MuscleMeat

Het EK 2012 topic

als ze zo'n k*t muziek spelen na de wedstrijd zou ik ook gaan rellen

Shit is gonna get real.

Van der gijp heeft het over kuyt op rechts :o :o :o :o :o :o als die van marwijk dat doet :o :o :o :o :o

Van der gijp heeft het over kuyt op rechts :o :o :o :o :o :o als die van marwijk dat doet :o :o :o :o :o

Wat belangrijker is is dat hij zei dat Huntelaar en Van Persie allebei gaan spelen, Sneijder een linie naar achter en Van Bommel op de bank.
En Robben op links.
Bert begint het te leren.

Laatst bewerkt:
Das waar, maar erger me kapot aan kuyt altijd.

Ik denk dat Nederland gaat winnen, heb zo'n gevoel.

Heb de twijfels over Sneijder een linie terug. De Jong tikt Özil wel een keertje neer en die is stil, maar Sneijder gaat zich ergeren en dan domme fouten maken of lui gaat verdedigen. Ik zie robben ook nog geen voorzetten geven vanaf links.

Robben op links is onmogelijk idd. Kijk maar tegen Frankrijk en Italië in 2008, pff dat leek nergens op toen die op links stond.

Robben op links is onmogelijk idd. Kijk maar tegen Frankrijk en Italië in 2008, pff dat leek nergens op toen die op links stond.

Weet je nog dat Robben eigenlijk heel zijn carrière linksbuiten stond? Leek eigenlijk helemaal nergens op. Maargoed, dat is ook wel te zien aan de matige serie van clubs, die hij heeft gehad. Je weet wel, Chelsea en Real Madrid enzo.

Ik geloof niet dat Bert zijn schoonzoon de nek heeft omgedraaid... maargoed Johan en René waren er zeker van we zullen zien!, ik hoop het iig van harte!! :cool:

Haha nee die Robben bakt er niks van op links... ik zou m ook lekker op rechts houden joh tegen Bayern... euhh Duitsland, waar ze vast compleet verrast zullen zijn door zijn acties naar binnen toe. :o

Beetje laag om naam van messi te scanderen haha.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 19:37 ----------

Oei nu heb je poppen aan het dansen

************!! 2-2

schele k*ttttt ronaldo.... echt wat een kans...

2 - 2...

Jaaaah jaaaa jaaaa jaaaaaaa

Terug
Naar boven