- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Heb ik toch alNeem de 2.0 TSFI (230 pk) van de vorige generatie. Tunebaar tot 440 pk. 🙊
Getunde 272pk versie. Mis een cilinder 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik toch alNeem de 2.0 TSFI (230 pk) van de vorige generatie. Tunebaar tot 440 pk. 🙊
Getunde 272pk versie. Mis een cilinder 
Audi TT 8S Mk1 2.0 TFSi stage 1Heb ik toch alGetunde 272pk versie. Mis een cilinder
![]()

Ik heb de TTS MK2. En geloof me een kleine 360pk en 500nm is meer dan zat om lol te hebben met dit karretje.Audi TT 8S Mk1 2.0 TFSi stage 1 - BR-Performance - Professionele chiptuning
www.br-performance.be
Waar zijn de andere 28 pk?![]()

www.jdengineering.nl
Dat heb ik aan mn Aygo te danken, en de bochtige wegen in de Alpen. Daar is de toegestane snelheid soms al gevaarlijk

Dat heb ik aan mn Aygo te danken, en de bochtige wegen in de Alpen. Daar is de toegestane snelheid soms al gevaarlijk![]()
Aygo? Als je de gordel vergeet af te doen, en probeert uit te stappen? Zit de Aygo dan op je rug?Dat heb ik aan mn Aygo te danken, en de bochtige wegen in de Alpen. Daar is de toegestane snelheid soms al gevaarlijk![]()
Heb je een baby blauwe Aygo?Dat heb ik aan mn Aygo te danken, en de bochtige wegen in de Alpen. Daar is de toegestane snelheid soms al gevaarlijk![]()
Ay go f**k yourself.Aygo? Als je de gordel vergeet af te doen, en probeert uit te stappen? Zit de Aygo dan op je rug?

Daar heb ik mijn roze brommer voor