Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Tsja, met ruim 2gr aan gear ga je die kant wel op ja.
Wat ik meer bedoelde was dat het naar mijn idee niet zo zwart/wit is. Niet dat meer AAS zetten dan de oplossing is.

Uiteindelijk is het wel makkelijk. Je zet een lage/goede dosering om te beginnen, kijkt naar het resultaat, niet tevreden zet je wat meer en afwegen tov de bijwerkingen + op lange termijn nadenken.

Voor hoeveel weken na 6-8 weken test primo?

Wat denk je van SARMS?

12 weken cruise raad ik aan. Sarms zou ik niet doen, teveel vragen nog en verschillen tussen.
 
Wat denk je dat haalbaar is met jouw kuurtjes cools? Stats gewijs dan
 
Tja, laten we zeggen goede progressive training (en voeding) en doorsnee genetics.

Blijft lastig te zeggen.
Sinds je niet ON blijft zal je steeds weer richting je natuurlijke limiet terugzakken.
Dit limiet en de tijd die ervoor nodig is deze te bereiken (en te behouden) is natuurlijk ook weer gebonden aan je genen.
Mits je alles op orde hebt, schat ik dat je wel enige kilo's boven je limiet zal blijven fluctueren.
Verschillen zullen uiteindelijk meer in de spiegel te zien zijn dan op de weegschaal wanneer je ON bent denkende aan;
- Veins
- Spiervolume
Niet zozeer dat die paar kilo een wereld van verschil zal maken (op een laag vet% wel meer dan op een hoger vet%).

Ik zou die milde kuurtjes ook niet gebruiken om ver boven dat limit te eindigen(bulk) zodat je meer hebt om op terug te vallen, wat je toch wel doet wanneer je weer off gaat.
Spiermassa/volume behoud tijdens een cut lijkt mij een betere toepassing wanneer je eenmaal rond dat limiet fluctueert.
Of een 'bulk' met een kleine surplus.

Maar dan kom je weer met de kwestie van 'hoeveel kuren per jaar, hoe deel ik dit in en hoe houd ik dit tot slot gezond voor mijzelf'
Dat weet Cools beter dan ik.
 
Zou 8 weken ipv 6 weken veel nut hebben in het geval van de kuurtjes van Cools? (Ik ben daar een groot voorstander van)
 
Zou 8 weken ipv 6 weken veel nut hebben in het geval van de kuurtjes van Cools? (Ik ben daar een groot voorstander van)
Daar gaat nu net het hele topic over. Cools raadt 6 weken aan.
Die 6 weken zijn alleen zo om dus dan is 8 wel aantrekkelijker.
 
Hoeveel spier (vvm) denk je te gainen in 6 weken?
 
Yo

Ik zit nu onderhand 15 weken aan de HGH ik twijfel om toch weer de T3 erbij te nemen..... op welke dosis en voor hoelang raad je dit aan? zet 5 iu Realtropin per dag....

maar ik ben bang wanneer ik T3 neem dat ik niet genoeg gains uit me kuur kan halen omdat ik maar blijf verbranden???? heb de eerste 10 weken van me GH wel T3 genomen.
 
Yo

Ik zit nu onderhand 15 weken aan de HGH ik twijfel om toch weer de T3 erbij te nemen..... op welke dosis en voor hoelang raad je dit aan? zet 5 iu Realtropin per dag....

maar ik ben bang wanneer ik T3 neem dat ik niet genoeg gains uit me kuur kan halen omdat ik maar blijf verbranden???? heb de eerste 10 weken van me GH wel T3 genomen.
Wat is dan de reden dat je het wilt nemen?
 
Wat is dan de reden dat je het wilt nemen?

het zou de werking van GH versterken?

met welke reden zou die GH moeten versterken?
 
Laatst bewerkt:
Dat geld voor T4, niet voor T3 voor zover ik heb gelezen. Kan alleen het stuk even niet vinden.
 
Dat geld voor T4, niet voor T3 voor zover ik heb gelezen. Kan alleen het stuk even niet vinden.

en waar zou je dan je winsten uit halen als je T4 toevoegt.... is dit puur voor vetverbranding of????
 
Yo

Ik zit nu onderhand 15 weken aan de HGH ik twijfel om toch weer de T3 erbij te nemen..... op welke dosis en voor hoelang raad je dit aan? zet 5 iu Realtropin per dag....

maar ik ben bang wanneer ik T3 neem dat ik niet genoeg gains uit me kuur kan halen omdat ik maar blijf verbranden???? heb de eerste 10 weken van me GH wel T3 genomen.
gh zou de schildklier trager kunnen laten werken in dit geval zou een onderhoudsdosis (25mcg) t3 goed zijn voor een goede verbranding en eiwitsynthese

doe bloedwerk dat weet je of het nodig is mijn schildklier was nog prima na enkele weken op 4iu realtopin
 
gh zou de schildklier trager kunnen laten werken in dit geval zou een onderhoudsdosis (25mcg) t3 goed zijn voor een goede verbranding en eiwitsynthese

doe bloedwerk dat weet je of het nodig is mijn schildklier was nog prima na enkele weken op 4iu realtopin

dus als mijn doel geen verbranden is is het een beetje zonde om het toe te voegen?
 
Back
Naar boven