AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Heb je zo maar even je leven te danken aan zo'n systeem.

Heb je zo maar even je leven te danken aan zo'n systeem.

toevallig precies een maand geleden ook al gebeurd

BMW 740e iperformance :(

1583492245991.png

Wat moet het pijn doen om je wagen in zo'n toestand te zien. Het maakt niet uit of het een 740e of Fiat Doblo is.

• Like
Waarderingen: Bubs
Wat moet het pijn doen om je wagen in zo'n toestand te zien. Het maakt niet uit of het een 740e of Fiat Doblo is.

inderdaad, weet niet wat me meer pijn doet: een wagen in zo'n toestand te zien of een enorm mooie wagen die enorm misbruikt wordt door zijn eigenaar (lees: gehuurde lamborghini die in de sloot beland tijdens trouwstoet)

zo zonde om te zien, vrij unieke autos en dan doen ze er zoiets mee..

Het extreem verlagen heb ik sowieso nooit begrepen. Klassieke wagens met supersized velgen is ook geen zicht.

Beter :)

Wie heeft Lancia verneukt, vraag ik mij dan af.

Laatst bewerkt:
1583503350861.png

Op deze foto zien de velgen er nog lelijker uit. :roflol:

De schoonheid van klassieke wagens zit vaak in hun simpliciteit. Je bent gewoon een pannenkoek als je daarmee gaat rommelen. Dat je onderhuids niet altijd originele onderdelen kan gebruiken, omdat bv. BMW ze niet maakt of woekerprijzen vraagt, is niet zo'n probleem.

• Like
Waarderingen: hk95
  • Like
Waarderingen: hk95
De schoonheid van klassieke wagens zit vaak in hun simpliciteit. Je bent gewoon een pannenkoek als je daarmee gaat rommelen. Dat je onderhuids niet altijd originele kan gebruiken, omdat bv. BMW ze niet maakt of woekerprijzen vraagt, is niet zo'n probleem.

Je ziet ze bijna niet meer... E30 of E36...

Laatst bewerkt:
Om nog maar te zwijgen over het financiële aspect. Een (dure) wagen afbetalen terwijl hij op een autokerkhof staat. :o

Stanceworks is gaaf. Ik vind dat de lijnen van autos veel mooier uitkomen als hij laag ligt.

Verder kan je het zo weer terug draaien vaak, airride weer vervangen voor origineel en velgen ook geen probleem.

Terug
Naar boven