Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik had precies dezelfde sides als jij op de bloeddruk na, heel vervelend. Kan het niet wetenschappelijk onderbouwen maar ik had wel het idee dat ik, na het stoppen met T4, een tijdje eerder vet aanzette.

Vreemd idd! Op hoeveel mcg zat je? Op t3 had ik er geen last van.

Sliep je ook slecht? Ik heb gewoon dat ik hele nachten wakker lig..

Vreemd idd! Op hoeveel mcg zat je? Op t3 had ik er geen last van.

Sliep je ook slecht? Ik heb gewoon dat ik hele nachten wakker lig..

Heb van alles geprobeerd haha. 50 mcg T4 + 12.5 mcg T3, 25 om 25, 100 mcg T4 only. Op t3 had ik er eerder ook nooit last van, misschien dat ik het daar ook maar op moet houden voor een volgende keer.

Slecht slapen valt mee. Normaal gesproken slaap ik, met of zonder T4, als een baby. Wel iets meer moeite om in slaap te komen, zodra ik ga liggen merk ik dat m'n hartslag echt hoog is de 1e paar minuten. Geen idee ook wat je daar aan kan doen. Misschien meer cardio maar daar heb ik nou ook weer niet zo'n zin in.

Hoi cools ik ben weer aan het nadenken om een nieuwe kuur te beginnen laatste is al meer dan 2 jaar geleden. Na de kuur had ik last van hypo die door jou hulp is opgelost.
Ik heb hiervoor 2x een test-e kuur gedaan, 500 mg p/week en 300 mg+ 60 ana p/week. Nu wil ik het graag combineren met primo. Ik heb je opgeningspost gelezen maar ik zie vaak staan dat primo onder de 600 mg niet veel doet.
Ik wil nieuwe boven de 3-400mg test-e per week uitkomen omdat mij dit super veel bloat gaf.
Is een kuur als 300mg 600 primo en 8-12 ana 60mg goed qua ratio of?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.884
Cools,

Ik gebruik nu al een tijdje T4 langs m’n HGH maar wil hier even mee stoppen om te kijken of m’n bloeddruk daalt en m’n slaap verbeterd. Daarnaast heb ik het ook altijd warm en is m’n hartslag versneld. Voor de rest zet ik enkel 150mg test 1 x per week.

Nu begin ik maandag met m’n cut, maar vraag me af of het nu dan wel slim is op met t4 te kappen. Weet jij of T4 ook een rebound heeft net zoals T3? En of dit een negatief effect heeft op mijn vetverlies ivm opstarten schildklier?

Dank is groot!

Helemaal onnodig om naast HGH te gebruiken en zelfs mogelijk negatief.

Je kan zo met T4 stoppen zonder problemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.885
Hoi cools ik ben weer aan het nadenken om een nieuwe kuur te beginnen laatste is al meer dan 2 jaar geleden. Na de kuur had ik last van hypo die door jou hulp is opgelost.
Ik heb hiervoor 2x een test-e kuur gedaan, 500 mg p/week en 300 mg+ 60 ana p/week. Nu wil ik het graag combineren met primo. Ik heb je opgeningspost gelezen maar ik zie vaak staan dat primo onder de 600 mg niet veel doet.
Ik wil nieuwe boven de 3-400mg test-e per week uitkomen omdat mij dit super veel bloat gaf.
Is een kuur als 300mg 600 primo en 8-12 ana 60mg goed qua ratio of?

300 test - 400 primo is al meer dan voldoende zonder anavar.

@Cools Ik weet dat je het niet zo hebt voor tren maar wat zijn goede doseringen voor een goede a:e verhouding met test/tren tren 200 of 300mg) eventueel mast erbij? Dit voor zo een best mogelijke a:e verhouding om het risico op gyno te verlagen

Laatst bewerkt:
Cools, is t2 een waardige supp in een diepe cut? Zie dat een aantal merken het hebben

Hoe zit het eigenlijk met HGH als je het een week niet zet kan dit kwaad? stel je voor je gaat op vakantie en je kan je HGH niet meenemen?

wil die risico niet nemen man wie weet....

Stop is met het hijacken van cools topic
Cools antwoord discussies zijn niet nodig doe dat lekker in pm hou het topic een beetje overzichtelijk
Moei je eens met je eigen zaken. Wie denk je dan wel dat je bent. Ik geeft toch een antwoord waaruit hij kan uitmaken dat het geen kwaad kan.

Dus ik zou er zo een week tussenuit kunnen met hgh? En in eu zou dit geen probleem moeten zijn?
1. Natuurlijk.
2. Binnen EU is er vrij verkeer van goederen en douane controleert die passagiers in principe niet. Er zijn in de meeste luchthavens aparte uitgangen voor EU en NIET EU reizigers. Handbagage wordt door security gecontroleerd bij elke passagier en dan zou het wel kunnen dat ze het afnemen.

@Cools Ik weet dat je het niet zo hebt voor tren maar wat zijn goede doseringen voor een goede a:e verhouding met test/tren tren 200 of 300mg) eventueel mast erbij? Dit voor zo een best mogelijke a:e verhouding om het risico op gyno te verlagen

Cools adviseerde eerder al test 250, tren 200 en mast 200 als ik het me goed herinner. Liefst geen tren uiteraard volgens cools.

Bedankt @Tr3nbolon3
En stel dat ik 500 test zou willen nemen ipv 250 voor de bulk komende winter. Is dat dan gewoon alles maal 2 voor een goede a:e verhouding? Dat is dan wel al aardig veel aan aas of als ik 375 test zou willen doen dan alles maal 1,5 gewoon of ben ik verkeerd? Dus 375 test 300 tren 300 mast?

Terug
Naar boven