MuscleMeat

Het EK 2012 topic

wel leuke wedstrijd dit. Beter dan gisteren!

Wel een wonder dat er nog geen doelpunten zijn gevallen. Leuke wedstrijd inderdaad.

Dik verdiend voor Italië.

Wat heb ik genoten van die pirlo zeg. En toen ik dacht dat het niet genialer kon even met zo'n penalty aan komen zetten, kippenvel. Verdomme wat een speler. Heb er echt van zitten genieten.

Ik vind het altijd zo jammer als zulke grote spelers een punt achter hun carriere gaan zetten.

Hopelijk ziet hart deze video niet, amper 2 jaar geleden:

[Link niet meer beschikbaar]

Wat heb ik genoten van die pirlo zeg. En toen ik dacht dat het niet genialer kon even met zo'n penalty aan komen zetten, kippenvel. Verdomme wat een speler. Heb er echt van zitten genieten.

Ik vind het altijd zo jammer als zulke grote spelers een punt achter hun carriere gaan zetten.

Ja, heel het toernooi al. Wat een speler zeg, inzicht waar alleen xavi mee kan wedijveren. Hij ziet alles en legt de ballen panklaar neer. Held :bow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You mad br0?

Gvd, ik heb echt zin in deze match.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 20:17 ----------

Op Eurosport rond deze tijd ook altijd wel leuk praatprogramma over EK.

Gvd, ik heb echt zin in deze match.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 20:17 ----------

Op Eurosport rond deze tijd ook altijd wel leuk praatprogramma over EK.

Echt hé, deze en die van Nederland-Duitsland waren enige waar ik echt naar uitkeek/uitkijk.

Michele doet het steeds beter

Xavi :cheer:

Nani had wel paar goede acties net, beetje jammer dat de scheids niet weet wat de voordeelregel is.

Nani moet soms alleen sneller beslissen om de bal te passen, hij wacht af en toe te lang.. Voor de rest top

Toch hoop ik dat C.ronaldo in de 88 minuut de winnende erin tikt :rolleyes:

Terug
Naar boven