MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

De hoogtepunten van bmw.

:)

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn geliefde Giulietta naar haar laatste APK gebracht, maar eens kijken naar iets nieuws. Iemand een aanrader?
Budget rond de 10k.

Benzine/diesel/elektrisch, jaarlijks onderhoud, voorkeur qua ruimte, bouwjaar, pk/nm, opties, dealer onderhouden of niet, garanties, jaarlijks te verwachten km. Wat spreekt je aan?

Benzine/diesel/elektrisch, jaarlijks onderhoud, voorkeur qua ruimte, bouwjaar, pk/nm, opties, dealer onderhouden of niet, garanties, jaarlijks te verwachten km. Wat spreekt je aan?
In grote lijnen op zoek naar iets wat sportief maar degelijk is. De Giulietta is geweldig, maar verrast me elke zoveel maanden weer met een duur onderdeel dat kapot is.
Moet in ieder geval een benzine auto zijn, >120pk, 5-deurs en niet ouder dan 2013. Qua opties ben ik niet zo kieskeurig, maar een airco en een aux-verbinding is wel een must.

Wat me aanspreekt zijn bijvoorbeeld de nieuwere Seats en Mazda’s, liever geen VW Golf of Polo, Opel.

Mazda 3 of Ford Focus, Kia Ceed, maar het wordt wel lastig met 120pk, nieuwer dan 2013 en max €10k. Iets kleiner kan ook, daar zit ik nu toch echt serieus naar te kijken en dan komt in mijn ogen de Ford Fiesta op plaats 1.

skft-da2031d882e86e78cb7e2d4fe276ade4 da.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.010
Kan een likey van Kieft verwachten

• #14.011
In grote lijnen op zoek naar iets wat sportief maar degelijk is. De Giulietta is geweldig, maar verrast me elke zoveel maanden weer met een duur onderdeel dat kapot is.
Moet in ieder geval een benzine auto zijn, >120pk, 5-deurs en niet ouder dan 2013. Qua opties ben ik niet zo kieskeurig, maar een airco en een aux-verbinding is wel een must.

Wat me aanspreekt zijn bijvoorbeeld de nieuwere Seats en Mazda’s, liever geen VW Golf of Polo, Opel.
Gewoon een golf nemen. Als je alles op- en aftrek is het gewoon een prima compromis. En als je het echt niet wilt een focus. Die rijden fantastisch.

Mazda 3 of Ford Focus, Kia Ceed, maar het wordt wel lastig met 120pk, nieuwer dan 2013 en max €10k. Iets kleiner kan ook, daar zit ik nu toch echt serieus naar te kijken en dan komt in mijn ogen de Ford Fiesta op plaats 1.
Mazda staat op het lijstje maar een 3 is me net te duur en de 2 krabt de jeuk niet helemaal. Fiesta gaat op het lijstje!
Gewoon een golf nemen. Als je alles op- en aftrek is het gewoon een prima compromis. En als je het echt niet wilt een focus. Die rijden fantastisch.
Ik wil graag mijn auto kunnen vinden op de parkeerplaats.:roflol: Focus vind ik wel erg tof.

• #14.014
Prima! Dan neem je maar een focus.

Mazda staat op het lijstje maar een 3 is me net te duur en de 2 krabt de jeuk niet helemaal. Fiesta gaat op het lijstje!

Ik wil graag mijn auto kunnen vinden op de parkeerplaats.:roflol: Focus vind ik wel erg tof.

Een CX3 of is die wat duurder? Had die bijna genomen maar de vrouw wou toch graag een Mini Countryman. Dat mocht, maar enkel als het een S was.
Nu voel ik mij toch een beetje gay en probeer alles op alles te zetten dat we wat anders nemen omdat het 1 op 10 rijdt.

Een CX3 of is die wat duurder? Had die bijna genomen
Leuke auto. Maar no way voor 10 bij de dealer zonder schadeverleden, met leuke aankleding en km stand. Begint hier in NL bij minstens 15 gok ik en dan zit je aan de onderkant.

Naast Golf, Focus kan je ook kijken naar Astra (K), i30.

Laatst bewerkt:
TE KOOP GEVRAAGD: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio V6 2.9 rood

Beschrijving

Te koop gevraagd door particulier: rode (Rosso) Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio V6 2.9. Interieur bij voorkeur zwart (Nero). In nieuwstraat met lage kilometerstand. Maximale vraagprijs: 45.000 euro. Nederlands kenteken.

:roflol: wat een eisenpakket voor een onrealistische prijs ,dream on pannenkoek

Terug
Naar boven