AndroidHealthClinic

Het EK 2012 topic

weer geen punten voor mij :roflol:

Je bent de beste affiche vergeten: Griekenland-Duitsland. Ik ben benieuwd of Duitsland wat weerstand kan bieden aan Griekenland.

Je weet wel dat er in Griekenland, Duitsers inelkaar geslagen worden eh? Omdat Duitsland Griekenland niet meer wil steunen in de economie.

Laatst bewerkt:
Je weet wel dat er in Griekenland, Duitsers inelkaar geslagen worden eh? Omdat Duitsland Griekenland niet meer wil steunen in de economie.

beetje de omgekeerde wereld - duitsers hebben jarenlang het griekse toerisme ondersteund en nu worden ze mishandeld omdat ze zelf een belastingstelsel uit het jaar 0 - duitstland moet die grieken gewoon vernederen 3-0

dankzij die ****ing grieken loop ik 300 euro mis dus ze mogen hard op hun kloten krijgen.

en dan niet economisch, ik had in rl weddenschap met maten alle kwartfinalisten buiten griekenland juist voorspeld, ik had rusland in de plaats.

dankzij die ****ing grieken loop ik 300 euro mis dus ze mogen hard op hun kloten krijgen.

en dan niet economisch, ik had in rl weddenschap met maten alle kwartfinalisten buiten griekenland juist voorspeld, ik had rusland in de plaats.

Eigenlijk ook logisch... Nederland is eigenlijk het enigste land dat beetje favoriet was die eruit ligt... samen met Rusland.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haters gonna hate

Wat een held :D

Allemaal heel leuk en aardig zo een clown in je team. Maar snap niet waarom zijn mede teamgenoten zo'n dissident accepteren? Hij is toch niet buitencategorie?

Bij het opdrukken was die gewoon als eerste klaar.

fokking irritant ja zo'n clown in je team als medespeler.

en ik heb het niet over z'n grapjes, maar bv z'n luiheid

Die is te grappig :D Moeten niet allemaal gruize muizen zijn.

leuke sfeer daar bij portugal, zo zal het er bij nl niet aan toe gaan

laatste nummer is zo baas, staat vanaf nu in mn sig

Bazen nummer ja :D lol..

Terug
Naar boven