XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Kreeg die eerste ook zoveel waardering als de huidige? Misschien omdat het model jaren geen opvolger heeft gehad, maar ik hoorde er nooit wat over en de occasion prijzen waren (dik 10+ jaar geleden) ook nooit schrikbarend.
De E31 was geen groot succes. Alleen voor een (M)850CSi of Alpina in topconditie zal je een lening aan moeten gaan. 🤭

"Nose-heavy" is wat ik zocht:

The E31 and to be precise the 850i was known to be “nose-heavy” which was lacking the Bavarian driving experience. But its descendant was made to perfection by solving these issues, making 850CSi near to perfect.

Worden jullie niet een beetje moe van dat Competition gedoe? Moeten we er nu vanuit gaan dat reguliere M wagens bewust worden dichtgeknepen? :thinking:

Inside Alpina: the long shadow of BMW

1612885136056.png

Nu met een klein autootje met smalle goede zomerbandjes en weinig vermogen rijd ik fijner door de sneeuw dan voorheen met winterbanden.
Alleen met de Suzuki Grand Vitara met permanente 4WD en semi off-road banden voelde het veiliger aan.

De 4wd is nu wel fijn ja. Ik heb geen sneeuw hoeven ruimen en kon er lekker doorheen rijden. Verder is 4wd compleet nutteloos.

De grote arm is toch ter compensatie van een kleine penis?

Dan ben ik de enige met dat motief. :(

1990 Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II

HUMMER H1 6.5ltd TT4 ABS MONSOON LKW Zulassung TĂĽv neu​

vraagprijs van 88.000,00 valt me nog mee

1612978684273.png

1612978708096.png

Terug
Naar boven