XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Heeft de Maserari verkocht eerder dit jaar vanwege corona. Ding was volgens mij 13 jaar oud. Zal niet het oudste zijn wat die had, houdt van oude auto's. Die elektrische smart is denk het nieuwste.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #16.662
Politie heeft toch ontheffing voor alles? Of alleen met zwaailichten?

Ik zoek een snelle betrouwbare auto voor 5000 iemand nog tips?

Op tv, als gast van praat programma‘s. Hij zei wel eens dingen die de gemiddelde gast niet zo snel zou zeggen, als presentator van OP1 is hij wat te terughoudend, maar dat hoort bij die rol.
Ben ik verder wel met je eens hoor. Speelt de hofnar dikwijls wel goed. Alleen schiet hij soms wat door. Geeft verder niks maar hij moet niet te veel geloven in dat zorgvuldig opgebouwde imago.

Ben ik verder wel met je eens hoor. Speelt de hofnar dikwijls wel goed. Alleen schiet hij soms wat door. Geeft verder niks maar hij moet niet te veel geloven in dat zorgvuldig opgebouwde imago.
Maar zijn aanwezigheid was wel altijd wat gemaakt, de redactie en hijzelf wisten dondersgoed wat zijn rol/taak aan zo’n tafel moest zijn.

Maar zijn aanwezigheid was wel altijd wat gemaakt, de redactie en hijzelf wisten dondersgoed wat zijn rol/taak aan zo’n tafel moest zijn.
Ja Jort is een soort Lucky Luke. Je weet dat hij op zeker moment gaat schieten vanuit de heup. Zat hij ook niet bij Buitenhof? Vond ik 'm niet zo geslaagd btw. Als gast of bij Op1 is hij beter op zijn plek, maar ja dit is slechts een mening van een simpele boerenlul.

Ik zoek een snelle betrouwbare auto voor 5000 iemand nog tips?
Pk's genoeg

Keer wat anders

Genoeg lol mee te beleven

Voor de kleine boodschappen?

Oh, je zocht ook een betrouwbare auto, dan heb ik niks gezegd.

Heeerlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.678
Als die 55 AMG eens een flinke reparatie nodig heeft kost t meer dan wat die je kostte.

Terug
Naar boven