XXL Nutrition

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Nee, niet zo zeer verrast maar vind het wel een beetje vaag. CL is toch gewoon een mooi toernooi?

:roflol: Blijkbaar

Misschien was het topic interessanter voor de Belgen geweest als er ook een Belgische CL deelnemer was :)

boeit nog minder een belgische cl deelnemer :p

"je kunt heel hard tegen een deur aanlopen, maar als je geen sleutel hebt gaat die niet open"

die commentator:roflol:

28al3t1.jpg

Notering 40:D

United :fuux:

im mad

• Topic Starter Topic Starter
Zou een mirakel zijn als die juist was.
Arsenal was trouwens slecht :fuu:

Grote kans dat Arsenal in de volgende ronde tegen Real Madrid of Barcelona moet spelen.

zo, nog 3 uurtjes en we vertrekken richting brussel. Hopelijk geluk met het weer :)

Wordt sowieso een beladen match door wat er gebeurt is in de heenwedstrijd.

Gisteren zijn de eerste schermutselingen al geweest tussen de supporters en ik verwacht vandaag nog meer van dat :o

geeft in elk geval de match wat meer pit als er wat aggressie is geweest.

Hopelijk kan ik hier vanavond euforisch schrijven dat we gekwalificeerd zijn, hoewel de kans niet zo groot is :(

AS Roma - Shakhtar Donetsk
AC Milan - Tottenham Hotspur

Valencia - Schalke 04
Internazionale - Bayern München

Olympique Lyon - Real Madrid
Arsenal - Barcelona

Olympique Marseille - Manchester United
FC Kopenhagen - Chelsea

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

Toch barca

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
**** yeah, zalige avond beleefd :cool:

Nu de loting afwachten en dan meteen beginnen kijken om te boeken :p

http://www.youtube.com/watch?v=ycqTeDakd8E

Matias Suarez, wat een goal :)
Ik kwam klaar toen hij die goal maakte.

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Jammer, had gehoopt om Arsenal langer te kunnen zien, maar nu wordt het exit in de 16de finales

Onbegrijpelijk dat Tottenham-Milan niet wordt uitgezonden. Zit ik hier met een of andere k*tstream.

gvd FUUUU NOS #Q*)%Q zooi :mad:

Inderdaad belachelijk. Maar hier is een redelijke sport 1 stream:

sop://broker.sopcast.com:3912/94917

Je hebt wel sopcast nodig.

Heeft iets te maken met de rechten... maar twee rechten per speelronde, die verspreid zijn over twee weken, betekent maar 1 wedstrijd per week ofzo... best wel k*t.

Terug
Naar boven