MuscleMeat

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

zit er trouwens belgische teams in ut cl?

maar best eigenlijk, anders was dat team toch weer de pispaal van Europa :D
in de EL valt dat minder op dat ze er weinig van bakken

geen enkel belgisch team heeft trouwens iets te zoeken in de CL na het vertoon in de EL gisteren...
anderlecht werd gewoon koud afgemaakt in de 1e helft, waar ze nergens waren
pas in de 2e helft toen Zenit wat liet begaan werden ze gevaarlijk... en wat Rnic en Bernardez in de ploeg deden tijdens een europese match is me al helemaal een raadsel
je zet er dan verdomme nog Mazuch en Legaer voor op de bank

Brugge was niet slecht, maar heeft het beetje uit handen gegeven jammer genoeg... spijtige zaak want een driepunter tegen PAOK had wel gemogen

Gent bekoorde me nog het meest van de 3 en heeft er toch goed voor gestreden, jammer van het resultaat

• Topic Starter Topic Starter

heb je wel de wedstrijd (helemaal) gezien. ja de eerste helft trok op niet veel. maar in de tweede helft was anderlecht veel beter als zenith. 6a7 dikke kansen tegenover 1 van zenith. en je kan zeggen dat zenith niet meer hoefde, maar je zag dat ze niet konden

ajax -milan - 1-2

Het Milan van vanavond stelt niet zo veel voor. Opstelling is waarschijnlijk:

------Zlatan---Robinho
---------Seedorf------
-Gatusso--------Flamini
-----------Pirlo----------
Zambrotta-Thiago-Nesta-Antonini
---------Abbiati----------

Ik zie zeker mogelijkheden voor Ajax.

Ben wel benieuw eigenlijk. Een walkover zoals tegen real zal het waarschijnlijk niet worden, zeker niet thuis. Hopelijk een mooie wedstrijd.

Ik denk dat Ajax zeker kansen heeft in eigen huis.

3-1 voor Ajax dus!

Haters gonna hate...

Het Milan van vanavond stelt niet zo veel voor. Opstelling is waarschijnlijk:

------Zlatan---Robinho
---------Seedorf------
-Gatusso--------Flamini
-----------Pirlo----------
Zambrotta-Thiago-Nesta-Antonini
---------Abbiati----------

Ik zie zeker mogelijkheden voor Ajax.

diskwalificatie aan milan
alsof ajax veel voorsteld - hou toch op man

wat een shit team

wanneer is barcelona

1-1 is in mijn optiek een terechte uitslag. Ik had gehoopt op een overwinning maar de goede lijn van de eerste helft werd niet doorgezet. Dit kwam mede omdat Suarez goed geïsoleerd werd.
Ajax zal nu in ieder geval 6 punten moeten halen tegen Auxerre anders is het echt klaar.

1-1 is in mijn optiek een terechte uitslag. Ik had gehoopt op een overwinning maar de goede lijn van de eerste helft werd niet doorgezet. Dit kwam mede omdat Suarez goed geïsoleerd werd.
Ajax zal nu in ieder geval 6 punten moeten halen tegen Auxerre anders is het echt klaar.

mee eens 1-1 is niet slecht

Eens. Ajax viel terug in dezelfde fouten als tegen Twente helaas. Eerste helft goed voetbal en een voorsprong, tweede helft minder. Ook in de tweede helft werd er weer constant de lange bal gespeeld, net als tegen Twente. Onbegrijpelijk.

Eens. Ajax viel terug in dezelfde fouten als tegen Twente helaas. Eerste helft goed voetbal en een voorsprong, tweede helft minder. Ook in de tweede helft werd er weer constant de lange bal gespeeld, net als tegen Twente. Onbegrijpelijk.

Het leek af en toe net alsof Ajax zijn kruid al verschoten had in de eerste 45 minuten.
Nu had Ajax wel geluk dat Seedorf niet heel energiek was en dat Robinho zijn dag niet had.
Stekelenburg is bezig met zijn laatste seizoen bij Ajax! Weergaloze redding op de inzet van Boateng. Volgend jaar zit hij in Manchester.

Waar ik me wel kostelijk om heb vermaakt is Enoh en de Zeeuw die Gatusso helemaal opfokte.

Waar ik me wel kostelijk om heb vermaakt is Enoh en de Zeeuw die Gatusso helemaal opfokte.
Inderdaad, zijn blik bij momenten was echt te grappig:D

Ajax heeft gisteren vooral de eerste helft echt goed gespeeld. Ik was echt onder de indruk. Vertonghen vond ik ook zeer goed. Wat denken jullie, zou hij na januari nog bij ajax spelen? Ik heb gelezen dat zowel arsenal als barca hem wil.

Het leek af en toe net alsof Ajax zijn kruid al verschoten had in de eerste 45 minuten.
Nu had Ajax wel geluk dat Seedorf niet heel energiek was en dat Robinho zijn dag niet had.
Stekelenburg is bezig met zijn laatste seizoen bij Ajax! Weergaloze redding op de inzet van Boateng. Volgend jaar zit hij in Manchester.

Was ook zo, maar heeft ook met instelling te maken vind ik. Vaak in de competitie als Ajax de eerste helft slecht speelt, gaan ze beter spelen in de tweede helft. Maar als ze de eerste helft goed spelen, komen ze bijna altijd slechter de kleedkamer uit. Heel vreemd is dat. Ik begrijp wel dat je het niet 90 minuten lang vol kan houden om vroeg te storen, maar waar Ajax in de eerste helft continu kort aan het dekken was, dekten ze in de tweede helft soms wel op 10-12 meter. Er zit ook nog een middenweg tussen, en die moet Ajax zien te vinden op momenten dat ze energie willen besparen.

Seedorf rent inderdaad niet meer zo hard, maar aan de bal is hij nog steeds geniaal. Bijna bij elke aanval betrokken. Robinho heeft zijn belofte nooit echt kunnen inlossen. Bij Madrid niet, bij City niet en nu bij Milan ook niet. Al die jonge Braziliaanse talenten worden met te veel hype en voor te veel geld naar Europa gehaald. Jongens zoals Henrique en Keirrison die door Barcelona voor 8 miljoen en 16 miljoen worden gekocht, maar gigantisch door het ijs zakken en nu alweer mogen vertrekken zijn daar ook een voorbeeld van. Wat dat betreft verbaast het me dat Marcelo zich goed staande kan houden in Madrid.

Stekelenburg zal inderdaad ongetwijfeld vertrekken na dit seizoen. Ik had al verwacht dat hij na het WK weg zou zijn, maar gelukkig is hij in ieder geval tot de winterstop nog bij Ajax te bewonderen. Hij moet tactisch nog iets sterker worden vind ik (wanneer kort en wanneer lang uittrappen bijvoorbeeld) en fysiek (sprong- en duelkracht) kan het nog iets beter, maar verder is het een uitstekende keeper die zo bij een topclub mee kan. Ik denk zelf dat hij naar Engeland gaat, Manchester of Arsenal.

Gattuso blijft een mooi mannetje ja :D Die kan de scheidsrechter glimlachend aankijken terwijl hij een speler achterlangs aan z'n oor trekt. Is eigenlijk, zoals het hele middenveld van Milan, al op z'n retour, maar blijft leuk om naar te kijken. De backs van Milan, Zambrotta en Antonini, vielen me wel erg tegen trouwens. Zambrotta is niet meer de speler van 4 jaar geleden en Antonini was zeker de eerste helft zichtbaar gefrustreerd door Suarez.

Inderdaad, zijn blik bij momenten was echt te grappig:D

Ajax heeft gisteren vooral de eerste helft echt goed gespeeld. Ik was echt onder de indruk. Vertonghen vond ik ook zeer goed. Wat denken jullie, zou hij na januari nog bij ajax spelen? Ik heb gelezen dat zowel arsenal als barca hem wil.

Vertonghen vind ik soms nog te veel afwezig in een wedstrijd, zeker tegen mindere clubs. Tegen Milan staat hij 90 minuten lang uiterst geconcentreerd te spelen, maar in de eredivisie is zijn concentratie nog weleens weg. Maar verder ontwikkeld hij zich prima, is coachend ook erg goed. Is echt de leider van de achterhoede. Barcelona heeft de interesse alweer tegengesproken geloof ik. De enige club die echt concreet voor hem is geweest is Everton. Maar Ajax vraagt de hoofdprijs, dus tot een transfer zal het niet snel komen denk ik.

niet zo onbegrijpelijk
milan kwam anders de kleedkamer uit - suarez isoleren en dan is de angel uit ajax - weining met ajax te maken maar meer met je tegenstanders

dus ook twente

Terug
Naar boven