Ik had op Facebook een advertentie gekregen van de Nissan Navara. Ik reageerde er op en een zekere Lisa van Nissan antwoordde me. Ik vroeg haar of het probleem van de vroegere generaties Navara (in twee breken van de Navara's) aangepakt was. Ze antwoordde eerlijk dat ze het niet wist en de hoofdzetel ging contacteren met mijn vraag.
Ik kreeg een antwoord die er geen was: "
Geachte Heer,
Dank u voor uw bericht van 15 maart 2018, in verband met de Nissan Navara.
Helaas kunnen wij u niet informeren in verband met technische informatie van de Nissan Navara. Wanneer u meer informatie wenst over het chassis van de Nissan Navara kunt u gerust langs gaan bij een Nissan dealer en mocht u interesse hebben kunt u ook een testrit aanvragen bij de Nissan dealer.
U kunt via volgende link een Nissan Dealer in uw buurt terugvinden:
Vind een dealer bij jou in de buurt - Nissan België
Wij hopen uw vraag hierbij voldoende te hebben beantwoord. Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen op het telefoonnummer 00 800 5000 1001, of raadpleeg onze website
www.nissan.be waar u een brochure kan downloaden, een proefrit kan boeken en uw dichtstbijzijnde Nissan dealer kan vinden.
Met vriendelijke groet,"
Het was Belux Nissan klantendienst.
ik heb hen geantwoord dat dit maar een zielig antwoord was van de klantendienst. Ik heb toen zelf wat gezocht en het antwoord op het internet gevonden. De link dan naar hen doorgestuurd met de mededeling dat het voor mij dus geen Nissan zal worden.