XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bedankt @Tr3nbolon3
En stel dat ik 500 test zou willen nemen ipv 250 voor de bulk komende winter. Is dat dan gewoon alles maal 2 voor een goede a:e verhouding? Dat is dan wel al aardig veel aan aas of als ik 375 test zou willen doen dan alles maal 1,5 gewoon of ben ik verkeerd? Dus 375 test 300 tren 300 mast?

En een goede a:e verhouding voor test tren bold?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.902
Oke thanks! Werkt het niet net zoals T3 dat je schilklier op moet starten?

Vamwaar mogelijk negatief?

T4 is minimaal actief en moet eerst omzetten naar T3, maar met beiden kan je gewoon stoppen zonder al teveel kans op problemen. Je schildklier hersteld vrij snel bij een tekort.

Omdat bij hgh inname er al een sterke invloed op de schildklier is waardoor extra inname van T3 of T4 onnodig is en ook ongewenst om klachten te voorkomen.

• #10.903
@Cools Ik weet dat je het niet zo hebt voor tren maar wat zijn goede doseringen voor een goede a:e verhouding met test/tren tren 200 of 300mg) eventueel mast erbij? Dit voor zo een best mogelijke a:e verhouding om het risico op gyno te verlagen

200mg tren max (altijd) wat test + mast erbij is voldoende.

• #10.906
Bedankt @Cools
En stel dat ik 500 test zou willen nemen ipv 250 voor de bulk komende winter. Is dat dan gewoon alles maal 2 voor een goede a:e verhouding? Dat is dan wel al aardig veel aan aas of als ik 375 test zou willen doen dan alles maal 1,5 gewoon (voor goede a:e verhouding) of ben ik verkeerd? Dus 375 test 300 tren 300 mast? Of 500 test 200 tren 200 mast?

• #10.909
Bedankt @Cools
En stel dat ik 500 test zou willen nemen ipv 250 voor de bulk komende winter. Is dat dan gewoon alles maal 2 voor een goede a:e verhouding? Dat is dan wel al aardig veel aan aas of als ik 375 test zou willen doen dan alles maal 1,5 gewoon (voor goede a:e verhouding) of ben ik verkeerd? Dus 375 test 300 tren 300 mast? Of 500 test 200 tren 200 mast?

Nee, niet alles x2 ;) Dat zou makkelijk zijn maar zo werkt het niet in je lichaam. Testosteron zelf is ook androgeen en DHT, waar het naar omzet, sterker.

Daar rekening mee houdende is 500 test, 200 tren en 200 mast voldoende of 375 - 200 - 300

Voor test-tren-bold is iets moeilijker, 250-200-200 kan je dan ook proberen. Als je sterke androgene of oestrogene bijwerkingen ervaart kan je verhoudingen altijd aanpassen.

Nee, niet alles x2 ;) Dat zou makkelijk zijn maar zo werkt het niet in je lichaam. Testosteron zelf is ook androgeen en DHT, waar het naar omzet, sterker.

Daar rekening mee houdende is 500 test, 200 tren en 200 mast voldoende of 375 - 200 - 300

Voor test-tren-bold is iets moeilijker, 250-200-200 kan je dan ook proberen. Als je sterke androgene of oestrogene bijwerkingen ervaart kan je verhoudingen altijd aanpassen.
Super, bedankt @Cools

Hoe is de shutdown en recovery van NPP t.o.v. deca? Cools, zou jij NPP / deca afraden in verband met zwaarder herstel?

Denk dat als je gezondheidsperspectief boven massa obsessie zet, de kuurtjes van @Cools een stuk interresanter worden.

Wat is een mooie verhouding test-bold-primo volgens jou cools?

Denk dat als je gezondheidsperspectief boven massa obsessie zet, de kuurtjes van @Cools een stuk interresanter worden.

Wat is een mooie verhouding test-bold-primo volgens jou cools?
Opzich is het telkens een beetje dezelfde boodschap die cools geeft hè.
Gokje: 250 test 200 primo 200 bold om te beginnen. Niet tevreden? Dan schroef je de keer daarna de dossisen wat op. Opschroeven van test, primo of bold hangt dan weer samen met het doel van de kuur en jouw eigen gevoeligheid aan sides.

• #10.920
Hoe is de shutdown en recovery van NPP t.o.v. deca? Cools, zou jij NPP / deca afraden in verband met zwaarder herstel?

Kortere esters zouden minder oestrogeen geven en zijn ook sneller uit je lichaam dus sneller herstel en mogelijk minder onderdrukking. NPP heeft eigenlijk voorkeur en kan om de 3-4 dagen gezet worden.

Terug
Naar boven