XXL Nutrition

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Ajax speelde erg goed. En we mogen echt wel concluderen dat het sportieve gat tussen AC Milan en Ajax en bijvoorbeeld Twente echt niet zo heel groot is. Laat staan Auxerre.

In Milaan zie ik Ajax ook nog wel een puntje pakken. Hopen dat er twee keer wordt gewonnen tegen Auxerre en je staat op acht punten. En dan is het hopen, haha.

Eens. Ajax viel terug in dezelfde fouten als tegen Twente helaas. Eerste helft goed voetbal en een voorsprong, tweede helft minder. Ook in de tweede helft werd er weer constant de lange bal gespeeld, net als tegen Twente. Onbegrijpelijk.

Ajax speelde erg goed. En we mogen echt wel concluderen dat het sportieve gat tussen AC Milan en Ajax en bijvoorbeeld Twente echt niet zo heel groot is. Laat staan Auxerre.

In Milaan zie ik Ajax ook nog wel een puntje pakken. Hopen dat er twee keer wordt gewonnen tegen Auxerre en je staat op acht punten. En dan is het hopen, haha.

ik zie ze eigenlijk 3 punten halen tegen milan - 6 tegen auxerre en madrid doen ze er effe tussendoor - tuurlijk tractor en blijven hopen he:p

vandaag twente die het beste voetbal uit eredivisie speelt

theo tegen rafael

niet zo onbegrijpelijk
milan kwam anders de kleedkamer uit - suarez isoleren en dan is de angel uit ajax - weining met ajax te maken maar meer met je tegenstanders

dus ook twente

Jawel, maar de gehele spelopvatting veranderd. Omdat Suarez voorin geisoleerd staat hoef je niet perse lange ballen naar voren te geven, en dat gebeurd wel. De eerste helft heb ik misschien 2 of 3 lange passes gezien van achteruit, in de tweede helft zag je er 5 per 10 minuten, en er kwam er zelden een aan.

Jammer voor twente, 2-0 spurs

asjemenou barça

karate kick ala de jong

Edit: Vd vaart rood

mooiste match die ik dit jaar al gezien heb. 2 ploegen die van hun eigen sterkte uitgaan en aanvallen, zo moet voetbal zijn. Ik kreeg meerdere malen een harde in de wedstrijd.

Of toch voor de rust, toen kreeg opeens mijn fetish voor blondjes in lange voetbalsokken de overhand voor 15 minuten.

Laatst bewerkt:
Grote commerciële rotzooi, ben geen eens voetbal fan, maar wat zijn die tukkers genaaid daar zeg.

lekkere pot voetbal, maar toch iets teveel strafschoppen om goed te zijn
vooral die aangeschoten bal tegen de elleboog/arm was gewoon een grap...

Metalist Kharkiv - PSV Eindhoven
Utrecht -Liverpool BAM
BATE Borisov -AZ

En onze belgische vrienden die weer geen punten gaan pakken
Villarreal-Club Bruges
Hajduk Split-Anderlecht

Metalist Kharkiv - PSV Eindhoven
Utrecht -Liverpool BAM
BATE Borisov -AZ

En onze belgische vrienden die weer geen punten gaan pakken
Villarreal-Club Bruges
Hajduk Split-Anderlecht