MuscleMeat

Het goedkoopste product

Bezoekers in dit topic

De chilisaus is lekker pittig. Mijn man is een zeikerd met mayo/frietsaus... heb hem vele light varianten gewoon voorgezet zonder wat te zeggen maar hij proefde t overal... bij deze niet :D de yonaisse.
Dan zal ik ze zeker even halen! Bedankt voor de tip
 
Dat weet ik dus niet zo goed wat beter is, ik noteer altijd 300 gram want gaan niet echt nutriënten verloren toch? En de macros die op de verpakking staan zijn ongekookt toch?
Idd, gewoon 300 noteren
Ja ben bezig haha. Mn ouders wouden mn eten niet meer betalen omdat ik nu zoveel vlees ging eten en dat vonden ze te duur+ik ben nu 18. Betaal nu van mn duo het eten, maar ga waarschijnlijk bij thuis bezorgd werken
Jaja ik deed havo dus had dat voordeel helaas niet. M’n broer had nog wel een jaartje ivm vwo maar das €90 in de maand ofzo toch, prima om eten van te halen. Maar als je 18 bent kan je al heel wat verdienen met bijv 2 avonden in de week werken ofzo
 
Idd, gewoon 300 noteren

Jaja ik deed havo dus had dat voordeel helaas niet. M’n broer had nog wel een jaartje ivm vwo maar das €90 in de maand ofzo toch, prima om eten van te halen. Maar als je 18 bent kan je al heel wat verdienen met bijv 2 avonden in de week werken ofzo
Is 110 euro ofzo, maar krijg ook nog zo n zorg toeslag van 104 en mn ouders betalen mn zorgverzekering nog. Maar ben idd van plan 2-3x te werken. Pas ook af en toe op, dan krijg ik ook gewoon 20-30 euro voor 3 uurtjes oppassen ofzo
 
Maar voor 6 maaltijden op een dag is die 110€ van de duo niet genoeg volgens mij. In ieder geval ik kom er niet helemaal mee uit. Daarom dacht ik deze topic is wel handig. Dan heb ik, en iedereen een duidelijk overzicht over wat het goedkoopst is
 
Als je een grote vriezer hebt megafoodstunter.nl 18 kg kip 50€ meestal zijn rest partijen van de supermarkt enzo die door productie fouten enzo niet verkocht zijn. Paar keer besteld prima kwaliteit.
 
Maar zijn de eitjes lekker?
Over het algemeen vind ik ze beter dan die XL eieren uit de supermarkt. Die kunnen soms wat waterig zijn.
De 12 ei verpakking van lidl voor 1,95 (maat L) zijn ook prima te doen. Wel iets duurder maar als je geen grootverbruiker bent misschien wel handig.
 
Die ceasar en chili zijn goed! Mayo vind ik niet te doen
Denk dat dat komt omdat mijn man frietsaus gewend is en gewone mayo niet lust... De yonaisse lijkt eerder op frietsaus.
 
Denk dat dat komt omdat mijn man frietsaus gewend is en gewone mayo niet lust... De yonaisse lijkt eerder op frietsaus.
Yonaisse was jammer genoeg op. Heb nu de chili gekocht want eet niet echt salades dus had die caesar saus niet nodig. Moet hem wel nog proefen:)
 
Heb bovendien van die avocados van de turk gehaald 167gram zonder pit en schil. 2 stuks voor 2 euro. Je zou dus 3 van deze nodig hebben voor de hoeveelheid van 5 lidl avocados. Prijs van de lidl avocado was, 3.99? Ben je uiteindelijk goedkoper uit met die van de turk
 
Yonaisse was jammer genoeg op. Heb nu de chili gekocht want eet niet echt salades dus had die caesar saus niet nodig. Moet hem wel nog proefen:)
Kan ook prima bij rijst met kip die ceasar. ;)
Heb bovendien van die avocados van de turk gehaald 167gram zonder pit en schil. 2 stuks voor 2 euro. Je zou dus 3 van deze nodig hebben voor de hoeveelheid van 5 lidl avocados. Prijs van de lidl avocado was, 3.99? Ben je uiteindelijk goedkoper uit met die van de turk
Ja. 3,99 Bij Lidl.
Dan is onze Turk goedkoper met 4 voor 2 euro :D
 
Back
Naar boven