insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk het ook, maar je weet nooit. Als arsenal eerst scoort en dan op de counter loert zie ik de gunners nog wel door gaan.

het word ook saai als zij altijd alles winneZou wel jammer zijn als barca uitgeschakeld wordt , maakt de cl een heel stuk minder interessant.
liever valenciaWe zullen zien. Het is in iedergeval een mooi affiche![]()
Morgen hopen op Schalke 04![]()
het zijn russian jawbrahZit er veel haat dan tussen die 2 supporters groepen?

hoe quote jij mij zonder mijn naam te quote?Tja , ze spelen iedere ploeg van de mat. Zoals zij spelen is gewoon hoe voetbal hoort te zijn.
hoe quote jij mij zonder mijn naam te quote?
Maar het zou leuk zijn als ze ook nog wat tegenstand kregen, voetbal moet ook spanning hebben.
Wat een ongelofelijke k*t scheidsrechter, de man heeft heel de wedstrijd verziekt.
Mooi weer een uitwedstrijd in de CL bezoeken als ik niet meega met Twente.Om te fluiten voor een tweede gele kaart omdat hij de bal wegtrapt? Anti voetbal en tijdwinst. Moest Van Persie de bal niet wegtrappen zou ie er nog opgestaan hebben.
Ga toch weg man, op zo'n niveau een wedstrijd verpesten om zo'n klein iets en dan ook nog bij een sterspeler als Robin van Persie.De scheids wou even laten zien dat er niet met hem te spotten valt, alleen het verkeerde moment. Daarbij komt nog dat ik best geloof dat hij het niet hoorde.Om te fluiten voor een tweede gele kaart omdat hij de bal wegtrapt? Anti voetbal en tijdwinst. Moest Van Persie de bal niet wegtrappen zou ie er nog opgestaan hebben.
echt liever valencia, ik geniet als duiters ongelukkig zijnEcht toch liever SchalkeMooi weer een uitwedstrijd in de CL bezoeken als ik niet meega met Twente.
+1De scheids had ook kunnen fluiten naar de wedstrijd. Nu fluit hij de wedstrijd kapot en was het gespeeld na de rode kaart voor van Persie
zucht*Ga toch weg man, op zo'n niveau een wedstrijd verpesten om zo'n klein iets en dan ook nog bij een sterspeler als Robin van Persie.De scheids wou even laten zien dat er niet met hem te spotten valt, alleen het verkeerde moment. Daarbij komt nog dat ik best geloof dat hij het niet hoorde.
Leer eerst spellen, idioot. Een goede scheidsrechter hoort inderdaad niet op zo'n manier een stempel op de wedstrijd te drukken.echt liever valencia, ik geniet als duiters ongelukkig zijn
+1
---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------
zucht*
een scheids hoord niet de grote man op het veld te zijn
Als je hoort met een D schrijft zal je intelligentie in de meeste gevallen ook niet al te hoog zijn, vandaar dat ik je argumenten dan niet echt serieus meer neem.jah een spelfout, dat maakt mijn argument helemaal waardeloos![]()