- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Als mijn vrouw de kip bakt vertikt ze het ook, zo smerig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als mijn vrouw de kip bakt vertikt ze het ook, zo smerig

Mag ook een Marokkaan zijn. Kippendij veel malser ook ik koop geen kip meer hij de super enkel kipgehaktHier geen enkele in de buurtmoet ik al richting eindhoven rijden denk ik

Goedkoper dan de supermarkt hier iig. Ja dat vet neem ik maar voor liefKippendijen zijn zo hoog in vet. Komt volgens mij ook niet goedkoper uit dan normale filet of wel? (Los van als je het bij een turk zou halen, gewoon kipfilet jumbo vs dijfilet jumbo)

In een cut is t niet zo optimaal hahaGoedkoper dan de supermarkt hier iig. Ja dat vet neem ik maar voor lief![]()
Ja en nee. Ligt er ook aan hoe diep je in je cut zit. @Aline rustaaaaagh

30 cm?🤪Ja en nee. Ligt er ook aan hoe diep je in je cut zit. @Aline rustaaaaagh![]()
Kipfilet is volgens mij 100kcal per 100 dat is iets beter hahaJa en nee. Ligt er ook aan hoe diep je in je cut zit. @Aline rustaaaaagh
Maar als je 200gr kippendij doet zit je onder de 450kcal rest opvullen met groenten geen rijst of pasta![]()

Ja zeker, ik heb nu van de lidl, 800 gram na snijden 750 grOver die kip... Kip van de Lidl heeft aanzienlijk minder pezen dan bv van de AH.
Goed scherp mes doet ook wonderen qua pezen wegsnijden
Dat klopt ja.Kipfilet is volgens mij 100kcal per 100 dat is iets beter haha![]()
Yes, lidl heeft echt betere kwaliteit, ook minder water erin, en anders houdt het het beter vast. Mijn vrouw had ooit euroshopper kipfilet mee, die hebben we weggegooid. Echt vies.Over die kip... Kip van de Lidl heeft aanzienlijk minder pezen dan bv van de AH.
Goed scherp mes doet ook wonderen qua pezen wegsnijden
Euroshopper bestaat volgens mij niet meer, maar is nu AH Huismerk o.i.d.Yes, lidl heeft echt betere kwaliteit, ook minder water erin, en anders houdt het het beter vast. Mijn vrouw had ooit euroshopper kipfilet mee, die hebben we weggegooid. Echt vies.
Ja, mee eens.Yes, lidl heeft echt betere kwaliteit, ook minder water erin, en anders houdt het het beter vast. Mijn vrouw had ooit euroshopper kipfilet mee, die hebben we weggegooid. Echt vies.
kippendij is wel lekkerder maar ook vetter. Overigens voor de meeste mensen prima als er wat water in de kop zit- die bakken het zo knettergaar dat het anders helemaal niet te vreten is
Ik snij stukje vet en pees erbij af.
Kijk trouwens niet echt naar de prijs, meer of ik het een beetje lekker vind. Goedkope vieze meuk wil ik ook weer niet. Lidl is sowieso goed met groenten en fruit. Vaak wel 20% goedkoper. Alleen op de markt kun je soms beter scoren. Aldi is ongeveer even duur.
Trouwens bij broodbeleg is dat ook. Je denkt dat je op budget koopt. Maar kijk maar eens hoeveel vlees dan nog in je ham zit. Dit is bij Lidl en Aldi vaak beter dan gelijkwaardig product qua prijs van Albert Heijn. Sowieso heeft Albert Heijn echt niet van alles goede kwaliteit.
ik ben zelf trouwens ook fan van die zakken fruit uit de diepvries. Goed betaalbaar, lekker en gezond.
Ook voor vis is het goedkoper volgens mijKip en mals... Bereiding (en evt simpele marinade) scheelt veel
Ja, mee eens.
Diepvries is sowieso voor bepaalde groenten en fruit goedkoper. Beetje afhankelijk van het soort en het seizoen, maar het is al snel beter qua kwaliteit /minder bederfelijk.
En naar de slager voor het vlees is mij eigenlijk gewoon teveel gedoe...
Absoluut, bevroren Witvis voor een prikkie. Misschien niet de meest malse zeebaars, maar lekker genoeg.
Sowieso gewoon niet te ver gaat bakken. En kipfilet in zijn geheel garen, liefst niet snijden. Dan blijft het meeste vocht er netjes in. En als je dan net aan gaart is hij lekker mals en sappig. Prima met een sausje.Kip en mals... Bereiding (en evt simpele marinade) scheelt veel
Ja, mee eens.
Diepvries is sowieso voor bepaalde groenten en fruit goedkoper. Beetje afhankelijk van het soort en het seizoen, maar het is al snel beter qua kwaliteit /minder bederfelijk.
En naar de slager voor het vlees is mij eigenlijk gewoon teveel gedoe...