MuscleMeat

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

PSV ook zo goed als door nu

LOL@ajax: zet de keeper van de B2 of zo er in, dan sta je minder voor lul

terwijl ik dit typ, Dzsudzsak voorzet word benut door Jermain LENS :D

wat zijn die schotte saai met dat toiletpappier

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

ik denk het ook , denk dat liverscum wel zal winnen
...

[Afbeelding niet meer beschikbaar] 45'Spartak Moscow2 - 0Ajax Amsterdam [Afbeelding niet meer beschikbaar] 45'Zenit St. Petersburg2 - 0FC Twente Enschede

niet zo goed voor de kaaskoppen
wat is er mis met Liverpool ???

gast is 17 en Rusland schijnt duur te zijn

Rusland is niet het enige land waar ze gespeeld hebben ;) Maar inderdaad, 17 is nog wat jong. Zijn rare tripjes.

Waarom niet naar een europese uitwedstrijd gegaan dan? ik zou er alles voor opgeven ;)

Uitwedstrijden nationaal pak ik nog wel is mee, maar uitwedstrijden europees komt van alles bij, hotels, vluchten, bier :)

Maar wie weet hoe ver we komen en wie we loten, ik heb er zeker wel wat voor over..

kome we als PSV zijnde goed weg, duidelijk hands van Atiba

Uitwedstrijden nationaal pak ik nog wel is mee, maar uitwedstrijden europees komt van alles bij, hotels, vluchten, bier :)

Maar wie weet hoe ver we komen en wie we loten, ik heb er zeker wel wat voor over..

Klopt inderdaad. Zo'n uitwedstrijd kost veel meer. Het lijkt me iig echt geweldig.

PSV komt daar inderdaad goed weg, zo. Weer goed dat die 5e man er staat...:rolleyes:

prima prestatie van Twente! Ben trots op jullie Tukkers!

Dank je :)

Dankje, hartslag nog steeds 140, wat een draak van een wedstrijd

Het was inderdaad niet wat maar we zijn door :D Heerlijk

Ik klaag helemaal niet, volgens mij begrijp je me niet, ik ga al 4/5 jaar elke (europese) thuiswedstrijd naar m'n cluppie ;)

Het wordt tijd dat je eens een Europese uitwedstrijd meepakt :p
Welk vak zit je tijdens de thuiswedstrijden?

PSV door, geen Liverpool, geen Manchester.

• Topic Starter Topic Starter
Proficiat Nederlanders, knap hoor twee ploegen in de kwartfinales europa leaugue.

PSV door, geen Liverpool, geen Manchester.

lol manshitty eruit and liverscum ook glory glory manutd

''''liverpool you always walk alone in ower town'''''

and city is like the N.A.T.O ------No Action Talk Only

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Proficiat Nederlanders, knap hoor twee ploegen in de kwartfinales europa leaugue.

:exactly::exactly:

even oftopic: wat zijn de onderlinge resultaten van Liverpool en manwijf united ook alweer?

welke tegenstander prefeer jij voor de volgende ronde? Doe mij Sporting Braga:);)

Kans zit er dik in dat het een Portugese tegenstander wordt (3 ploegen). Hoop niet op weer een oostblok ploeg. Makkelijkst (zover het mogelijk is) zou inderdaad Sporting Braga zijn. Reisafstanden zijn allemaal wel een stukje verder. Villarreal lijkt mij ook wel wat. Spanje (Valencia - Schalke) is mij de vorige keer goed bevallen :D Zonnetje erbij :)

lol manshitty eruit and liverscum ook glory glory manutd

''''liverpool you always walk alone in ower town'''''

and city is like the N.A.T.O ------No Action Talk Only

Heb je hem ook weer :roflol: Hoevaak ben je eigenlijk al naar een wedstrijd van ManU geweest?

Laatst bewerkt:
even oftopic: wat zijn de onderlinge resultaten van Liverpool en manwijf united ook alweer?

3-1 1-0 als ik het goed heb beiden 1 gewonnen ...waar staat manutd en waar staat liverscum in de epl ook alweer. En hoeveel keer heeft psv de ch league alweer gewonnen 1 keer ???? En zit psv in de champions league???????? Al lang niet meer gezien in een halve finale of kwartfinale en manutd ??????Beertje ??????

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven