AndroidHealthClinic

Het goedkoopste product

Sowieso gewoon niet te ver gaat bakken. En kipfilet in zijn geheel garen, liefst niet snijden. Dan blijft het meeste vocht er netjes in. En als je dan net aan gaart is hij lekker mals en sappig. Prima met een sausje.
Lekker!
Hoe laat staat het klaar? 😇

• Topic Starter Topic Starter
Lidl kipfilet 300gram wordt 246

prijs weet ik niet meer maar was goedkoop. Was zo een grote verpakking, heb 700 gram ingevroren andere 300 gram bereid. Is goed voor 5 dagen en dus echt een paar 10 cent per maaltijd

Iemand een idee waar je goedkope calorie free/light sauzen kunt kopen. Die van XXL vind ik echt te duur, merk dat ze redelijk snel leger worden en om daar dan 9.99 voor te betalen...

baantje zoeken maakt alles goedkoper
Ja ben bezig haha. Mn ouders wouden mn eten niet meer betalen omdat ik nu zoveel vlees ging eten en dat vonden ze te duur+ik ben nu 18. Betaal nu van mn duo het eten, maar ga waarschijnlijk bij thuis bezorgd werken

Iemand een idee waar je goedkope calorie free/light sauzen kunt kopen. Die van XXL vind ik echt te duur, merk dat ze redelijk snel leger worden en om daar dan 9.99 voor te betalen...
Action

Skyr lidl 500 gr 0,99
Kwark lidl/aldi/ah 1 kg 1,29
Groente veelal bij Lidl afhankelijk van de aanbidieng. Deze week bijvoorbeeld 3 courgettes voor 1 euro en zak paprika mix voor 0,99
Veel bij de Turk halen. Avocado vaak 4 voor 2 euro (vaak zijn ze dan nog niet eetrijp en kan je ze bewaren in de koelkast, dus meteen groot inslaan)
Eieren lidl 12 stuks XL 1,95 of turk 30 st 3,99

Ik laat altijd veel afhangen van aanbiedingen....

Action

Skyr lidl 500 gr 0,99
Groente veelal bij Lidl afhankelijk van de aanbidieng. Deze week bijvoorbeeld 3 courgettes voor 1 euro en zak paprika mix voor 0,99
Veel bij de Turk halen. Avocado vaak 4 voor 2 euro (vaak zijn ze dan nog niet eetrijp en kan je ze bewaren in de koelkast, dus meteen groot inslaan)

Ik had bij de lidl nu zo n zakje avos 5 stuk ook iets van 2 nog wat

Action

Skyr lidl 500 gr 0,99

Ik ga die action sauzen eens checken, ga er niet teveel van verwachten tho haha. Ik heb die eieren van de turk altijd 30 stuks 3.99, wil jiet eens weten hoe die kippen gehouden worden:roflol:

Ik ga die action sauzen eens checken, ga er niet teveel van verwachten tho haha. Ik heb die eieren van de turk altijd 30 stuks 3.99, wil jiet eens weten hoe die kippen gehouden worden:roflol:
De chilisaus is lekker pittig. Mijn man is een zeikerd met mayo/frietsaus... heb hem vele light varianten gewoon voorgezet zonder wat te zeggen maar hij proefde t overal... bij deze niet :D de yonaisse.

Klopt. 2,99 per 5 stuks standaard. Maar die zijn veel kleiner. Dus je hebt relatief veel pit tov avocado.
Ik had laatst Ettinger avocado's bij de turk. Die dingen waren 470 gram per stuk (ex pit en schil 410 gr) en 2,50 per 2 :D
Ja zijn inderdaad erg klein, ga binnenkort bij de turk kijken

Terug
Naar boven