Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Goed over nadenken straks krijg je spijt. Is voor mij wel een pre tegenwoordig dat ik goed spotify via mn auto kan afspelen. Verschilt ook nog wel per merk
 
Goed over nadenken straks krijg je spijt. Is voor mij wel een pre tegenwoordig dat ik goed spotify via mn auto kan afspelen. Verschilt ook nog wel per merk
Dat is inderdaad wel echt briljant. Ik vind Google maps integratie ook wel echt relaxed om te hebben. Verder blijft het gewoon een stuk ijzer waarmee je heen en weer rijdt natuurlijk.

En stuurverwarming in de winter, harde eis hier…
 
Goede zitpositie voor mn lange stelten is ook een pre en niet te gezapige motor.

Handjes worden vanzelf wel snel warm vooral als je niet te vroeg vertrekt en geen diesel hebt
 
Goede zitpositie voor mn lange stelten is ook een pre en niet te gezapige motor.

Handjes worden vanzelf wel snel warm vooral als je niet te vroeg vertrekt en geen diesel hebt
Reden dat ik nu toch een SUV heb.... relaxte zit met mijn 1,96 en nouja, de auto heeft 410pk, dus rijden wil hij wel....
 
Vanmiddag bij een opel dealer geweest


20210729_113653.jpg


20210729_113645.jpg



Ik vroeg nog. Is die corsa te koop. Was meer ter versiering. Leuk waggie.
 
Zien jullie weleens zo een mokka rijden in gifgroen? Die zijn echt teringlelijk. Wie verzint nou zo een kleur. Daar wordt echt over vergadert. Stelletje neo hippies
 
Opel kadetts zijn ook helemaal uit het straatbeels verdwenen. Vroeger moest je maar op enig moment buitsn om je heen kijken en je zag een kadett.
 
Ik zag laatst zo'n nieuwe 208 met extreme negatieve camber. Die gozer zo fier als Sylvana. Man, man, man...
 
Opel Senator (B) 3.0 of de 4.0 met 272pk en 395Nm*

*(0-100 <6s). Voor begin jaren 90 was dat echt wel een wapen.
 
Vond ik er speciaal uitzien. Met sporten hoopte ik altijd dat ik mee mocht rijden met de vader van iemand uit het team. Wel altijd afgevraagd wat een Amerikaan met een Franse auto moest, en ondertussen vaak een golfbroek aanhad. Maar daar ben ik nooit achtergekomen. "Bill is Excentrique".
 
Dit was/is 'm.

En voor wanneer een M5 eigenlijk te gewoontjes was.
 
Back
Naar boven