Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

:lol:

Ik had pas door dat het een M3 was toen ik naar de uitlaat keek. :o Vroeger waren ze toch een stuk subtieler, vooral als je het vergelijkt met de bombastische M wagens van tegenwoordig.

Tegenwoordig heeft alles 2/4 uitlaten. Bij de 3 serie zie je het wel 316/318 heeft 1 pijpje.

Inderdaad, zo kon je het model enigszins raden.

Ze hebben de boel verneukt door de 220i Active/Gran Tourer twee uitlaatpijpen te geven. Tot nu toe hadden enkel sportieve 6-cilinders dit. Verder zie ik nu ook modellen die plots een ander eindstuk hebben. (de 420i bijvoorbeeld)

Er hoort imo helemaal geen 2 serie in het programma, laat staan een M2. En met een andere uitlaat zoals Akrapovic is het ook helemaal niks. Zulke systemen kom je doorgaans pas tegen bij voertuigen boven een ton en/ of een behoorlijke motor. Moet je voorstellen dat je die typische roffel hoort galmen door de straten en je kijkt om en ziet tot je verbazing een 2 serie. Lachwekkend. En sneu.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.984
Beetje off topic maar dit is helemaal triest

14c263_093-55b635e57bdc1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier hebben ze ook flink aan gesleuteld, een 328i met twee uitlaatpijpen is nooit geproduceerd. Normaal haal je dan meer uit chiptuning, dus ben benieuwd wat het vermogen nu is.

Edit: Een gelijkaardig project (van 245 naar 316)

Maar waarom gebruiken ze hier een 328i voor, en niet de toenmalige 335i? Mis ik iets?

Mijn rug was gebroken toen ik op de achterbank van een Panamera richting Parijs zat.

Hij ziet er wel beter uit.

• #5.991
edit

Laatst bewerkt:
BMW's en hun opties zijn sowieso te duur. Vooral na alle kostbesparende maatregelen die ze hebben genomen. Hun motto is winst boven volume.

• #5.993
Veel betalen voor opties is 'premium'.

• #5.994
Hebben jullie deze emoticon al gezien?:bmwm:

Nice, T.

Welke wagens bezit Harris eigenlijk? De eerste M5, maar verder?

• #5.997
Acquisitions[edit]
220px-%22_12_-_ITALY_-_Ferrari_FF_Bologna.jpg

A Ferrari FF, one of the cars that Chris Harris has owned. Harris' Ferrari FF was painted blue.
While Chris Harris has owned several exotic cars, like a Ferrari FF,[17] most of the cars Harris reviews are given to him by manufacturers. Manufacturers often give automotive journalists "press cars",[18] in hopes that a reviewer will give their [the manufacturer's] new car a positive review, and therefore boost the car's sales. Harris receives many press cars, sometimes for extended periods of time.[19] Harris has even received cars for up to 6 months, like an Audi RS 6.[19] Harris is often characterized as passionate and comical in his reviews of press cars, saying once that his "life is incomplete without you [Referencing the Audi RS 6 press car]."[19]

Welke wagens bezit Harris eigenlijk? De eerste M5, maar verder?
Wat ik weet dat hij rijdt of heeft gereden: 2x M3/ M5/ Range Rover/ Ferrari 599 GTB/ Ferrari FF/ Porsche 911 R en nog paar rally auto's.

Edit: [Link niet meer beschikbaar]

Verrassend om Peugeot en Citroën in de lijst te zien. Behalve de 2CV, dat is een cultwagen tegenwoordig.

Net 3 weken in het bezit van mijn 4e E46, nu een 330i Automaat, kan niet anders zeggen dan een geweldige motor en reisauto! zal binnenkort een paar foto's plaatsen.

Terug
Naar boven