Hoe ziet hij er irl uit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ziet hij er irl uit?
Best mooi in het rood.
En ondertussen xxl vragen of die 15% korting met terugwerkende kracht kan krijgenCX60 is wel echt een machine apart, doen die Japanners weer geheel eigenzinnig met hun eigen techniek en toch relatief schoon. Mooi ding, maar alleen nog op foto's gezien.
Wel aan de prijs vind ik, maar ten opzichte van de concurrentie valt het wel weer mee, is vooral psychisch om dik 60K voor een Mazda neer te tellen...
![]()
En ondertussen xxl vragen of die 15% korting met terugwerkende kracht kan krijgen
🫣
Over klanten"service" gesproken. Gok dat dit bij Mazda wel een pak beter is 
Het is niet goedkoop nee, maar alle concurrentie met vergelijkbare afmetingen, bagageruimte en motorisering zijn helemaal niet te betalen.CX60 is wel echt een machine apart, doen die Japanners weer geheel eigenzinnig met hun eigen techniek en toch relatief schoon. Mooi ding, maar alleen nog op foto's gezien.
Wel aan de prijs vind ik, maar ten opzichte van de concurrentie valt het wel weer mee, is vooral psychisch om dik 60K voor een Mazda neer te tellen...
![]()
Het is niet goedkoop nee, maar alle concurrentie met vergelijkbare afmetingen, bagageruimte en motorisering zijn helemaal niet te betalen.
Was jij nou een tijd terug voor die Opel gegaan of niet?
Goed dat je banden verder uitkomen dan je velg, anders rijdt je die sneller kapot. (stoepje)
Dat is mijn angst bij fileparkeren.Goed dat je banden verder uitkomen dan je velg, anders rijdt je die sneller kapot. (stoepje)
In de toekomst ga ik wel kijken naar porsche remschijvenGoed dat je banden verder uitkomen dan je velg, anders rijdt je die sneller kapot. (stoepje)
Je moet wel rekening houden met de omtrek.In de toekomst ga ik wel kijken naar porsche remschijven
Ok, ik dacht een Insignia, ik vind die station ook niet onaardig.Nee, mijn eerste leasebak was wel een Astra, daarna volgde een Giuletta, daarna een Leon en daarna de A-Limousine.
En klopt, er is niets vergelijkbaars voor dat geld te krijgen. En in 5,8s 0-100 is echt niet gek voor dat kolossale ding. Wel jammer dat hij op de Autobahn dan maar 200max mag aftikken.
Ok, ik dacht een Insignia, ik vind die station ook niet onaardig.
Zo’n beetje alle ruime auto’s zijn oude lullenbakken.Heb ik wel naar gekeken inderdaad, maar toen besloten dat het een te belegen oude lullenbak was, volgens mij was er in die tijd ook niet eens een OPC model, niet dat ik dat ervoor over zou hebben, maar dat zou hem wel een stuk leuker hebben gemaakt.