AndroidHealthClinic

Het goedkoopste product

• Topic Starter Topic Starter
👍 Lekker vergis je niet in de ruimte wat het inneemt haha. Ik heb er een extra vriezer bij gekocht.
Wij krijgen in december een nieuwe keuken met een koelkast en een vriezer die van de grond tot het plafond hoog is en normale breedte. Ben van plan redelijk wat in te slaan dan hehe

Denk dat dat komt omdat mijn man frietsaus gewend is en gewone mayo niet lust... De yonaisse lijkt eerder op frietsaus.
Ik bedoel de yonaisse denk ik🤣 mayo hebben ze niet geloof ik. Ik ben dus idd meer van mayo áls ik t neem (oliehoorn🥰) en niet van de fritessaus , daar zit t 'm vast in

Als je een grote vriezer hebt megafoodstunter.nl 18 kg kip 50€ meestal zijn rest partijen van de supermarkt enzo die door productie fouten enzo niet verkocht zijn. Paar keer besteld prima kwaliteit.

t*ring wat een site, Ik ga denk ik maar een grote diepvries aanschaffen

Volgens mij krijg je alleen niet kipfilet enzo maar allemaal frituur dingen

Ligt eraan wat je besteld, kip pakket is gewoon alle soorten kip in van die supermarkt bakjes vlees pakket is net zo. Soms heb je ook kipfilet alleen en sommige dingen zijn al gaar dus wel goed lezen voordat je wat koopt en die foto's kloppen niet helemaal daar.

image.jpg

Voor de runder vreters. Ga ook ff wat inslaan, aanbieding deze week
3 euro voor 8 burgers, a 100gram

image.jpg

Voor de runder vreters. Ga ook ff wat inslaan, aanbieding deze week
3 euro voor 8 burgers, a 100gram
Die dingen zijn echt smerig vet. Doe mij dan maar
Misschien nog een keer langs van de week, meer invriezen. Lekker cheap
grappig, smaken verschillen. Als ik dit koop voor mijn kinderen neem ik dus echt iets anders. Ik eet liever een tartaartje (of 3) dan zoiets.

• Topic Starter Topic Starter
Die dingen zijn echt smerig vet. Doe mij dan maar

grappig, smaken verschillen. Als ik dit koop voor mijn kinderen neem ik dus echt iets anders. Ik eet liever een tartaartje (of 3) dan zoiets.
Ik ben best een picky eater maar vond deze hamburgers van de kant en klare hamburger vlezen het beste. Normaal maak ik altijd zelf als ik hamburgers maak, maar deze vind ik niet verkeerd

Bak ze altijd in de airfryer, 7 minuutjes 180 graden, altijd perfect mals, sinds ik deze airfryer met bakplaat heb gooi ik alles erin, en het is altijd perfect.

Deze aanbieding van de runderburger is ook bij de Vomar. 1,49 voor 4 burgers, die van de vomar hebben 6 gram meer eiwit per burger en iets minder vet als die van de appie

Bij de vomar nu de zalm in aanbieding deze week. of 12 euro per kg nu, op huid per 500g

Terug
Naar boven