Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

CX60 is wel echt een machine apart, doen die Japanners weer geheel eigenzinnig met hun eigen techniek en toch relatief schoon. Mooi ding, maar alleen nog op foto's gezien.
Wel aan de prijs vind ik, maar ten opzichte van de concurrentie valt het wel weer mee, is vooral psychisch om dik 60K voor een Mazda neer te tellen...

1665412072599.png

CX60 is wel echt een machine apart, doen die Japanners weer geheel eigenzinnig met hun eigen techniek en toch relatief schoon. Mooi ding, maar alleen nog op foto's gezien.
Wel aan de prijs vind ik, maar ten opzichte van de concurrentie valt het wel weer mee, is vooral psychisch om dik 60K voor een Mazda neer te tellen...

1665412072599.png
En ondertussen xxl vragen of die 15% korting met terugwerkende kracht kan krijgen

🫣

1665412072599.png
Het is niet goedkoop nee, maar alle concurrentie met vergelijkbare afmetingen, bagageruimte en motorisering zijn helemaal niet te betalen.

Was jij nou een tijd terug voor die Opel gegaan of niet?

Het is niet goedkoop nee, maar alle concurrentie met vergelijkbare afmetingen, bagageruimte en motorisering zijn helemaal niet te betalen.

Was jij nou een tijd terug voor die Opel gegaan of niet?

Nee, mijn eerste leasebak was wel een Astra, daarna volgde een Giuletta, daarna een Leon en daarna de A-Limousine.
En klopt, er is niets vergelijkbaars voor dat geld te krijgen. En in 5,8s 0-100 is echt niet gek voor dat kolossale ding. Wel jammer dat hij op de Autobahn dan maar 200max mag aftikken.

Nee, mijn eerste leasebak was wel een Astra, daarna volgde een Giuletta, daarna een Leon en daarna de A-Limousine.
En klopt, er is niets vergelijkbaars voor dat geld te krijgen. En in 5,8s 0-100 is echt niet gek voor dat kolossale ding. Wel jammer dat hij op de Autobahn dan maar 200max mag aftikken.
Ok, ik dacht een Insignia, ik vind die station ook niet onaardig.

Ok, ik dacht een Insignia, ik vind die station ook niet onaardig.

Heb ik wel naar gekeken inderdaad, maar toen besloten dat het een te belegen oude lullenbak was, volgens mij was er in die tijd ook niet eens een OPC model, niet dat ik dat ervoor over zou hebben, maar dat zou hem wel een stuk leuker hebben gemaakt.

Heb ik wel naar gekeken inderdaad, maar toen besloten dat het een te belegen oude lullenbak was, volgens mij was er in die tijd ook niet eens een OPC model, niet dat ik dat ervoor over zou hebben, maar dat zou hem wel een stuk leuker hebben gemaakt.
Zo’n beetje alle ruime auto’s zijn oude lullenbakken. :D

• Haha
Waarderingen: Vonk
Vandaag nog ff snel 6 busjes gekocht en doorverkocht van Hermes versand(mercedes) Leve het internet, wat leuk is dat. Wou dat ik dit elke week had zo. gaat beter dan CC op dit moment

Ik vind die nieuwe Mazda's, vooral in het rood echt goed gelukt. Zag gisteren een nieuwe Mazda 6 rijden, dat was gewoon echt een hele mooie auto om te zien. Hij sprong er echt uit tussen het andere verkeer

sedan_beauty-exterior-2_typeplaat.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.478
zoom zoom

Ipv die Mercedes c heb ik besloten een lakstiftje voor m’n scenic te kopen. :(
Beetje gay maar kijk over een aantal maandjes nog eens.
(Ik vertrouw de huidige economie totaal niet en wil eigenlijk zelfs geen kleine lening aangaan op het moment)

Klinkt als een wijze keuze

Terug
Naar boven