- Waardering
- 22.094
Dankje, hartslag nog steeds 140, wat een draak van een wedstrijd
Kwartfinales zullen ook moeilijker worden die te winnen, maar met Ruiz en Douglas er weer bij scheelt een slok op een borrel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat is er mis met Liverpool

Ik klaag helemaal niet, volgens mij begrijp je me niet, ik ga al 4/5 jaar elke (europese) thuiswedstrijd naar m'n cluppie![]()

Waarom niet naar een europese uitwedstrijd gegaan dan? ik zou er alles voor opgeven![]()

Uitwedstrijden nationaal pak ik nog wel is mee, maar uitwedstrijden europees komt van alles bij, hotels, vluchten, bier
Maar wie weet hoe ver we komen en wie we loten, ik heb er zeker wel wat voor over..

prima prestatie van Twente! Ben trots op jullie Tukkers!

HeerlijkIk klaag helemaal niet, volgens mij begrijp je me niet, ik ga al 4/5 jaar elke (europese) thuiswedstrijd naar m'n cluppie![]()

Proficiat Nederlanders, knap hoor twee ploegen in de kwartfinales europa leaugue.
welke tegenstander prefeer jij voor de volgende ronde? Doe mij Sporting Braga

Proficiat Nederlanders, knap hoor twee ploegen in de kwartfinales europa leaugue.

welke tegenstander prefeer jij voor de volgende ronde? Doe mij Sporting Braga![]()
Zonnetje erbij 
lol manshitty eruit and liverscum ook glory glory manutd
''''liverpool you always walk alone in ower town'''''
and city is like the N.A.T.O ------No Action Talk Only
Hoevaak ben je eigenlijk al naar een wedstrijd van ManU geweest?even oftopic: wat zijn de onderlinge resultaten van Liverpool en manwijf united ook alweer?
? En zit psv in de champions league
?? Al lang niet meer gezien in een halve finale of kwartfinale en manutd 
Beertje