MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ja echt, schakelt boterzacht en gewoon een ultra lineair koppelverloop. Zalig.

Die motoren staan er wel gekend voor. Maatje van me rijd btw met de 523 versie en verbruikt meer dan de mijne :p

De Golf is zo goed als klaar voor het nieuwe seizoen. :D

Ja ik weet dat het logo nog mist, zit er nu wel in maar vind het een vette foto.

11ln1gj.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaaf peppie!
Alleen je koplampen verschillen?

nice, ben geen golf fan maar vind deze er wel goed uitzien

Binnen enkele jaren (zal mss toch 5 jaar zijn), ga ik zo'n Mazda 2 kopen. Er is imo geen mooiere kleine en betaalbare wagen dan deze.

all-new-mazda2-goes-on-sale-in-japan-from-135-million-yen-video_7.jpg

Mazda2201523deurs.jpg

2015_mazda2_australia_02-1028-mc:819x819.jpg

Een Yaris zie ik mij ook wel in rijden, maar het uiterlijk van Mazda 2 vind ik toch een heel stuk mooier en veel bruter ogen, heeft door die lichten een zeer stoer uiterlijk imo. Opel Adam vind ik uiteindelijk toch maar niks, en interieur staat me ook niet aan, allesbehalve klassevol. Interieur Mazda 2 vind ik daarentegen ideaal.

Laatst bewerkt:
Het eerste rondje van dit jaar is een feit!
Alleen van de schuur naar huis gereden, voel me niet zo lekker dus grote rit komt zaterdag wel.

Was wel weer lekker, sinds augustus 2014 niet meer in gereden.

x6lq83.jpg

2603nsx.jpg

smy2s9.jpg

Laatst bewerkt:
knap werk hoor Peppie.

Nice pep. Zal wel chill zijn er na ruim driekwart jaar in te rijden

Het eerste rondje van dit jaar is een feit!
Alleen van de schuur naar huis gereden, voel me niet zo lekker dus grote rit komt zaterdag wel.

Was wel weer lekker, sinds augustus 2014 niet meer in gereden.
Ziet er goed uit, lekker man en die schakelpook. :lol:

Ik had na de winter mijn zomervelgen maar eens goed in de was gezet (2 lagen). Had mijn auto bijna 2 maanden niet gewassen (velgen waren bijna zwart). :o Foto voor ( na hoge druk) en na met alleen een spons met water en zeep. Geen agressieve velgenreiniger hoeven te gebruiken en het vuil gleed er zo vanaf. Dat spul werkt dus nog echt ook. Merk wheel wax, echt super spul. :)

ddz52h.jpg
33yjj9c.jpg

2my4whd.jpg
24qmih3.jpg

Wat voor bmw is dat?

Hoezo denk je dat dit een bmw is?
Deze velgen liggen onder een audi.

serieus
semi-serieus

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven