AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Bij mij werkt het super. Echt wonderbaarlijk gewoon. Ik slaap tegenwoordig onafgebroken en word zelfs iets voor mijn wekker wakker. Ik heb nieuwe energie gevonden. Ik besef nu pas hoe kut ik eraan toe was met dat chronische slaapgebrek. Hopelijk blijft het werken.



Het vreemde is, bij mij niet meer. Voorheen was phenibut een garantie voor een diepe onafgebroken slaap, maar tegenwoordig doet het niks meer... Iets teveel abuse denk ik.
Yes bij mij werkt het nog perfect.. doe nog steeds 3 dagen achter elkaar en dan 4 dagen niks.

Liefst nam ik het iedere dag voor oa slaap maar dat gaat helaas niet
 
Ook lekker met stappen, lult als brugman tegen de dames
Ja alleen risico van verslaving is wat groot met pheni, slaap er zelf wel echt goed en diep op.
 
Yes bij mij werkt het nog perfect.. doe nog steeds 3 dagen achter elkaar en dan 4 dagen niks.

Liefst nam ik het iedere dag voor oa slaap maar dat gaat helaas niet

Slaap je slecht op de niet phenibut dagen?

Misschien is voor die dagen Baclofen een optie. Chemisch verwant maar andere specifieke uitwerken. Geen cross tolerance en gewenning bij Baclofen is er vrijwel niet als je alleen savonds neemt en niet elke dag.
 
Na 1.5 jaar blast cruise nu 8 maanden (inc nakuur) off

Dik 2 maanden na mijn nakuur (hcg blast 12 weken 1500iu 3xpw 2 weken clomid 50mg 2 weken 25mg) was libido nog laag dus terug gestart met clomid op 25mg ed

Nu is libido nog niet top dus toch nog keer bloedgeprikt (laat op de middag geprikt)
wat denken jullie oestrogeen telaag? Stoppen met clomid?

Ik heb kinderwens en dacht dat clomid goed was, is de hoge lh en fsh gunstig of ongunstig.


Bedanktt

Screenshot_20190101-150450_Samsung Internet.jpg
 
Waarom nog clomid nemen? Je hypofyse werkt zeer goed (FSH is zelfs te hoog), je testosteron zit toch al binnen de grenzen en je oestrogeen mag wel wat hoger. 3 redenen om zonder clomid verder te kunnen. Je zou die waardes eens terug moeten meten wanneer je een tijdje van de clomid af bent. Indien je dan nog hoge LH en FSH waardes hebt, is het omdat je nog niet volledig hersteld bent en jouw lichaam je ballen nog wil activeren.
 
Heeft sowieso niet echt meerwaarden om te testen terwijl je clomid gebruikt.
 
Heeft sowieso niet echt meerwaarden om te testen terwijl je clomid gebruikt.
Natuurlijk wel. Indicatief voor of er nog sprake is van primair hypogonadisme. Gezien zijn waarden is primair hypogonadisme uitgesloten. De gonaden produceren voldoende testosteron zo blijkt uit zijn bloed. Nu is het zaak om de behandeling met clomifeen te staken en het lichaam zelf zijn gang te laten gaan.
 
nog even geduld(drie maanden denk ik)
 
Cools zojuist bloed uitslag binnen kan je er even naar kijk op of aanmerkingen graag!

Had ook gevraagd of ze mijn igf mee konden nemen zie het er niet tussen staan.....


8DD4144B-894A-4F88-A713-F5E2F6B8EB1D.jpeg
 
Cools zojuist bloed uitslag binnen kan je er even naar kijk op of aanmerkingen graag!

Had ook gevraagd of ze mijn igf mee konden nemen zie het er niet tussen staan.....


Bekijk bijlage 438886

Col_inc
Moet zeggen heb je topic van begin tot eind gelezen maar je waardes zien er goed uit voor iemand die zoveel gebruikt heeft de afgelopen tijd, of zie ik dit verkeerd?

p.s. op je afbeelding staan al je adresgegevens weet niet of dit de bedoeling is?

wel mooie test waardes en blijf je logs posten zeker interessant.
 
Dankje man! En ja me waardes zijn zeker goed haha was zelf verbaasd, en me adres boeit me niet man ik bedoel er is altijd wel iemand die gekker is toch, en beetje internetheld spelen op internet hou ik niet van dus ze weten waar ik woon.
 
Dankje man! E en beetje internetheld spelen op internet hou ik niet van dus ze weten waar ik woon.

+ kunnen we je volgend jaar meteen een nieuwjaarskaartje sturen :thumb:

Waardes zien er verder goed uit. Wat was je cruisedosering? Lijkt me iets te hoog om goed te zijn, op termijn zou dat eventueel problemen kunnen geven met bijvoorbeeld cholesterol (zit nu op ondergrens)

Col_inc
wel mooie test waardes en blijf je logs posten zeker interessant.

Tijdens een cruise, waarbij je gezondheid op 1 zet, is die waarde te hoog.

Maar al bij al, is zijn bloeduitslag best goed :)
 
Laatst bewerkt:
Dankje cruise dosis is 200mg om de 5 dagen en ja iets aan de hoge kant.
 
Back
Naar boven