Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Anderlecht verloren, Utrecht gelijk en PSV gewonnen.
conclusie: tevreden tot nu toe.

Deze week weer europaleague.
Ik hoop op een dikke 0-4 nederlaag voor anderlecht, dan gaan er eindelijk koppen rollen, waaronder jacobs, en ik hoop nog een paar van het bestuur.
Na de wedstrijd gaat het sowieso serieus los bij een nederlaag naar wat ik al opgevangen heb.
K*tmentaliteit van overbetaalde vedetten, slecht bestuur, en een suckend tranferbeleid en serieus financieel wanbeleid hebben ervoor gezorgd dat de boel op ontploffen staat in brussel.
Ben sowieso present donderdag, paar biertjes zuipen en kijken naar de match eerst, en nadien de 3de helft bewonderen als we verliezen![]()
Jacobs eet veel te veel uit het handje van het bestuur. Een saaie ja-knikker. Die smijten ze niet zo snel buiten.
paar top matches
internationale - tottenham hotspurt
twente - weder bremen
real madrid - ac mi lan
**** yeah!!
Boussoufa loonsverhoging, laat me niet lachen, die kerel moet hier zo snel mogelijk buiten, iedereen ziet dat, behalve bestuur en jacobs. opdondertje dat alleen kan mekkeren of het spel mega vertragen, ben hem kotsbeu. Alleen samenvattingsupporters schatten hem naar "waarde". Iedereen die geregeld een volledige match meepikt, ziet in dat anderlecht zijn eindpunt zal zijn.
Dit meen je niet. Zowat de beste voetballer van de competitie vertraagt het spel.
En Anderlecht zal echt niet het eindpunt zijn. Diverse clubs hebben interesse zoals schalke,...+1
..Mourinho sms't Jol: "Ajax moet winnen"Mourinho heeft een plan bedacht om Ajax samen met zijn Real Madrid te kunnen laten doorgaan in hun groep van de Champions League. “Wij winnen twee keer van Milan en jullie van Auxerre”, sms’te hij naar Jol.
Jol wil alvast tekenen voor het plan van de Madrileense oefenmeester. “We moeten wel eerst winnen van Auxerre dan”, zo liet de Ajax-coach optekenen op een persconferentie.
“Auxerre is een goed team met een paar uitblinkers. Dit seizoen hebben ze het moeilijk. De Fransen speelden al vijf keer gelijk, maar ze hadden er daar ook vier van kunnen winnen. We zullen vol aan de bak moeten.”
Mocht het scenario van Mourinho toch uitkomen, dan is Real Madrid al geplaatst na de dubbele confrontatie tegen AC Milan. Dan moeten de Italianen samen met Ajax uitvechten wie er Real mag vergezellen naar de volgende ronde. Op de laatste speeldag staat er nog Ajax – Madrid op het programma.