Precies zo denk ik ook!Ik heb ook tientallen jaren zonder rijbewijs gereden, kunnen ze het ook niet afnemen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies zo denk ik ook!Ik heb ook tientallen jaren zonder rijbewijs gereden, kunnen ze het ook niet afnemen!
Ja kost je uiteindelijk je auto en je vrijheid maar ja slim.
Na de eerste aanhouding is het een misdrijf als je het weer doet he.
Moeten ze mij eerst aanhouden 😊Na de eerste aanhouding is het een misdrijf als je het weer doet he.
Ook nog vrij recent. Als je er zo sociaal acceptabel uitziet als ik word je niet gauw gecontroleerd, zelfs niet met een slokje op.
Rem dan ook eens.
Kost je tot een jaar in de bak en een boete tot meer als 20k.
Als je even niks meer van me hoort weet je genoeg.Kost je tot een jaar in de bak en een boete tot meer als 20k.
En dit vindt je oprecht een flex?
Nee met een tesla wel
Je woont in Nederland he, als je een laag iq hebt sta je na 10 minuten gewoon weer op straatKost je tot een jaar in de bak en een boete tot meer als 20k.
Sure, you do you. Een strafblad heeft invloed op je VOG, wat opzich wel relevant is als je een baan hebt in de zorg
Er zal nog minder een Tesla komen als je geen baan meer hebt, maar dat had je vast zelf al bedacht.Zolang er niet één stuk gaat is dat correct! Echt onderhoud is het dan ook niet te noemen, daar heb jij een goed punt.Keramische remmen zouden doorgaans een leven lang mee moeten gaan toch?![]()
Bizar.Je woont in Nederland he, als je een laag iq hebt sta je na 10 minuten gewoon weer op straat
![]()
Man voor de twintigste keer betrapt op rijden zonder rijbewijs
Een 32-jarige automobilist is voor de twintigste keer betrapt op het rijden zonder rijbewijs. De auto moest worden ingeleverd.www.linda.nl
Hoe zou de man zich gevoeld hebben als hij Musk een Hitlergroet had zien doen?Ik niet maar mijn opa (rip) wel. Barste binnen10 minuten in huilen uit toen hij na vragen herinneringen ging ophalen. Voor een werkstuk van mijn zus. Heel bijzonder en blij dat ik dat meegemaakt heb.
Ja maar hij heeft een moeilijke jeugd gehad
Oh nee als je het zo stelt. Arme man.
als ik niet word gepakt dan is er geen probleem, moet ik stoppen rij ik door.Sure, you do you. Een strafblad heeft invloed op je VOG, wat opzich wel relevant is als je een baan hebt in de zorgEr zal nog minder een Tesla komen als je geen baan meer hebt, maar dat had je vast zelf al bedacht.
Mijn opa was net zo nuchter als ik en zou begrepen hebben dat het: I'll give you my heart, my everything betekend. Alleen linkse gekkies die constant hun eigen naratief bevestigd willen hebben zien daar een hitlergroet in.Hoe zou de man zich gevoeld hebben als hij Musk een Hitlergroet had zien doen?
Ik zou nog voor je koken wist je nog? 😊Ik heb nog wel een modelauto van tesla voor je @Seth_Fit