MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.322
Zie ook veel replicas te koop staan

Prachtige klassiekers, die presentator kan er niks van. Pijnlijk.

Rimac Concept One.
Ziet er goed uit, en in een rechte lijn zeer rap. Binnenkort tegen een Porsche 918

Onderhoud:
Op 22.04.2008 bij 96.072 km
Op 11.10.2011 bij 101.871 km
Niet veel mee gereden toentertijd lol.

• #6.332
Zag er laatst 1 op Duits kenteken in de buurt. Ik dacht: dit is nog de echte mercedes. Zijn ook niet kapot te krijgen.

Leitner heeft bijna alleen maar mooie , zeldzame auto's.

Jammer dat de mooiste/extreemste Rs6 ter wereld 'heel toevallig'gecarjacked is en in de brand is gestoken. :)
Doel je op die 1000hp RS6 DTM die van Jon Olsson was? Gelukkig voor hem had die 'm net verkocht.

• #6.335
Wel gratis reclame voor leitner

Doel je op die 1000hp RS6 DTM die van Jon Olsson was? Gelukkig voor hem had die 'm net verkocht.
Die ja.

Ik heb-uit zeer betrouwbare bron-vernomen dat Leitner de Audi had overgenomen om door de verkopen maar dat de verkoop niet door ging en hij daardoor met een onverkoopbare RS6 zat van 475.000 euro.
En héél toevallig werd de Rs6 gestolen tijdens opnamen in een tunnel ofzo en daarna in de brand gestoken.
Ik ben er niet bij geweest, maar er blijkt wel een luchtje aan te zitten.

Niet zulke goede reclame dus, als het zo is.;)

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Als ze een E24 Alpina B10 3.5 hebben staan, dan mogen ze over zeldzaam spreken bij Leitner. :)

Mischien.

Maar volgens mij(n bron) heeft de verzekering niet uitgekeerd omdat er fraude/oplichting werd vermoed.
Als ze een E24 Alpina B10 3.5 hebben staan, dan mogen ze over zeldzaam spreken bij Leitner. :)

Daar kan je je nog wel eens in vergissen.

Ook al is het een andere categorie, een Rs4 uit 2001 met 995 km op de teller is ook redelijk zeldzaam toch.

Ik weet dat hij ook auto's op zijn pagina gooit (of gooide) die hij helemaal niet heeft of verkoopt. Puur om meer cachet te geven of mensen te lokken naar showroom.

Terug
Naar boven