XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Zijn heel consequent en streng. Kijk maar eens naar het boetesysteem dat ze in CH hanteren. Vrijwel niemand daar rijdt een scheve schaats, met name buiten bebouwde kom 30+ is het prijsschieten. Zelfs bij tunnels staan daar flitsers, en mag je vaak ook minder snel.

Je kan daar zelfs de cel in geflikkerd worden voor te hard rijden, 20-30 te hard is al invordering rijbewijs afhankelijk van waar het is. Geloof 20 bebouwde kom, 25 er buiten en 30 snelweg.

Sowieso snap ik ze in Monaco wel hoor, hier in Nederland zie je ze soms rijden en dan is het wel vet als ze even revven. Maar een vriend van mij woont langs de ijsseldijk en je wordt echt stront en stront ziek van die geestelijk beperkte josti's op 2 wielen die dan met 80 in zijn 1 door de 30 zone heen boeken. Op een gegeven moment hebben ze de hele weg daar vol grind gelegd zodat ze wel langzaam moesten rijden :roflol:

Laatst bewerkt:
Blijft mooi he? Zeker met kap open.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.465
Ging me eigenlijk meer over de prijs. Youngtimer bubble viert hoogtij. 10 jaar terug kon je deze nog kopen voor bij wijze van een stuiver.

• #8.466
Op zoek naar een 2012 Saab 9-3 Aero Griffin Hirsch Skye Blue Edition 001/001 Skye Blue metallic bij een betrouwbaar autobedrijf in Nederland? | autoleitner.nl
Auto_Leitner_-_70_(Custom)7.jpg

Prijs gaat nergens over. Maar ik blijf dit model mooi vinden. Jeugdsentiment. Overigens ziet deze er op de foto's zeer goed geconserveerd uit.

Over een jaar of tien is dat een mooie classic.

Mooier dan vrijwel alle huidige leverbare modellen.

• #8.471
Qua prijs is die als het goed is niks gedaald reeds

Die is een jaar ouder, vandaar het prijsverschil :D
Met dat halve dakje vind ik hem niet mooi.

Las trouwens bij die rode dat het een goede investering zou zijn....right...

Die 900 (cabrio) is eigenlijk nog mooier.

900 Turbo;
kdL221l.jpg

Laatst bewerkt:
  • #8.474
Snap nog steeds niet hoe zo een mooi merk ineens foetsie is

Victor Muller en GM hebben niet geholpen in ieder geval. Volgens mij liep GM te klooien met patentrechten.

• #8.476
GM heeft ook lopen strontzakken.

Dus toch, zag 'm gister voorbij komen op een blog. Jammer dat er waarschijnlijk niet veel mee gereden gaat worden. Las dat het meer 'van genieten' zou worden.

• #8.480
Louwman museum bezocht

02caoooxfktx8.jpg

ug3uw4rqxbkdi.jpg

gyte8nrdb1vql.jpg

Terug
Naar boven