XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Mijn polo is comfortabeler en luxer :trollface:

Stond vroeger een rode van paar straten verderop in NL. Had wel iets die Maserati.

0312150777028.jpg

Zendar? Bestaat dat merk nog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.532

• #8.534
Ik zag een paar opmerkingen voorbij komen waar ik even op wil reageren. Allereerst en vooral dank voor de complimenten!

De remmen: momenteel wordt uitgezocht wat de exacte oorzaak is. De (achter)schijven zijn namelijk al 2 keer vervangen en de klacht blijft terugkomen. Wordt aan gewerkt dus.

De vervangen motor: het autodrijf (Audi VD Akker uit Best) wilde de motor kosteloos vervangen door een ruilmotor met maximaal 10K op de teller. Ik heb zelf gekozen voor een nieuwe met bijbetaling.

De uitlaat: investeren in een nieuwe demper is niet nodig. Er zitten wat schotjes los. Dat was eerst het geval aan de rechterzijde. Ze zijn daar opnieuw gelast. Nu is de linkerzijde aan de beurt.

Het TPMS (tire pressure management system) lampje brandt omdat er in de velgen met zomerbanden geen sensoren zitten. In de set met winterbanden is dit wel het geval. Ook dat wordt met de volgende wissel hersteld.

En binnenkort krijgt hij nieuwe achtersloffen.

Nu zijn jullie weer helemaal bij

Nog ff wachten op 2018..

Wat hij op 5.48 noemt, dat stukje carbon heb je ook in glanzend carbon dan kost het kleine stukje links en rechts drie x zoveel. Wel mooi, voor de kenner.

------
CLK DTM AMG
ys8wCUXl.jpg

ZVhjLrkl.jpg

Wnr5yKTl.jpg

Laatst bewerkt:
  • #8.540
Echt Brits. Vasthouden aan tradities is altijd een plusje.

Terug
Naar boven