- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 15%
Welke supps zou je voor hart-en bloedvaten kunnen aanraden?
Neem nu:
-rode gist rijst (10mg monacoline k)
-coq10 100mg
-vitamine k2 50mcg
Omega 3.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem nu:
-coq10 100mg
-vitamine k2 50mcg
Meende ergens gelezen te hebben dat het maar een kleine/ geen invloed heeft op HDL/LDL / triglyceriden, niet dus volgens jou?
Ben ik ook benieuwd naar, ik neem het ook al een tijd om mijn cholesterol positief te beïnvloeden.Meende ergens gelezen te hebben dat het maar een kleine/ geen invloed heeft op HDL/LDL / triglyceriden, niet dus volgens jou?
Meende ergens gelezen te hebben dat het maar een kleine/ geen invloed heeft op HDL/LDL / triglyceriden, niet dus volgens jou?
Ben ik ook benieuwd naar, ik neem het ook al een tijd om mijn cholesterol positief te beïnvloeden.
Real supps.nl verkoopt rode gist rijst aan een leuke prijs. In de apotheek betaal je er soms vrij veel voorGaat dus niet echt helpen. Beter neem je dus gewoon een statine. Ik weet dat je in Nederland monacoline K gewoon bij de drogist kan halen, ik weet niet of dat bij jou in België ook zo is.
Wel gewoon omega 3 blijven consumeren.

Kun je nagaan dat diezelfde beste man ook diverse atleten begeleid voor wedstrijden.. :’)
Bedankt voor je toelichting!
Welke dosering primo raad je aan bij:
375mg test-e en wat bij 500mg test-e?
Neem nu:
-coq10 100mg
-vitamine k2 50mcg
Hoezo vraagtekens bij rode gist rijst? Dacht dat het toch een bewezen werking hadRode rijst zijn nog vraagtekens bij.
Q10 is zeker een goede keuze en K2 mee oppassen ivm bloedstolling (kan je gewoon uit je voeding voldoende halen).
Hoezo vraagtekens bij rode gist rijst? Dacht dat het toch een bewezen werking had
En wat is het verband met vitamine k2 en bloedstolling?
Het komt er op neer dat ik nog geen overtuigend bewijs heb gezien dat rode rijst werkt.
Q10 - omega 3 - cranberry zou ik momenteel aanraden als combi.
Dacht ik ook, op pubmed staan meerdere onderzoekenRode gist rijst werkt echt. Dat is allang bewezen. Het is gewoon een “natuurlijke” statine.
Rode gist rijst werkt echt. Dat is allang bewezen. Het is gewoon een “natuurlijke” statine.
Klopt, ik zat met plantensterolen in mijn hoofd wat een negatief effect op de bloedvaten kan hebben (ophoping) en cholesterol iets verlaagt maar risico mogelijk niet.
Uit rode rijst wordt is gewoon een statine en aangeraden om Q10 mee in te nemen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lovastatin
Alleen Becel gelooft nog in plantensterolen.
Dan zijn we het met elkaar eens. Het leek mij al sterk dat jij dit niet wist.

Het is soms verwarrend met al die cholesterolverlagende dingen![]()