XXL Nutrition

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

ben een aantal keer in duitsland geweest toen ik nog klein was, allemaal vatsige mannen die tegen als ze tegen je oplopen nog geen excuus kenne maken.

Heb alleen maar goede ervaringen met Duitsers. Hele vriendelijke, aardige mensen itt tot de meeste Nederlanders. Maar ja, als klein opdondertje zou ik ook geen excuus aan je maken.

Idd, zou mooi zijn als Schalke04 verder gaat, en dat Raul nog ff wat doelpunten boven zn record gooit.

Heb alleen maar goede ervaringen met Duitsers. Hele vriendelijke, aardige mensen itt tot de meeste Nederlanders. Maar ja, als klein opdondertje zou ik ook geen excuus aan je maken.

als je tegen iemand aanloopt die stilstaat mag je toch wel even je excuses maken, ongeacht leeftijd.

en heb daar ook een paar keer ruzie gehad met die kinderen. Gelukkig denken die mensen alleen maar dat ze superieur zijn aan de rest van de wereld, ik heb ze laten zien dat ze dat niet zijn :devil:

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

laat real madrid het maar winnen, kan geen betere mannier bedenken om barca op zijn plaats te zetten

Jezus, de Nederlandse ploegen zijn echt he-le-maal weggespeeld. Villareal was echt drie klassen beter dan PSV

Yep, en dan te bedenken dat een ploeg als Barcelona nog 3 klassen beter is dan Villarreal. Nederland is echt ver weggezakt, doodzonde om te zien. Elke Nederlandse ploeg zou tegen Tottenham weggeblazen worden, en als je dan ziet hoe Madrid met speels gemak van Tottenham wint, dan pas zie je hoe groot de verschillen zijn.

Ik denk dat het niveau van Tottenham ook wel meevalt. Zoals gedemonstreert door Twente. Ik schat Villareal hoger in. Technisch en tactisch goed voetbal is gewoon bijzonder zeldzaam tegenwoordig. Van die wedstrijd Chelsea - Man U werd ik ook al zo droevig. Een half miljard op het veld en dan nog niet kunnen voetballen... :(

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het niveau van Tottenham ook wel meevalt. Zoals gedemonstreert door Twente. Ik schat Villareal hoger in. Technisch en tactisch goed voetbal is gewoon bijzonder zeldzaam tegenwoordig. Van die wedstrijd Chelsea - Man U werd ik ook al zo droevig. Een half miljard op het veld en dan nog niet kunnen voetballen... :(

Villarreal speelt inderdaad beter en technischer voetbal. Sowieso ben ik niet zo'n fan van het Engelse spelletje. Zo'n wedstrijd Chelsea - Man Utd kan me totaal niet bekoren.

Welk team speelt volgens jou dan wel voetbal naast Barca?

Ik weet het niet. De top van Europa speelt iig bedroevend naar hun mogelijkheden. Ik denk dat Porto wel goed voetbal speelt. Maar die heb ik niet vaak genoeg gezien om een oordeel over te vellen. Maar als je de financiele mogelijkheden afzet tegen de prestaties op het veld doen ook teams als ADO en Twente het absoluut niet slecht.

Yep, en dan te bedenken dat een ploeg als Barcelona nog 3 klassen beter is dan Villarreal. Nederland is echt ver weggezakt, doodzonde om te zien. Elke Nederlandse ploeg zou tegen Tottenham weggeblazen worden, en als je dan ziet hoe Madrid met speels gemak van Tottenham wint, dan pas zie je hoe groot de verschillen zijn.

Een begroting van 55 miljoen vs 400 miljoen. Een verwaarloosbare schuld vs een schuld van een paar honderd miljoen.

Niet vreemd opzich.

Een begroting van 55 miljoen vs 400 miljoen. Een verwaarloosbare schuld vs een schuld van een paar honderd miljoen.

Niet vreemd opzich.

Uiteraard, maar dan nog. Douglas is bij Twente een grote meneer en wordt door velen gezien als de beste verdediger van de eredivisie, maar als je ziet hoe hij totaal geen kans heeft tegen een spits als Rossi, dan schrik ik daar toch wel van. De enige speler van Nederlandse clubs die gisteren een beetje mee kon was Dzsudzsák, de rest niet.

Het is te hopen dat de Nederlandse clubs hun jeugdopleiding op orde gaan krijgen, want ik zie bijna geen enkele Nederlandse speler onder de 21 die ooit op dat niveau mee zou kunnen.

Uiteraard, maar dan nog. Douglas is bij Twente een grote meneer en wordt door velen gezien als de beste verdediger van de eredivisie, maar als je ziet hoe hij totaal geen kans heeft tegen een spits als Rossi, dan schrik ik daar toch wel van. De enige speler van Nederlandse clubs die gisteren een beetje mee kon was Dzsudzsák, de rest niet.

Het is te hopen dat de Nederlandse clubs hun jeugdopleiding op orde gaan krijgen, want ik zie bijna geen enkele Nederlandse speler onder de 21 die ooit op dat niveau mee zou kunnen.

Ik denk ook dat de echte talenten van de jeugdopleidingen al op relatief jonge leeftijd al verhuizen naar topclubs waardoor de tweederangse spelers overblijven in Nederland. Iets wat de eredivisie niet ten goede komt.

+1, en ik heb de wedstrijden niet eens gezien :D

meer mensen hier die snoeihard voor schalke zijn in de CL?

Ikke, Schalke is een mooie club en het is ook wel een keer leuk dat een andere club de CL wint ipv de Europese grootmachten.

ben een aantal keer in duitsland geweest toen ik nog klein was, allemaal vatsige mannen die tegen als ze tegen je oplopen nog geen excuus kenne maken.

Wat een dom gelul. Dan ben je gewoon de verkeerde Duitsers tegen gekomen

Idd, zou mooi zijn als Schalke04 verder gaat, en dat Raul nog ff wat doelpunten boven zn record gooit.

Duitsers zijn veel beleefder enzo. Voetbal cultuur is daar ook compleet anders. Laatst naar Dortmund - Schalke geweest. Heel apart om mee te maken dat de supporters gewoon door mekaar lopen. Zie ik hier niet gebeuren bij Ajax - Feyenoord.

Elke Nederlandse ploeg zou tegen Tottenham weggeblazen worden.

Ben ik het niet met je eens. Twente is er in London ingefloten en thuis hebben we gelijk gespeeld.

Twente heeft bij Villarreal slecht speeld en verdiend verloren. Nu hebben ze bij Twente wel met een andere tactiek gespeeld (3-4-3). Villarreal was klassen beter. Heb sowieso wel respect voor een club als Villarreal. Stad met 50.000 inwoners die heel behoorlijk aan de weg timmert op voetbalgebied.

Hoeveel spelers van onder de 21 konden wel mee op dat niveau dan? De meesten zijn pas na hun 21e doorgebroken. Cocu ging op zijn 25e naar PSV bijvoorbeeld. :roflol:

Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen zoals Kluivert, maar die was op zijn 27e ook afgeschreven voor topvoetbal.

Ikke, Schalke is een mooie club en het is ook wel een keer leuk dat een andere club de CL wint ipv de Europese grootmachten.

Wat een dom gelul. Dan ben je gewoon de verkeerde Duitsers tegen gekomen

Duitsers zijn veel beleefder enzo. Voetbal cultuur is daar ook compleet anders. Laatst naar Dortmund - Schalke geweest. Heel apart om mee te maken dat de supporters gewoon door mekaar lopen. Zie ik hier niet gebeuren bij Ajax - Feyenoord.

Ben ik het niet met je eens. Twente is er in London ingefloten en thuis hebben we gelijk gespeeld.

Twente heeft bij Villarreal slecht speeld en verdiend verloren. Nu hebben ze bij Twente wel met een andere tactiek gespeeld (3-4-3). Villarreal was klassen beter. Heb sowieso wel respect voor een club als Villarreal. Stad met 50.000 inwoners die heel behoorlijk aan de weg timmert op voetbalgebied.
ik en duitsers gaan gewoon niet goed samen :o

PSV heeft een paar jaar terug tog ook nog van tottenham gewonnen

• Topic Starter Topic Starter
man u-chelsea: 1-2
shacjtar-barca: 1-10

Als die bruine het vizier op scherp heeft staan bij shakhtar moet ik het allemaal nog zien.

sjachtar barca 3-1
3 eigen doelpunten van messi ;)

Terug
Naar boven