AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.562
0a66e20f-9a2c-4297-81b9-47c203a0d835?width=664&height=374.jpg

• #9.563
Er is wel vastgesteld dat per 2025 alle bestelauto’s in de stad uitstootvrij moeten zijn.

Zou toch als bezorger in Amsterdam die overweegt een nieuwe besteller te kopen hier nu al rekening mee te houden

Zoveel keuze is er toch nog niet? :thinking:

• #9.565
Nee, en ze zijn duur en of je moet de batterij huren en in de winter, en je komt van buiten de stad, dan wordt het wel zweten geblazen of je het wel redt zonder onderweg op te laaien. Lees als jaren zelfde actieradius wat ze halen. Lees nog nergens effectief 400 tot 500 km

• #9.566
Renault en Nissan hebben electrische wagens. Iveco, VW en Mercedes worden binnenkort geïntroduceerd.

Tja, en er dan van opkijken dat mensen niet zo happig zijn om over te stappen naar een EV.

• #9.569
Zullen weinig mensen zijn die echt tegen elektrisch zijn. Maar ze moeten wel praktisch en betaalbaar zijn. Jan modaal kan geen tesla betalen

Ik had op Facebook een advertentie gekregen van de Nissan Navara. Ik reageerde er op en een zekere Lisa van Nissan antwoordde me. Ik vroeg haar of het probleem van de vroegere generaties Navara (in twee breken van de Navara's) aangepakt was. Ze antwoordde eerlijk dat ze het niet wist en de hoofdzetel ging contacteren met mijn vraag.
Ik kreeg een antwoord die er geen was: "
Geachte Heer,

Dank u voor uw bericht van 15 maart 2018, in verband met de Nissan Navara.

Helaas kunnen wij u niet informeren in verband met technische informatie van de Nissan Navara. Wanneer u meer informatie wenst over het chassis van de Nissan Navara kunt u gerust langs gaan bij een Nissan dealer en mocht u interesse hebben kunt u ook een testrit aanvragen bij de Nissan dealer.

U kunt via volgende link een Nissan Dealer in uw buurt terugvinden: Vind een dealer bij jou in de buurt - Nissan België

Wij hopen uw vraag hierbij voldoende te hebben beantwoord. Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen op het telefoonnummer 00 800 5000 1001, of raadpleeg onze website www.nissan.be waar u een brochure kan downloaden, een proefrit kan boeken en uw dichtstbijzijnde Nissan dealer kan vinden.

Met vriendelijke groet,"

Het was Belux Nissan klantendienst.

ik heb hen geantwoord dat dit maar een zielig antwoord was van de klantendienst. Ik heb toen zelf wat gezocht en het antwoord op het internet gevonden. De link dan naar hen doorgestuurd met de mededeling dat het voor mij dus geen Nissan zal worden.

• #9.571
Je weet dat je bpm plichtig bent als particulier? Bij pick ups betaal je daar een vermogen voor. In nl is dat iig.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Tesla Model 3 | Rijimpressies - AutoWeek.nl

wacht je 2 jaar op een auto en kom je erachter dat het interieur zo lelijk is.:roflol:
en dan is dit nog een auto met veel opties en alles erop ook, wil niet weten hoe de standaard versie eruit ziet

1qdy7c7bbkco.jpg

• #9.577
Tesla fanboys vinden alles prima. Bereik 350 officieel? Dus hooguit 250 als je kalm aan doet?

• #9.579
Voor werk binnenkort nieuwe bestelwagen aanschaffen. Wat vinden jullie goed bus?

Hangt een beetje van benodigde volume af.

• Transit (connect)
  • NV200 (electrisch?)

Terug
Naar boven