MuscleMeat

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Dus als iemand een andere mening is toegedaan......jaja ;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik snap eigenlijk niet hoe iemand barca kan haten, ik bedoel ze spelen het mooiste voetbal. Dit team zal later ook zo herinnerd worden als een legendarisch team dat tegenstanders geen schijn van kans gaf.

woohoo barca woohoo :cheer:

Het mooie voetbal haat ik niet, wel de maniertjes en de manier waarop iedereen het ophemelt.

everybody loooooooves barca.

Is er hier iemand die serieus denkt dat Barcelona nu 4 keer gaat winnen van Real Madrid onder Mourinho ?

Die 5-0 was gewoon geflatteerd, na April staan ze (met een beetje geluk) weer met de beiden benen op de grond.

Ik denk dat het meer gaat worden dan 5-0.

Ok, jij je zin.

Het mooie voetbal haat ik niet, wel de maniertjes en de manier waarop iedereen het ophemelt.

De maniertjes? Kerel kijk naar Real, die hebben 'maniertjes'.... Ronaldo die jankt bij ieder tikje, iedere uitbel, altijd zeikt om corners e.d., Carvalho die een schwalbe maakt en Defoe een gele kaart aansmeert en dan ook nog weigert om een handje te geven. Wat een bitchboy, echt triest.

Er lopen bij Barcelona ook een paar vieze mannetjes rond, maar ook een paar fair play voetballers en die zijn heel zeldzaam tegenwoordig.

EDIT: De manier waarop iedereen hen ophemelt (lees: de NOS) is inderdaad wel irritant, maar daar kan Barca niks aan doen.

Real mag ik iets meer dan Barca maar ook niet mn favoriet.

Ik haat teams als Real en Chelsea. Bij elkaar gekocht zooitje...

De maniertjes? Kerel kijk naar Real, die hebben 'maniertjes'.... Ronaldo die jankt bij ieder tikje, iedere uitbel, altijd zeikt om corners e.d., Carvalho die een schwalbe maakt en Defoe een gele kaart aansmeert en dan ook nog weigert om een handje te geven. Wat een bitchboy, echt triest.

Er lopen bij Barcelona ook een paar vieze mannetjes rond, maar ook een paar fair play voetballers en die zijn heel zeldzaam tegenwoordig.

EDIT: De manier waarop iedereen hen ophemelt (lees: de NOS) is inderdaad wel irritant, maar daar kan Barca niks aan doen.

wat een onzin weer, wat dacht je van Ozil, Xabi, Casillas, Khedira. Allemaal fair play zoals jij het noemt.

Barcelona kan er zeker wat van, met gasten als dani alves, Valdes en al die andere irritante spanjaarden.

Ik haat teams als Real en Chelsea. Bij elkaar gekocht zooitje...

alle topploegen zijn bij elkaar gekocht - misschien op barca na - maar ook die hebben er wel een paar rondlopen ( villa/keita/die vervelende rechtsback )

jammer dat jose m naar real is gegaan - ik had hem graag op zijn italiaans nog een keer barca zien uitschakelen - nu hoop ik op man united

alle topploegen zijn bij elkaar gekocht - misschien op barca na - maar ook die hebben er wel een paar rondlopen ( villa/keita/die vervelende rechtsback )

jammer dat jose m naar real is gegaan - ik had hem graag op zijn italiaans nog een keer barca zien uitschakelen - nu hoop ik op man united

Barca heeft er inderdaad ook een handje naar. In Spanje hebben Real en Barca ook een hoger percentage qua televisieopbrengsten dan de andere clubs.

Is er hier iemand die serieus denkt dat Barcelona nu 4 keer gaat winnen van Real Madrid onder Mourinho ?

Die 5-0 was gewoon geflatteerd, na April staan ze (met een beetje geluk) weer met de beiden benen op de grond.

Geflatteerd in de zin dat het 10-0 had moeten zijn ja.

Geflatteerd in de zin dat het 10-0 had moeten zijn ja.

Barcelona speelde de beste wedstrijd van het jaar, en Real Madrid de slechtste.

Ze staan niet voor niks 2de, haalde vorig jaar 98 punten, zijn vrij makkelijk door de kwart finales van de CL gekomen.

Daarmee bedoelde ik geflatteerd, die wedstrijd geeft zeker geen goede kijk op de krachtsverhouding tussen deze twee ploegen.

Real Madrid is het één na beste team van de wereld. Maar het verschil tussen hun en Barça is nog steeds enorm.

Terug
Naar boven