XXL Nutrition

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

• Topic Starter Topic Starter
**** man, laatste seconde nog 1-0. Zuur :( Zeker omdat het onverdiend was. :( :(

Anderlecht verloren, Utrecht gelijk en PSV gewonnen.

conclusie: tevreden tot nu toe.

95ste minuut 1-0
Hajdukkkkkkkkkk

:roflol:

Anderlecht verloren, Utrecht gelijk en PSV gewonnen.

conclusie: tevreden tot nu toe.

waarom blij zijn met het verlies van een\de belgische ploeg? dit snap ik echt niet. altijd als er 1 verliest, zijn jullie er als de kippen bij om uit te lachen. en te denken dat ik gisteren zat te supporteren voor twente... mja, ik weet niet eens waarom ik hier op reageer,jullie doen maar.

Neem het niet zo serieus man. :roflol: Ik lach ook om AZ, dat is toch echt een Nederlandse ploeg.

knap van de fc - twee puntjes al

Gisteravond terug gekomen uit Londen. Paar mooie dagen gehad :)
Goeie sfeer bij Tottenham. Op zich wel een mooie wedstrijd gezien.
Maar de scheidsrechter :fuu:Die verdoet dan de wedstrijd, wat een k*tmongool. Zo'n man fluit dan op het allerhoogste niveau. Al met al was het toch wel een geslaagd tripje.

Deze week weer europaleague.

Ik hoop op een dikke 0-4 nederlaag voor anderlecht, dan gaan er eindelijk koppen rollen, waaronder jacobs, en ik hoop nog een paar van het bestuur.

Na de wedstrijd gaat het sowieso serieus los bij een nederlaag naar wat ik al opgevangen heb.

K*tmentaliteit van overbetaalde vedetten, slecht bestuur, en een suckend tranferbeleid en serieus financieel wanbeleid hebben ervoor gezorgd dat de boel op ontploffen staat in brussel.

Ben sowieso present donderdag, paar biertjes zuipen en kijken naar de match eerst, en nadien de 3de helft bewonderen als we verliezen :D

paar top matches

internationale - tottenham hotspurt

twente - weder bremen

real madrid - ac mi lan

Deze week weer europaleague.

Ik hoop op een dikke 0-4 nederlaag voor anderlecht, dan gaan er eindelijk koppen rollen, waaronder jacobs, en ik hoop nog een paar van het bestuur.

Na de wedstrijd gaat het sowieso serieus los bij een nederlaag naar wat ik al opgevangen heb.

K*tmentaliteit van overbetaalde vedetten, slecht bestuur, en een suckend tranferbeleid en serieus financieel wanbeleid hebben ervoor gezorgd dat de boel op ontploffen staat in brussel.

Ben sowieso present donderdag, paar biertjes zuipen en kijken naar de match eerst, en nadien de 3de helft bewonderen als we verliezen :D

Jacobs eet veel te veel uit het handje van het bestuur. Een saaie ja-knikker. Die smijten ze niet zo snel buiten.

Jacobs eet veel te veel uit het handje van het bestuur. Een saaie ja-knikker. Die smijten ze niet zo snel buiten.

idd, vrees ik ook voor.

positieve aan jacobs is dat hij wel de jeugd kansen geeft, zoals badibanga, lukaku, kabasele, kabananga en consoorten.

Maar ****ing hatelijke is dat hij telkens europees een rare verdedigende opstelling maakt ipv uit te gaan van de eigen sterkte. Onze verdediging is veel te zwak om achteruit te kruipen.

en het moet gedaan zijn met non-voetballers als deschacht, polak en boussoufa te blijven opstellen.

Boussoufa loonsverhoging, laat me niet lachen, die kerel moet hier zo snel mogelijk buiten, iedereen ziet dat, behalve bestuur en jacobs. opdondertje dat alleen kan mekkeren of het spel mega vertragen, ben hem kotsbeu. Alleen samenvattingsupporters schatten hem naar "waarde". Iedereen die geregeld een volledige match meepikt, ziet in dat anderlecht zijn eindpunt zal zijn.

**** yeah!!
Boussoufa loonsverhoging, laat me niet lachen, die kerel moet hier zo snel mogelijk buiten, iedereen ziet dat, behalve bestuur en jacobs. opdondertje dat alleen kan mekkeren of het spel mega vertragen, ben hem kotsbeu. Alleen samenvattingsupporters schatten hem naar "waarde". Iedereen die geregeld een volledige match meepikt, ziet in dat anderlecht zijn eindpunt zal zijn.
:roflol: Dit meen je niet. Zowat de beste voetballer van de competitie vertraagt het spel.:roflol: En Anderlecht zal echt niet het eindpunt zijn. Diverse clubs hebben interesse zoals schalke,...

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

mooie jonge hoor die ronaldo
+1

no homo

Mourinho sms't Jol: "Ajax moet winnen"Mourinho heeft een plan bedacht om Ajax samen met zijn Real Madrid te kunnen laten doorgaan in hun groep van de Champions League. “Wij winnen twee keer van Milan en jullie van Auxerre”, sms’te hij naar Jol.

Jol wil alvast tekenen voor het plan van de Madrileense oefenmeester. “We moeten wel eerst winnen van Auxerre dan”, zo liet de Ajax-coach optekenen op een persconferentie.

“Auxerre is een goed team met een paar uitblinkers. Dit seizoen hebben ze het moeilijk. De Fransen speelden al vijf keer gelijk, maar ze hadden er daar ook vier van kunnen winnen. We zullen vol aan de bak moeten.”

Mocht het scenario van Mourinho toch uitkomen, dan is Real Madrid al geplaatst na de dubbele confrontatie tegen AC Milan. Dan moeten de Italianen samen met Ajax uitvechten wie er Real mag vergezellen naar de volgende ronde. Op de laatste speeldag staat er nog Ajax – Madrid op het programma.
..

Ajax wint niet 2 keer van die Franse ploeg.

90% sure

Auxerre staat 17e oid. Ajax kan daar makkelijk 2x van winnen, maar het hoeft natuurlijk niet.

Zou leuk zijn als Ajax en Twente doorgaan. :)

Terug
Naar boven