AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

toen was het 16:04 :( still offline.
 
Is al vanaf 10 uur offline nu ofzo toch?
 
Ja zo ongeveer idd, schandalig
 
Potverdomme, ben ik een keer ziek, en na 2 maanden weer eens zin in bf3 doet dat klote spel het niet.
 
online inderdaad, werd tijd! :D
 
Is er nog ergens waar je kan zien wat ze nou gedaan hebben dan? Of was dit gewoon voor end game voor morgen?
 
end-game update, en op battle reports kun je zien wat ze hebben gedaan.

het enige wat ik tot nu toe zie, zijn 5 nieuwe assignments
 
Hey een m1911 met flashlight en silencer lol.

Is dat de enige weapon update? Verder niks nieuws:o?
 
Hey een m1911 met flashlight en silencer lol.

Is dat de enige weapon update? Verder niks nieuws:o?

Niet qua wapens , wel 4 nieuwe mappen, dirt bikes en CTF gamemode EN air superiority!
 
ik wil nieuwe wapens! Grmbl
 
Haha , 12vs12 dogfights irrelevant.. Nieuwe wapens willen we gvd!! Beter hadden ze een nieuwe jets erbij gevoegd , F-18 vs Su-35 is niet echt een fair fight.
 
End game voor ps3 welke datum komtie? Iemand?;)
 
Haha , 12vs12 dogfights irrelevant.. Nieuwe wapens willen we gvd!! Beter hadden ze een nieuwe jets erbij gevoegd , F-18 vs Su-35 is niet echt een fair fight.

Nouja eerlijk gezegd wel. Sterker nog, ik vind het belachelijk dat ze die mode introduceren zonder inderdaad nieuwe jets toe te voegen.
Ik verlang naar nieuwe wapens omdat ik, ondanks de vele mogelijkheden mijn favoriet nog steeds niet gevonden heb. Normaal heb ik in elke shooter wel een paar wapensa die mij helemaal liggen, in bf3 echter vind ik alles k*t ;(.

Ik verlang nog steeds terug naar de tijd van normale patches en mod mogelijkheden, ipv deze k*t dlc.
 
Voor assault AEK, m16a3 of de m416. Hopelijk balancen ze de twee jets , enige voordeel dat de Su-35 heeft is dat hij veel gemakkelijk land. Maar aangezien je toch niet uit je jet kan (ook niet om te bailen) in air superiority is hij gewoon in alles slechter.
 
Haha , 12vs12 dogfights irrelevant.. Nieuwe wapens willen we gvd!! Beter hadden ze een nieuwe jets erbij gevoegd , F-18 vs Su-35 is niet echt een fair fight.

Dit dus.. Ik hoop dat ze dit als een soort verassing fso houden anders gaat die 'air su..' geen succes worden. Tenzij ze miss de jets balanceren maar dat lijkt me eerder belachelijk.. Steek dan gwn een nieuwe jet in.
 
Back
Naar boven