Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.921
Test 250-Mast 200-Deca 200 good to go?

Sinds mn cruise op 150 test e overal puistjes. In mn nek/schouders/achterkant hoofd en zelfs op m’n armen.

Wat is de oorzaak en hoe te bestrijden?

Sinds mn cruise op 150 test e overal puistjes. In mn nek/schouders/achterkant hoofd en zelfs op m’n armen.

Bloedwaardentest doen en kijken wat er niet klopt.

Maar warm weer kan ook meehelpen. Meer zweet, talg, etc.

Kortere esters zouden minder oestrogeen geven en zijn ook sneller uit je lichaam dus sneller herstel en mogelijk minder onderdrukking. NPP heeft eigenlijk voorkeur en kan om de 3-4 dagen gezet worden.

Maar zijn nor 19 AAS, zoals NPP, niet per definitie zwaarder om van te herstellen? Hoe weegt een test/npp kuur bijvoorbeeld op tegen test/mast qua onderdrukking en het daarop volgend herstel?

Nu 2 test-primo kuurtjes gedaan van 375/300. Bevindingen tot nu toe: leuke kuurtjes, zo goed als geen bijwerkingen (icm hcg). Van de kuurtjes op zich ga je niet groeien. Ze laten je alleen toe om wat meer te eten zonder gelijk moddervet te worden.
Het is echter wel een illusie om te denken dat je ineens onbeperkt kan vreten en een kilo droge massa per week kan aankomen (of je moet misschien meer gaan zetten geen idee).
Voor mij is de sweet spot 600kcal boven onderhoud waarmee ik 0.5kilo per week aan kom. Vet% blijft dan min of meer gelijk. Echter gain je wel degelijk vet alleen kom je tegelijkertijd aan in spiermassa en blijft daardoor het % gelijk. Ik ben bang dat je op een gegeven moment wel degelijk zal moeten gaan rippen. Ook met test/primo kuurtjes.

P.S. Lees redelijk vaak verhalen van mensen dst ze dit kuurtje doen en vervolgens geen resultaat boeken. Persoonlijk zou ik zeggen: 1. Meer zetten (wellicht ondergedoseerd) en simpelweg meer eten (lange tijd zelf ruim 300kcal lager gezeten wegens niet goed tracken van mn voeding)

Laatst bewerkt:
375 test 300 primo icm hcg mag toch wel eens genoeg zijn om op te groeien hoor.

• #10.931

Verhouding androgeen-oestrogeen, komt veel voor net na de blast in de cruise en kan even duren voor het stabiliseert.

• #10.932
Maar zijn nor 19 AAS, zoals NPP, niet per definitie zwaarder om van te herstellen? Hoe weegt een test/npp kuur bijvoorbeeld op tegen test/mast qua onderdrukking en het daarop volgend herstel?

Ja, ook omdat ze lang in het lichaam blijven. Test-mast ga je wss iets sneller van herstellen, maar herstel van NPP gat ook vrij snel tov deca.

Cools,

Ik zit nu sinds 4 weken op 300 test, 400 tren 200 mast.
Eerste 2 weken continu denken aan seks en veel random boners maar vanaf week 3 vrijwel geen zin in seks en met een nieuwe scharrel is dat toch wat onhandig.
What do? Test omhoog?

Die Peter van Ennoo ooit nog eens weten zeggen dat van anabolen je ballen kunnen ontploffen:emo:

Waarom? Als het prestatiebevorderend is, is het toch maar normaal dat het op de dopinglijst komt. Ofwel laat men alles toe en laat men de atleten gebruiken wat ze willen, ofwel moeten alle producten verboden worden die prestaties beïnvloeden.

• #10.938
Cools,

Ik zit nu sinds 4 weken op 300 test, 400 tren 200 mast.
Eerste 2 weken continu denken aan seks en veel random boners maar vanaf week 3 vrijwel geen zin in seks en met een nieuwe scharrel is dat toch wat onhandig.
What do? Test omhoog?

Tren omlaag en mast omhoog. Bv. 300 test - 300 tren - 300mast

Waarom? Als het prestatiebevorderend is, is het toch maar normaal dat het op de dopinglijst komt. Ofwel laat men alles toe en laat men de atleten gebruiken wat ze willen, ofwel moeten alle producten verboden worden die prestaties beïnvloeden.

Gewoon.

Elke atleet gebruikt. Volkomen normaal in de topsport. Of geloof jij nog dat elke atleet natty is?

cools, klopt het dat 1mg arimidex overeenkomt met 20mg aromasin? (ongeveer)

Terug
Naar boven