AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Vond de Gran Lusso best wel een baas. De, met een V12 uitgeruste, superdeluxe coupé die je laat terugdenken aan de E31.

1 Berline (F52) (Spyshots)
2cx69o4.jpg

2af0i88.jpg

Uitsluitend voor de Chinese markt.

Neen, denk dat je het nooit zal raden.
Ok, toch even proberen.
Ik veronderstel dat het geen oldtimer is (anders is het inderdaad onmogelijk om te raden). Fiat en Lancia is te obvious, dus die zijn het al niet; maserati en rolls royce zijn te duur. Een europese auto-enthousiast zal ook niet snel met een japanse/chinese wagen rijden, dus die kunnen we ook al uitsluiten. Want als je rijd met een Matrix of een Colt, dan mag je geen opinie meer hebben over auto's ;). Hetzelfde geld trouwens voor een Peugeot 1007 en een Ford Ka. Aangezien je denkt dat niemand het ooit zal raden is het misschien een oudere peugeot ofwel behoort hij toch tot de groep zonder smaak.
Maar ik denk dat je met een Ford CC rijd aangezien die iets meer voorkomend is bij ons en minder dan 10 jaar oud is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.328
Knap van je, Henry. +je voor je.

En idd, voor werk heb ik ook een nissan.

Je hebt drie bolides, of is de Daimler wegh?

Ondertussen in Oudenaarde:

14mx3sl.jpg

Mevrouw vergiste zich naar eigen zeggen van pedaal tijdens het parkeren. (wut)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Schade aan de auto valt nog mee. De muren van tegenwoordig zijn ook niet meer te vergelijken met die van vroeger... ;)

i8 Spyder Concept (2012)
wv1mhw.jpg

1zz1jk8.jpg

2aa0g8k.jpg

9qbmee.jpg

25zmeeq.jpg

2pqrjgl.jpg

27xkl14.jpg

2s6r87c.jpg

Binnenkort bestaat de i–divisie uit drie wagens, waarvan er twee eigenlijk (onbetaalbare) hybrides zijn. :roflol:

(volgende maand krijgen we een nieuwe i8 Spyder te zien)

Laatst bewerkt:
i8 Spyder Concept (2012)
wv1mhw.jpg

1zz1jk8.jpg

2aa0g8k.jpg

9qbmee.jpg

25zmeeq.jpg

2pqrjgl.jpg

27xkl14.jpg

2s6r87c.jpg

Binnenkort bestaat de i–divisie uit drie wagens, waarvan er twee eigenlijk (onbetaalbare) hybrides zijn. :roflol:

(volgende maand krijgen we een nieuwe i8 Spyder te zien)
Correctie: ... En 1 dat betaalbaar is, maar dat je niet koopt omdat je weet dat iedereen hem spuuglelijk vind. Ik heb zo een oom dat erin slaagt de lelijkste auto's ter wereld op zijn parking te krijgen; vorige week ging hij informeren voor een i3 voor zijn dochter (just saying)...
De i8 is toch echt geen slechte price/performance aankoop... Een Tesla kost hetzelfde en komt niet eens dicht bij deze. Een tesla is tof in een rechte lijn, maar in de bochten merk je wel dat je in dezelfde gewichtsklasse zit als een kleine verhuisvrachtwagen.

De i3 wou ik er nog even buiten laten, omdat ik nu al vaak overkom als een oud wijf. Wat mij vooral tegenstaat is het beperkte bereik. Maar ze verkopen klaarblijkelijk als zoete broodjes, en 80% aan nieuwe klanten.

Ondertussen vind ik de i–divisie compleet overbodig. Slimme marketing wellicht, maar verder begrijp ik er niets van.

Er is geen nood aan quirky designs, met two–tone carrosseriekleuren, simpelweg omdat het een EV is. De ActiveE (E82) en Mini E waren tenslotte ook (test)wagens die uit hun reguliere aanbod kwamen.

Ik had wellicht de F20 LCI en F46 aangeboden met optionele elektromotor i.p.v. de i3.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven