scratch:

Tuurlijk zal die meer kunnen pakken op een hogere dosis maar naar mijn menin douwen de meeste er gewoon veel te veel in.
 
precies, zo lang ik niet aan mijn max zit denk ik dat ik er wel 2kg in een maandje uit kan halen.. ofwel dropppen in VP maar stabliel blijven in gewicht. we gaan het volgende maand zien :)
 
Persoonlijk begrijp ik helemaal niets van 4 weken var, kun je in mijn opinie beter creatine nemen.
 
Persoonlijk begrijp ik helemaal niets van 4 weken var, kun je in mijn opinie beter creatine nemen.

Mooie resultaten krijg je van creatine, had iedereen die aanleg maar dan zijn anabolen niet meer nodig.

Ik blijf het herhalen, het gaat om de resultaten (post 1, pagina 1) ipv veronderstellen dat een lage dosis niet werkt.
 
Hi Cools,

Als je al een kuurverleden van 3 jaar hebt (test-primo) kan je dan op Var only nog wat gainen?
Mooie resultaten krijg je van creatine, had iedereen die aanleg maar dan zijn anabolen niet meer nodig.

Ik blijf het herhalen, het gaat om de resultaten (post 1, pagina 1) ipv veronderstellen dat een lage dosis niet werkt.
Ik bedoelde niet dat lagere dosis Anavar niet zou werken. Maar het resultaat zal beperkt zijn voor iemand die bijna 100kg weegt na al een paar kuren te hebben gedaan.
 
Mooie resultaten krijg je van creatine, had iedereen die aanleg maar dan zijn anabolen niet meer nodig.

Ik blijf het herhalen, het gaat om de resultaten (post 1, pagina 1) ipv veronderstellen dat een lage dosis niet werkt.
Kan zijn, ik spreek uit persoonlijke ervaring, voor werkt zoiets niet maar blijkbaar voor een paar andere wel. Snap jouw point of view wel cools
 
Ik bedoelde niet dat lagere dosis Anavar niet zou werken. Maar het resultaat zal beperkt zijn voor iemand die bijna 100kg weegt na al een paar kuren te hebben gedaan.

Dit vraag ik me dus ook af, proberen is de moeite waard :) ik laat de resultaten wel weten. Ik verwacht dat ik snel herstel en alles wat ik opbouw blijf houden in tegenstelling tot vele andere kuren. Dan kan je wel veel zooi er in gooien maar de vraag is, wat hou je netto over?
 
Ik bedoelde niet dat lagere dosis Anavar niet zou werken. Maar het resultaat zal beperkt zijn voor iemand die bijna 100kg weegt na al een paar kuren te hebben gedaan.

Ik had iemand anders gequote :P

Dat is de vraag en door te testen zullen we het weten.
 
Kan zijn, ik spreek uit persoonlijke ervaring, voor werkt zoiets niet maar blijkbaar voor een paar andere wel. Snap jouw point of view wel cools

Ik ben er al tegengekomen voor wie het wel werkt. Is van verschillende dingen afhankelijk zoals vet% en aanleg bv.
 
Nog een interessant resultaat (anoniem):

1-2 test 300
3-6 test 450
1-6 primo 300

Startgewicht kuur: 85kg
Hoogtepunt kuur: 94kg (vol met vocht, haha)
Gewicht na nakuur: 91kg
Gewicht 7 weken na nakuur: 90-90,5kg
Totaal dus 5,0-5,5kg gewonnen.

Test verhogen is dus stuk meer vocht zoals je ziet wat je snel verliest na de nakuur. Test op 300mg gehele kuur was een betere keuze geweest denk ik. Binnen 2 weken komt er nog een update.
 
250 test 200 mast 30mg anavar ook nog inverhouding?
 
Je anavar uitrekenen op weekbasis, 210mg dus.

250 test - 410mg androgeen (mast sterker), kan nog net maar zou anavar naar 20mg doen.
 
Cools,

Stel iemand die BnC doet wil 6 maand die harde androgene look behouden, welke stack zou je hem aanraden?

Factoren om rekening mee te houden:

-Er moet geen massa gewonnen worden
-Persoon is gevoelig aan haaruitval
-Impact op gezondheid liefst zo beperkt mogelijk
 
Cools,

Stel iemand die BnC doet wil 6 maand die harde androgene look behouden, welke stack zou je hem aanraden?

Factoren om rekening mee te houden:

-Er moet geen massa gewonnen worden
-Persoon is gevoelig aan haaruitval
-Impact op gezondheid liefst zo beperkt mogelijk
Die androgene look zal je wel wat haar kosten denk ik :P
 
Back
Naar boven