Nine Rear-Wheel Drive Cars You Can Buy Brand New For Under $30,000 (26,871 euro)
Naar wie gaat de keuze?
Naar wie gaat de keuze?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zeker niks mis mee (MX-5 RF).
Zou voor de abarth gaan. Weer eens wat anders. Exclusief. Misschien een toekomstige youngtimer die hoop geld oplevert.Ik vroeg me al af waar de FIAT 124 bleef.Een broertje van de MX-5 trouwens.
Toch maar voor de Mazda gaan dan?
Tijd voor een nieuwe ronde:– Schrapping v.d. 6 Reeks Cabriolet & Gran Coupé
– Toekomstige 6 Reeks Coupé (2018) uitgerust met nieuwe I6 (550 pk), en 200 kg lichter dan het huidige model (Aston Martin-esque design)
– X2 (FWD) qua prijs dichter bij de X3 (RWD) dan X1 (FWD)
– Reguliere X7 in 2018 - krachtigere en luxueuzere uitvoering in 2019
– Indien goedgekeurd 9 Reeks (Gran coupé) uitgerust met I6 & twee e-motors (500 pk) in 2020 (8000 exemplaren)
– BEV Hatchback (2020) uit blik i.pv. carbon (3 Reeks categorie)
– Schrapping v.d. 3GT (lage verkoopcijfers)
– Concurrent voor de A1 onder de 1 Reeks
– M140i & M240 Coupé & Cabriolet op komst
Nog wat geruchten over veranderingen binnen de 1/2 Reeks, maar die zijn elke week anders
– 750 pk krachtige i8 (BEV i.p.v. Hybrid)
– FWD 2 Reeks Gran Coupé
– Volledig elektrische 3 Reeks
– Groen licht voor de 8 Reeks (G14/G15)
– Nieuwe 5 GT mogelijk omgedoopt tot 6 GT
– BMW Australië pro-M2 CLS
Dit is toch wel een van de allerbeste V10 sounds:
Deze behoort ook toyt favoriet:
Ik bedoelde in die post meer qua V10's. Zonda heeft een V12 AMG. Maar V12 kunnen ook heel mooi brullen idd.Zeker goeie sound maar ik vind de zonda daar wel de koning.
Zijn ze toe genoodzaakt denk ik omdat ze het blok van AMG al helemaal uitgeperst hebben. Het is ook goedkoper om vermogen middels turbo toe te voegen, en met de technische ontwikkelingen zal dat steeds beter kunnen. Jammer is het wel al die turbo motoren vandaag de dag.Ging beetje dood van binnen toen ik hoorde dat hyuara turbo kreeg.
Ik ben ook weer opzoek naar een nieuwe auto, betaalbaar en betrouwbaar
Zou eens kijken bij onze Japanse en Koreaanse vrienden.