Fitness Seller

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Hehe.
Ben zo pro barca, maar ook erg pro Van Persie.
Genot:D

• Topic Starter Topic Starter
Wilshere is trouwens echt :bow2: :bow2:

2-1, had ik niet verwacht.

Goeie wedstrijd. Jammer dat de twee penalty fouten niet gefloten worden.

Eigenlijk was barca stuk beter dan arsenal, maar ja de beste wint niet altijd.

Arsenal heeft de eerste helft tien procent balbezit gehad? Die bakten er helemaal niks van. Met alle respect, maar Barcelona gaat de thuiswedstrijd gewoon dik eroverheen.

En hoe kan die Robin van Persie nog steeds zo slecht Engels praten :roflol:

Ik snap nog steeds niet wat er nou in die tweede helft gebeurde. Maar goed, kan nog steeds niet voorstellen dat Barcelona er thuis niet overheen walst.

Ik denk ook dat Barcelona thuis orde op zaken gaat zetten. Arsenal had de eerste helft amper wat in te brengen, en het leek alsof Barcelona zich de tweede helft aan het sparen was. De eerste helft was wel genieten af en toe, wat een contrast met de Eredivisie.

Wat een blunder btw van Valdes, vanaf daar in de korte hoek kunnen scoren. Van Persie heeft zo'n beetje elke bal die hij kreeg op doel geschoten, m.i. had de keeper deze ook wel kunnen verwachten.

Over de andere wedstrijd: Hoewel ik het Italiaanse Catenaccio wel kan waarderen, vind ik het altijd geweldig als Italianen achter komen te staan. Vandaag werd het ook weer laten zien, zeker na de 1-3 ging Roma zo goed voetballen; ik vond het doelpunt van Menez zeer mooi binnenvliegen. Er Capitano was ook niet goed in vorm, helaas.

Mooie wedstrijd, eerste helft gaat naar Barca... maar de tweede helft vond ik arsenal toch héél gewiekst en sterk.

Straks eens kijken wat real ervan bakt tegen zwarte beest Lyon.

Nee, 2be alleen.

Wat een k*twedstrijd.

Terug
Naar boven