Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Spuiten dan in ieder geval dat kippengaas zwart. :roflol:
Ziet er al veel minder pauper uit.

Action, 2 euro spuitbus.

zelfs daar ben ik te lui voor haha, heeft wel 132dkm nap gelopen.. komt wel goed.
let op hier een foto van de achterkant mensen sporen niet

ajwggo.jpg

Jammer dat je er niks aan wil doen haha, had best een nette auto kunnen zijn met wat liefde.

Jammer dat je er niks aan wil doen haha, had best een nette auto kunnen zijn met wat liefde.

Als ik in alle auto's die hier binnen komen eerst liefde in moet stoppen komt het ook niet goed, liever snel geld :p kan een ander er liefde in stoppe

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.426
Heb deze auto zaterdag binnen gekregen kan ik er misschien een dbber mee blij maken, weet niet of iemand dit uberhaupt mooi vind
Zijn hele volkstammen kneitere petjes die dit geweldig vinden. Kan me hand in het vuur steken dat je deze zo kwijt bent.

Wow mooie deuren, lijkt net een lamboginie avantator

Gisteren even mijn motorblokje opgepoetst, lijkt toch al wel weer wat zo. :D

33th378.jpg

bmwfoto.jpg
Nieuwe aanwinst, BMW 325ci met een heerlijke 6 in lijn :D opties: Xeon, electrische verstelbare stoelen, stoelverwarminge etc.Ook is de auto M-tech uitgevoerd. Zal binnenkort even goede foto's maken. Dit weekend worden de kleine plekjes bijgespoten en dan krijgt hij een polijstbeurtje:)

• Like
Waarderingen: Obee
Nice! Ziet er dik uit. Fijne wagens ook.

6 in lijn klinkt altijd fijn

De Shell vind het ook heel fijn :( maarja je moet er wat voor over hebben !

bmwfoto.jpg
Nieuwe aanwinst, BMW 325ci met een heerlijke 6 in lijn :D opties: Xeon, electrische verstelbare stoelen, stoelverwarminge etc.Ook is de auto M-tech uitgevoerd. Zal binnenkort even goede foto's maken. Dit weekend worden de kleine plekjes bijgespoten en dan krijgt hij een polijstbeurtje:)

leuk ding

weet iemand trouwens of je veel verschil ziet tussen plasti dip en wrappen? Mat zwart dan

Als je het goed doet geen verschil.

Dit is matzwart geplastidipped

20r8rih.jpg

• Like
Waarderingen: Obee
Hele auto, als je zo wagner spuitmachine heb zal het wel te doen zijn lijkt me, voordeel van dippen is dat je het kan bijspuiten, bij wrap moet je meestal flinke stukken opnieuw erop plakken.

Hey bricone

Mag ik is keer naast je zitten in de auto?
Ik vind je mercedes see-el-es super koel :o:o

Terug
Naar boven