MuscleMeat

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Zou wel jammer zijn als barca uitgeschakeld wordt , maakt de cl een heel stuk minder interessant.

Barca vs arsenal gelijk spel denk ik

Iedereen likt barcas bil.. :S
Arsenal moet gewoon winnen :D

Mooie goal messie 2e helft zal hierdoor meer open worden ipv arsenal die alleen aan het verdedigen is. Wat laat die van prrsie zich weer kennen

Zie je wat een debiel die van persie nu heeft hij 2x geel

met 10 man wordt moeilijk

Wat een ongelofelijke k*t scheidsrechter, de man heeft heel de wedstrijd verziekt.

die commentator maakt het wel heel groot:
In Deze SPANNENDE wedstrijd die nog NIET beslist, maakt Afellay zijn opwachting

we zien toch allemaal dat arsenal niet onder de druk van barca uitkomt

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Edit: en je spreekt het uit als masjeerano niet masker ano

Wat een ongelofelijke k*t scheidsrechter, de man heeft heel de wedstrijd verziekt.

Om te fluiten voor een tweede gele kaart omdat hij de bal wegtrapt? Anti voetbal en tijdwinst. Moest Van Persie de bal niet wegtrappen zou ie er nog opgestaan hebben.

Echt toch liever Schalke :) Mooi weer een uitwedstrijd in de CL bezoeken als ik niet meega met Twente.

Om te fluiten voor een tweede gele kaart omdat hij de bal wegtrapt? Anti voetbal en tijdwinst. Moest Van Persie de bal niet wegtrappen zou ie er nog opgestaan hebben.

De scheids had ook kunnen fluiten naar de wedstrijd. Nu fluit hij de wedstrijd kapot en was het gespeeld na de rode kaart voor van Persie

Ga toch weg man, op zo'n niveau een wedstrijd verpesten om zo'n klein iets en dan ook nog bij een sterspeler als Robin van Persie.De scheids wou even laten zien dat er niet met hem te spotten valt, alleen het verkeerde moment. Daarbij komt nog dat ik best geloof dat hij het niet hoorde.

Echt toch liever Schalke :) Mooi weer een uitwedstrijd in de CL bezoeken als ik niet meega met Twente.
echt liever valencia, ik geniet als duiters ongelukkig zijn
De scheids had ook kunnen fluiten naar de wedstrijd. Nu fluit hij de wedstrijd kapot en was het gespeeld na de rode kaart voor van Persie
+1

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Ga toch weg man, op zo'n niveau een wedstrijd verpesten om zo'n klein iets en dan ook nog bij een sterspeler als Robin van Persie.De scheids wou even laten zien dat er niet met hem te spotten valt, alleen het verkeerde moment. Daarbij komt nog dat ik best geloof dat hij het niet hoorde.
zucht*

een scheids hoord niet de grote man op het veld te zijn

echt liever valencia, ik geniet als duiters ongelukkig zijn

+1

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

zucht*

een scheids hoord niet de grote man op het veld te zijn
Leer eerst spellen, idioot. Een goede scheidsrechter hoort inderdaad niet op zo'n manier een stempel op de wedstrijd te drukken.

jah een spelfout, dat maakt mijn argument helemaal waardeloos :rolleyes:

Terug
Naar boven