AndroidHealthClinic

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Knap dat je dat zo kan zeggen. Hoe zit het met Inter? AC Milan in huidige vorm? Bayern Munchen? Manchester United? Allemaal slechter?

100% zeker ja.

Engels voetbal is echt dieptriest dit jaar. Bayern Munchen is volledig afhankelijk van Robben en heeft een dramatische verdediging. Italiaans voetbal is al helemaal slecht dit seizoen. AC Milan werd zelfs weggespeeld door Ajax.

:roflol:

De meest overrated wedstrijd ever. Real gaat ook gewoon winnen trouwens.

Tsja, ook ik denk dat Barcelona gewoon weer gaat winnen. De handelingssnelheid en het positiespel van Barcelona is gewoon zo superieur. Ze spelen een heel ander voetbal dan Manchester en Real. Barcelona is op dit moment in bloedvorm en laten elke tegenstander alle hoeken van het veld zien.

Real Madrid is het één na beste team van de wereld. Maar het verschil tussen hun en Barça is nog steeds enorm.

ik geloof dat je er een paar vergeet ???

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Real Madrid is het één na beste team van de wereld. Maar het verschil tussen hun en Barça is nog steeds enorm.

:roflol:

De meest overrated wedstrijd ever. Real gaat ook gewoon winnen trouwens.

op zijn inter's spelen zoals vorig jaar - gaan ze meevoetballen dan maken ze geen kans , maar een 5-0 word het niet

oei, twente krijgt een pak rammel.

ja, jammer

• Topic Starter Topic Starter
lol wat is dat met deze speeldag in Europa. Bijna alleen maar ploegen die winnen met grote cijfers.

100% zeker ja.

Engels voetbal is echt dieptriest dit jaar. Bayern Munchen is volledig afhankelijk van Robben en heeft een dramatische verdediging. Italiaans voetbal is al helemaal slecht dit seizoen. AC Milan werd zelfs weggespeeld door Ajax.

Engels voetbal is idd diep triest dit jaar, daarom zitten er ook 3 teams in de kwartfinale van de CL. Ik moet het nog maar zien, Barca tegen Man united.

man wat ben ik blij dat ik tijdens benfica-psv lag te slapen

Jezus, de Nederlandse ploegen zijn echt he-le-maal weggespeeld. Villareal was echt drie klassen beter dan PSV

meer mensen hier die snoeihard voor schalke zijn in de CL?

ben een aantal keer in duitsland geweest toen ik nog klein was, allemaal vatsige mannen die tegen als ze tegen je oplopen nog geen excuus kenne maken.

Terug
Naar boven