MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Heb het altijd al een vreemd vleugeltje gevonden op de AMG A. :thinking:

Vandaag een leuke RSR gezien :o

Dem wheels :wanker:
DSC_0850_00001.jpg DSC_0856_00001.jpg

In an interview with Australian media, BMW Group vice-president of product management Carsten Groeber confirmed what we’ve known for quite some time now – the new 8 Series family will not get a V12 engine. The 6.0 liter gasoline V12 engine was used recently in the M760Li and it has often been regarded as one of the most fun BMW powerplants to drive on.

Paar leuke autotjes gezien en gehoord vandaag. Heb er maar half uurtje gestaan (wou de Chiron eigenlijk wel horen maarja), maar heb paar filmpjes geupload.
Wat is die v10 Carrera GT absurd luid zeg. Jaguar f type project 7 is een close second :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.393

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Zit er nou een barst in dat carbon?

Nope. Weerspiegeling van een hijskraan.

Lancia Medusa.

Lancia-Medusa-Concept-02.jpg

Stuurwielbediening anno 1980 heeft ook weinig met Versace te maken,

Lancia-Medusa-Concept-06.jpg

Herr manhart heeft ooit mijn e36 320 blok geswapped voor m3 blok en gearbox , leuk om te zien dat ze nog steeds goed bezig zijn bij manhart

leuk om te zien dat ze nog steeds goed bezig zijn bij manhart
Doen ze geregeld, zie de MH2 630. Ze hebben daarbij een M4 motor in een M2 gelegd, met 630HP tot gevolg. Meer recent is de MH5 700. Ik kijk even niet naar de aanpassingen ten aanzien van het uiterlijk, want die kunnen mij lang niet altijd bekoren bij Manhart. Zelf ervaring met G-Power.

Terug
Naar boven