MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Meende ergens gelezen te hebben dat het maar een kleine/ geen invloed heeft op HDL/LDL / triglyceriden, niet dus volgens jou?
Ben ik ook benieuwd naar, ik neem het ook al een tijd om mijn cholesterol positief te beïnvloeden.

Meende ergens gelezen te hebben dat het maar een kleine/ geen invloed heeft op HDL/LDL / triglyceriden, niet dus volgens jou?

Dat klopt wel. Maar het kan zeker geen kwaad om het wel te nemen. Over het algemeen krijgen we niet genoeg visolie binnen.

Daarnaast neem je al een statine (monacoline K), en die zal je cholesterol omlaag brengen. Hou er wel rekening mee dat het gewoon een medicijn is. Het heeft dus dezelfde werking als de meeste cholesterolverlagers op recept.

Ben ik ook benieuwd naar, ik neem het ook al een tijd om mijn cholesterol positief te beïnvloeden.

Gaat dus niet echt helpen. Beter neem je dus gewoon een statine. Ik weet dat je in Nederland monacoline K gewoon bij de drogist kan halen, ik weet niet of dat bij jou in België ook zo is.

Wel gewoon omega 3 blijven consumeren.

Gaat dus niet echt helpen. Beter neem je dus gewoon een statine. Ik weet dat je in Nederland monacoline K gewoon bij de drogist kan halen, ik weet niet of dat bij jou in België ook zo is.

Wel gewoon omega 3 blijven consumeren.
Real supps.nl verkoopt rode gist rijst aan een leuke prijs. In de apotheek betaal je er soms vrij veel voor:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.807
Kun je nagaan dat diezelfde beste man ook diverse atleten begeleid voor wedstrijden.. :’)

Bedankt voor je toelichting!

Welke dosering primo raad je aan bij:
375mg test-e en wat bij 500mg test-e?

Tja... :p

max 75mcg icm aas ivm belasting op hart minimaal houden. 25mcg beginnen en om de 3 dagen verhogen met 25, soms heb je aan minder al voldoende en zo kan je het ongeveer testen.

• #10.808
Welke supps zou je voor hart-en bloedvaten kunnen aanraden?

Neem nu:
-rode gist rijst (10mg monacoline k)
-coq10 100mg
-vitamine k2 50mcg

Rode rijst zijn nog vraagtekens bij.

Q10 is zeker een goede keuze en K2 mee oppassen ivm bloedstolling (kan je gewoon uit je voeding voldoende halen).

• #10.809
Rode rijst zijn nog vraagtekens bij.

Q10 is zeker een goede keuze en K2 mee oppassen ivm bloedstolling (kan je gewoon uit je voeding voldoende halen).
Hoezo vraagtekens bij rode gist rijst? Dacht dat het toch een bewezen werking had

En wat is het verband met vitamine k2 en bloedstolling?

• #10.811
Hoezo vraagtekens bij rode gist rijst? Dacht dat het toch een bewezen werking had

En wat is het verband met vitamine k2 en bloedstolling?

Ik zoek het even op hoe het exact zat, had het ergens hier geplaatst tijdje terug.

K2 heeft een effect op je bloedstolling (gaat sneller en meer kans op klonters als je te hoog zou doseren).

• #10.812
Het komt er op neer dat ik nog geen overtuigend bewijs heb gezien dat rode rijst werkt.

Q10 - omega 3 - cranberry zou ik momenteel aanraden als combi.

Het komt er op neer dat ik nog geen overtuigend bewijs heb gezien dat rode rijst werkt.

Q10 - omega 3 - cranberry zou ik momenteel aanraden als combi.

Rode gist rijst werkt echt. Dat is allang bewezen. Het is gewoon een “natuurlijke” statine.

• #10.815
Dacht ik ook, op pubmed staan meerdere onderzoeken

Ze zijn er ook mee bezig om het uit de schappen van de drogist te halen en het alleen nog bij de apotheek te verkopen.

Mijn (totaal) cholesterol is van 7,7 (erfelijk) naar 4,6 gegaan. En dat lukt je alleen met medicijnen, en dus ook met rode gist rijst. Ik zie bij rode gist rijst altijd van zulke dalingen. Als patiënten stoppen met een statine op recept en over gaan op rode gist rijst, zien we nauwelijks verschil.

Het is soms verwarrend met al die cholesterolverlagende dingen :p

Klopt, over het algemeen werkt alleen medicijnen (helaas).

Maar er zijn gewoon heel veel beweringen rondom cholesterol, maar je moet heel veel van die beweringen met een flinke korrel zout nemen.

Ga van het weekend toch eens die rode rijst gist halen als ik dit zo lees

Terug
Naar boven