MuscleMeat

Het EK 2012 topic

Nu komt Dickie

Wat een bagger wedstrijd. De leuke wedstrijd begint over 20 minuten. Hoop ik. :D

go tjsechie

dat volkslied van rusland herken ik van cod :roflol:

Het mooiste volkslied vind ik.

Rusland gaat hard! :D

webb ..... die man hadden ze al lang achter een lopende band moeten zetten.

Hoezo? Is één van de weinige echt goeie scheidsrechters van het moment.

Rusland gaat wel een makkie krijgen zo in die poule.

Yeah right als dat zo zou zijn dan keek niemand nog naar voetbal. Die man fluit bijna alle wedstrijden kapot. Hij zou een goede scheids zijn als ze zijn fluit afpakken.

Yeah right als dat zo zou zijn dan keek niemand nog naar voetbal. Die man fluit bijna alle wedstrijden kapot. Hij zou een goede scheids zijn als ze zijn fluit afpakken.

Ng steeds butthurt van WK2010? Spanje was daar gewoon de verdiende winnaar. Of had je liever dat er met flying kicks was gewonnen? Daarbij was het Nederlandse team ook butthurt, de medaille afdoen... op dat moment had ik me nog nooit zo hard geschaamd dat ik uit Nederland kwam.

Laatst bewerkt:

Als Webb een goeie scheids was keek niemand nog naar voetbal? ???
Is gewoon een goeie scheids man, houdt de wedstrijd goed in de hand, geeft geen onnodige kaarten.

Ng steeds butthurt van WK2010? Spanje was daar gewoon de verdiende winnaar. Of had je liever dat er met flying kicks was gewonnen? Daarbij was het Nederlandse team ook butthurt, de medaille afdoen... op dat moment heb ik me nog nooit zo hard geschaamd dat ik uit Nederland kwam.

Precies.

Ng steeds butthurt van WK2010? Spanje was daar gewoon de verdiende winnaar. Of had je liever dat er met flying kicks was gewonnen? Daarbij was het Nederlandse team ook butthurt, de medaille afdoen... op dat moment had ik me nog nooit zo hard geschaamd dat ik uit Nederland kwam.

:rolleyes: busted....:mad:

eerste voorspelling goed, rusland nu ook 2-0 zo blijven :)

Wat een prachtpass. Nu 2-2 maken.

Hoppa! Wat een doelpunten.

Rusland is denk ik de nieuwe underdog.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ait, ik wist wel dat die gif zou komen. Hnngg russische chicks would rape.

Terug
Naar boven